In 12 Mai…ramane cum am stabilit!


Bah’ da sa veniti ca am vorbit cu oamenii!

PS: Aviz candidatilor inghesuiti …scuze!!! candidatilor care se inghesuie la ciolanul administrativ cisnadian, sa-i vad daca se inghesuie la actiuni de voluntariat! Le spun din capul locului ca nu pica niciun comision, nicio spaga… nimic! E doar despre a face curatenie generala in imprejurimile Cisnadiei!

PS1: Apropo mai carnatilor …scuze!!!! candidatilor, n-am primit inca CV-urile voastre! Am doar unul pana acum si mai sunt doar doua zile. Daca nu stiti ce-i ala Curiculum Vitae, intrebati si voi subalternii sau dati un search pe Goagăl!

Fiti cu minti si nu mă faceti sa va intocmesc eu CV-urile!!!

7 răspunsuri la „In 12 Mai…ramane cum am stabilit!

  1. si eu asi vrea sa vin , dar mi lene :)))))))))))), teoretic ar veni cam peste 20 de persoane , practic om vedea deocamdata ii bun procentaju , bafta sa aveti cei care mergeti si spor la munca

    • bah ct-ule vaz ca incepi sa te conformezi. ai mai invatat ceva
      „Daca nu stiti ce-i ala Curriculum Vitae” bravo. esti pe drumul cel bun… sau poate ti-ai luat tastatura noua 😀

      • bre… ma uit pa blog ca-i singuru care zice cate ceva de satu meu natal de unde plecat-am candva… dar nu prea imi place ca al lui proprietar (nu uardpresu, ci tu) o arde-n politica si da-i si rupe-i cu huji si creci si mai stiu io ce… las-0-n sloboz de treaba sa decida pulimea daca asa-i cum zici tu dar nu mai latra… asta daca nu vrei sa fii (2 i? am invatat 🙂 ) a kind of domnu dan… u know… sa te aclame lumea… dar macar ala nu se ascunde dupa un monicios… asa ca ai cojones si da-i cu nume si prenume 😀

Comenteeeeezi?!

