A inceput campania El rect-orala! …Bah, care mi-ati rapit bunica?!


– Alooooo Turmentatuuuu?

– Da! ….Rusule tu esti?

– Da….adica nuuuu! Eu sunt rapitorul!

– Adica esti Huja?

– Nu! Rusu! …adica aghiotantu’ lu’ Huja….aaaa de fapt nuuu! Sunt ala care ti-a rapit bunica, la comanda lu’ sefu’!

– Sa fi tu sanatos si cu sef’tu’, si cand nu mai rezistati cu baba, ducetzo’  la azil!

– Pai stiti domnu’ Turmentat, dar noi am rapit-o ca sa va fortam sa inchideti blogul sau macar sa-l sustineti pe sefu’!

–  Pai de ce nu zici asa mah Rusule!

– Dar nu sunt Rusu, domnu’ Turmentat! Rusu, e mic si gras …si eu sunt la fel, dar macar sunt rosu in obraji!

– Pai bine mah Radoi mah, pai tu nu ai treaba la comisia electorala mah, pai tu nu trebuie sa te ocupi de matrapazlacuri pe-acolo din partea USL?!

– Ba da!

– Ba da, ce? Imi confirmi ca esti Radoi, sau imi confirmi ca faci matrapazlacuri din partea USL?!

– Ambele doua! adica nuuu, adica …..

–  „Ambele doua”?! :))))) asta de unde ai scos-o? din putzul gandirii hujiene?!

– Nu incerca sa ma duci de nas ca nu-ti merge cu mine…O avem pe bunica-ta si o s-o gadilim in talpa daca nu te opresti cu dezvaluirile pe blog!

– Bah R2, ia da-mi-o la telefon pe babaciune!

– Alooooooooo, nepoateeeee! Nu te opri nepoateeee, daaaaaaaa pe ei, ca acum ai si om in interior!

Sa fiti cu minti ca astia au rapit bunica altcuiva!

2 răspunsuri la „A inceput campania El rect-orala! …Bah, care mi-ati rapit bunica?!

Comenteeeeezi?!

