Saptamana mare …si turmentata! Reluare din 2011!


Am fost tras de urechi ca vez’ tu doamne asta ar fi “saptamana mare“ (desi are tot 7 zile) si eu nu sunt destul de trist si de pios.

Azi despre postul Cisnadianului Turmentat!

Pentru cei care inca nu pot trece dincolo de acest pseudonim si care inca mai gandesc ca Cisnadianu’ Turmentat este un betivan din cisnadie, acelora le spun ca beau în medie sub 10 litri de bere pe săptămână. Dar asta fiind saptamana aia de-i zice mare, am sa ma conformez si am sa postesc.

App. micii si berea sunt de post sau de dulce?!

Se întâmplă uneori ca din motive absolut independente de vointa mea, sa fac pauză totala de la baut si atunci imi dau seama cum se simt aia care nu beau niciodata.

Rar se intampla sa nu beau deloc, si niciodata din cauza postului. Doar atunci cand sunt extrem de grav bolnav, sau cănd sunt la volan…. sau atunci cand sunt exilat intr-un loc unde nu există alcool. Ultima varianta cade, pentru ca eu nu stiu nici “un loc” in care sa nu existe ceva care sa contina alcool. O pasta de dinti, o frectie Diana…ceva tot exista!

Daca nu ar exista alcool, atunci 50% din viata ar fi anosta, 25% as dormi, iar in ceilalti 25 % – as fi la servici.

De-aia e alcoolul atât de necesar. Pentru că foarte multe lucruri din viaţă sunt interesante doar dacă eşti prost sau beat: sexul, dansatul, barurile, prietenia nonsexuală cu o femeie, problemele altora, centrul vechi, filmele cu bătaie, părerile oamenilor din jur, tabloidele, fotbalul, fumatul(tutun), unele bloguri, administratia locala, biserica, şi multe altele. Niciodata manelele! Sau poate nu am fost niciodata chiar asa de beat (prost) incat sa ascult asemenea chestii.

E clar ca alcoolul prosteste, iti inmoaie neuronii, ii atrofiaza. Chiar am nevoie de alcool ca să ajung destul de prost încât să-mi placă ce vă place vouă. Fără alcool râd doar la glumele mele. Activităţile ăstea banale de mediocrii anosti, pe care le faceţi voi toată ziua, sunt mult sub capacitatea mea de a le intelege, treaz fiind. Cu fiecare bere băută sunt mai aproape de voi, şi pot să mă bucur de căcaturile voastre grobiene, la fel ca voi.  Cand sunt beat mangă as putea socializa si cu cei din administratia locală…cred! As putea merge si la biserica si as putea face o faţa pioasă…cred…dar nu sunt sigur!

Eu si cand sunt beat sunt treaz, Tu cand esti beat esti prost.

Pe de alta parte, oamenii care nu beau alcool deloc sunt cei mai proşti oameni din lume. Trebuie să fii sinistru, odios, groaznic de cretin să găseşti lumea acceptabilă aşa cum e, în toate aspectele ei, fără să ai nevoie să-ţi tragi intelectul în jos puţin. Măcar în anumite circumstanţe. Măcar în baruri/bodegi/cluburi/cămine culturale.

Trebuie să fii teribil de imbecil să stai intr-o pivnita plina de transpiraţi în penumbră şi fum, care se mişcă într-un ritm simplu, si sa consideri ca e o chestie distractivă, fără măcar o bere la bord. N-ai cum!

Toţi oamenii perfect treji pe care i-am întâlnit în cluburi şi care susţineau că se distrează, erau niste imbecili tristi si incredibil de idioti incat sa afirme asta. Si da, ei tineau post si erau piosi!

Cam asta inteleg eu despre post si rugaciune pentru ca sunt sanatos. Ca daca ar fi picat „saptamana asta mare” acum vreo 2 saptamani cand am fost racit, nasol de racit incat aproape ca am inceput sa citesc biblia.

Sunt genul ăla de vierme care îl cauta pe Dumnezeu la boală. În rest sunt extrem de agnostic, dar dacă ar da cancerul în mine, probabil în 3 zile m-aş călugări….as cauta o manastire undeva pe langa o fabrica de bere ceva…

Sa Fitz’ cu mintz’ …si piosh’ ….si trisht’ si sa tinetz’ post si sa va rugatz’ si pentru mine, ca poate e adevarata vrajeala asta cu prietenul imaginar israelit si atunci o sa aveti numai de castigat… iar daca se va dovedi ca-i doar o vrajeala, atunci nu aveti prea mult de pierdut…

CONSIDER THIS…

PS: Ma bazez pe ideea ca oricum „Toti Turmentatii ajung in rai!”…sau nu!

7 răspunsuri la „Saptamana mare …si turmentata! Reluare din 2011!

    • :))
      … şi revenim la Einstein..si Zwei-stein-ul dintr-un post anterior.. (relativitatea timpului)..

      tare… observatia lui nicu de mai jos.. : ))))
      numa ca noi..cum suntem invatati..cu foamea.. bagam fusoi, pana ne sar capacele de la wc-uri (de la vânturi).. si.. „postit-am.. de numa” .. vom zice apoi. :)) :)))

    • Nu ziceam ca suntem un popor de fumatz, ziceam ca vrajela aia cu prietenul imaginar a ,,turmentat” poporul din spatiul ,carpato-turcmentat” de nu mai stie nimeni de vechea religie a dacilor. (e doar o chestie de marcheting publicitar eficient)
      Cat despre religia in vremurile astea…o fi poate un Dumnezeu, dar pe alta planeta, nu la noi. Ce naiba! Ar fi nepotrivit in epoca noastra!

  1. Vrajeala ,vrajeala, dar sa stim si noi stimabile!!! (vorba lui Caragiale)
    Cat priveste istoria religiei in spatiul carpato-turcmentat si amprenta ei asupra poporului turmentat :….doi prieteni la o bere… unul zice: Trecut de cacat avem, prezent de cacat avem, bine macar ca nu avem nici un viitor….

  2. Why can’t Jesus eat M&M’s?
    They keep falling through his hands……. :)))

    PS: we get what we get not what we deserve ;))

Comenteeeeezi?!

