Land of choice

Cisnadieni, poftiti la o noua muie hujiana!


Superb bah Huja… te caci pe tine cu stropi…asa cum noi Turmentatii o facem pe afisele tale ElRectOrale!

Ai rupt gura targului… asta daca targul este format din imbecilii tai votanti care mai au rabdare sa se uite intre bucile tale…scuze ….in gura ta! Tot aia e!

Ei bine dragul meu sarlatan, „targul” nu mai e ce-a fost! A mai evoluat intre timp, dar tu nu ai cum sa observi pentru ca tu te-ai inconjurat de pupincuristi care-ti repeta mereu „ce inteligent esti sefu’ ” si ti-au creat un univers inchis, in care nici ei nu mai cred! Dar tu o arzi inca pe loc cu cretinisme din astea de doi lei, cu valoare adaugata si parandarat binenteles, ca-i campanie elrectorala, ce plm!

Pai bine mai Hujo’ pai cu din astea vii mah?! Pai astea se faceau acum 4 ani mah, cand cisnadienii erau prosti si muscau vrajeli din astea ieftine in care niste administratori hoti isi arogau niste realizari de cacat, respectiv asfaltari viteza si alte chestii de suprafata care luau ochii votantilor decrepiti!

Pe cine crezi ca mai poti fraierii astazi, cu „Poftiti la muie”?!

Dar hai sa vedem totusi ce zice camatarul ca a realizat el cu manuta lui si cu banii lu’ ma-sa! ….sau erau banii cisnadienilor?! Dar oare Krech unde era cand s-au facut toate chestiile astea de mantuiala, pe bani grei?! Sau pe el nu-l mai bagam la socoteala ca el nu putea sa duca materiale de la capela pana la Tulcea?!

Bah Hujo’ …da’ „Casa Huja” nu a mai incaput pe afis, sau care-i treaba?! … sau aia nu-i facuta din banii cisnadienilor? Pai ori poftim la muie, ori nu mai poftiti deloc?!

N-aveam, acum AM! – cred ca asa ai vrut sa scrii! De ce ai bagat-o pe aia cu „Avem”?! Ti-ai pus la socoteala si finii si afinii…am inteles!

In prima caricatura hujiana putem vedea ANeLeaule de la lac in care personajul asta cretinoid incearca sa sugereze idiotilor lui votanti, ca Agentia Nationala pentru Locuinte este la cheremul lui!

Bah Hujo’ , tu chiar nu stii ca ANL este agentie nationala care respecta un program de constructie locuinte pentru tineri indiferent de cine e viceprimar?!

Aaa, ca au trecut niste formalitati prin consiliul local, cu privire la terenul de contructie si ca tu si piticii tai de consilieri v-ati fi putut opus acestui demers, e acceptabil, dar sa vii sa-ti arogi ca „Noi n-aveam iar acum AVEM” din marinimia ta, este o ipocrizie crasa amestecata cu tupeu si mirosind a prostie cu care nu reusesti sa-l pacalesti nici macar pe Ciumag, daramite pe Dodo!

Ca vrei tu sa le amintesti finilor si afinilor tai (cei care au primit locuinte ANL pe criterii absolut de cumetrie)  sa le amintesti cu cine trebuie sa voteze in schimbul acestor locuinte…aste e altceva! Dar asta poti sa o faci mergand la sedinta asociatiei de locatari si sa le spui celor care le-ai dat, ca acum a venit randul sa-ti dea si ei!!! Din ciclul „Eu v-am dat ca-mi sunteti dragi acum dati-mi si voi sa continuam jaful”!

Bun, deci am lamurit gogorita cu ANL-urile, sa trecem la urmatoarea …..

Hopa! E cu stadionul! Peste asta cu Stadionul sar, pentru ca e clar pentru toata lumea deja, care-i smenul cu stadionul si echipa de fotbal, si sala de sport ….toate astea au reprezentat robinetul de scurgere al banilor din buget catre buzunarele private ale lui Huja & Co. Bani folositi la saltul din PDL in PNL, bani folositi pentru mita si alte chestii!

Nu mai insist pentru ca asta stiu deja si cei mai aprigi votanti hujieni, doar ca ei se complac in situatia asta! Astia s-au invatat cu muia hujiana (aici ma refer la moaca lui)!

Urmatoarea e cu asfaltarile viteza! Nici aici nu mai insist pentru ca fiecare poate observa ca sunt facute de mantuiala pe bani grei imprumutati pentru care o sa platim noi cisnadienii inca vreo 10 ani de-acum inainte, deci sloganul poate fi sus Noi n-aveam strazi asfaltate, acum aveti o butaforie de asfalt pe strazi si datorii de milioane, dar EU AM PARANDARAT de la furnizorii de materiale!

