Momentul adevarului! Cine sunt?!


Va rog, dati-mi voie sa ma prezint,

Sunt un om erudit, inteligent si cu bun gust. Am fost prin preajma de mult, mult timp. V-am studiat comportamentul, v-am analizat ideile, parerile si sufletul. x
Am vazut multi oameni urcand si coborand pe scara valorilor, unii nu au meritat sa urce, iar altii nu meritau sa cada… dar nu m-am implicat niciodata.

Incantat de cunostiinta, sper ca mi-ati ghicit (pre)numele!
Stiu ca ceea ce va tine incurcati, este natura jocului meu!

Deci,… daca ma veti intalni vreodata,… Sa dati dovada de curtoazie, sa fiti simpatici, inteligenti si cu bun gust. Folositi-va toate cunostiintele de socializare si diplomatie.
In caz contrar, am sa va iau sufletul si am sa-l dau la reciclat!

S-a inteles?!

Sa fitz’ cu mintz’ ca tara geme de cei care nu sunt! Iar pentru cei care se scarpina in cap nedumeritz’,  ceva de genul….   „Bine mai Cisnadianu’ Turmentat,…astea-s glume?!?!” ii rog sa dea un click aici pentru a se dezmetici putin… Shut up, just watch and listen to the lyrics!

11 responses to “Momentul adevarului! Cine sunt?!

  1. Să-i dau o floare doamnei învăţătoare ?!

    E martie întâi
    Şi e frumos şi este soare.
    E ziua ta , iubită-nvăţătoare!
    Aş vrea să-ţi dăruiesc
    Din sufletu-mi curat,
    O floare…

    Dar n-am să pot,
    Că-n ţara noastră chinuită
    O floare-i socotită …mită!
    Şi nici n-aş vrea pentru o biată floare
    S-ajung de-acum corupătoare.
    Şi mă gândesc de am vreo vină
    De ţi-aş planta-o în grădină ?!

    Mi-a spus şi sora mea mai mare
    Nici mamei să nu-i dau o floare,
    Căci sora mea e mare, dar scrântită
    Şi ea va socoti că-i mită
    Că pentru această îmbobocită floare
    Mă pune mama prima la mâncare!

    Aşa că, scumpă-nvăţătoare,
    Atunci când mă voi face mare
    Şi voi elibera această ţară
    Din ghearele ce crude-o înhăţară,
    Voi da un ordin sau o lege
    Sau un decret prin care,
    Orice fiinţă iubită de sub soare
    Să aibă dreptul să primeasc-o floare…

    • Iti marturisesc ca onoarea e de partea mea😉 Hei n-am mai baut berea aia dar sper sa luam atitudine in aceasta privinta. E ciudat ca zic asta ca postarea de maine este anti-alcool :))

      Danke si pentru modificare, promit sa iti dedic o postare cat de curand ca sa ma revansez😉

      Cele bune, monser!

Comenteeeeezi?!