Trecem la Capela hujiana!

„Noi aveam inainte SPITAL, acum avem CAPELA MORTUARA!” – asta-i geniala asa, nici nu mai trebuie comentata dar sunt unii care nu pricep ironia si atunci trebuie sa le spun cum e cu capela hujiana, ca spitalul stim cine l-a „salvat”! L-au salvat Huja cu Krech de i-au mers fulgii spitalului, dar bine ca avem capela unde sa ne ducem mortii!

Ok, acum la modul cel mai serios aflam de la Jidanov intr-un comentariu ca „Primaria Cisnadie a fost obligata de o dispozitie a Ministerului Administratiei si Internelor, cu termen de executie, sa faca aceasta capela” .

Are dreptate, exista o norma europeana care impune Romaniei, macar la orase, sa existe o capela mortuara care a venit la pachet cu o lege prin care se interzice ca mortul sa fie tinut in casa, pe masa din sufragerie!

Mi se pare absolut normal acest lucru in conditiile in care traiul la bloc presupune  ca unii mor, altii isi serbeaza majoratul, unii fac chef pentru ca-i cheama Ghio’, altii trag o bauta in cinstea instalarii de Windows 7….asta-i traiul la bloc si nu poti sa-i impui vecinului care si-a instalat Windows 7 cu succes, sa fie trist ca tu ai mortul in sufragerie si cam vibreaza coparseul de la bass booster si sperie babele ca nu-i destul de mort, mortul!

Asa ca s-a impus de la centru, constructia unei capele si la Cisnadie! Ce a facut administratia in acest sens?! Au lasat capul jos si l-au lasat pe Huja sa se ocupe! Ce a facut Huja in acest sens?…..pai ce stie el sa faca mai bine! Ne-a tras o muie de milioane de EUR si a construit kitchul ala de capela de neam prost, doar sa fie mai inalta decat capela sasilor si sa fie cat mai scumpa si cat mai prost facuta. Cat la suta din materiale au ajuns la Raul Sadului la pensiunea ta mai Hujo’ ?!

Poate ne raspund angajatii curtii comunale la aceasta intrebare, atunci cand dispare frica si teroarea!

Asa ca ” Poftiti la capela stimati cisnadieni!”

Apropo de cele bisericesti si campania elrectorala, cica duminica 13.05.2012 la  Biserica Ortodoxa de sus, aia unde o arde si popa Haba-Uca (aghiotantu’ ala hujian de scrie la fituica cisnadie az’ ) cica s-a tinut un maslu din ala in memoria lui popa Gaspar! Foarte bine ca s-a tinut, sa-i fie tarana usora cum mere vorba, dar mai ales sa-l ierte ‘mnezau, dar eu altceva voiam sa va spun si anume ca ceea ce am speculat eu ca se va intampla de pasti…s-a intamplat acum!

Pai nu mi s-a apucat HabaUca sa mi-l laude pe hujianul lui stapan, hujianul fiind de fata ca-i campanie erectorala si da bine sa fi religios, exact asa cum v-am zis… si da-i limbi si pupaturi prin toate locurile cele rusinoase, de s-au sesizat enoriasii din oficiu si i-au zis de la obraz „ho’ bah habaucule ca noi am venit aici pentru altceva, iar campania electorala nu-si are locul aici!” – semn ca cisnadienii nu mai sunt asa adormiti!

Pentru cei care cred ca Huja este un crestin ortodox practicant (mai ales in perioada asta) trebuie sa va zic ca acum 3 saptamani o ardea si pe la „crestinii dupa evanghelie” prin biserica sa le spuna si alora cu cine ar fi bine sa voteze!

Nu-l condamn! Asta e omul, asta stie sa faca…de ce nu?! Problema este ca el se asteapta ca noi toti cisnadienii sa fim idioti  si sa inghitim aceste cacaturi de doi bani! Ei bine stimabile Huja, nu toti suntem idioti si nici macar cei care acum 4 ani au pus botul la vrajelile astea, nu mai au cum sa o faca! Lumea se misca si evolueaza iar daca tu ramai intepenit in aceste practici invechite, n-ai decat, dar vei ramane doar cu pupidosistii si va fi foarte plictisitor!

Hai ca m-am lungit, sa fiti cu minti si sa analizati logic ce tocmai v-am spus!

PS: Astept inca CV-urile candidatilor inscrisi in cursa asta haioasa „de-a prinsea ciolanului!!!”

Standard

68 de gânduri despre „Cisnadieni, poftiti la o noua muie hujiana!

  1. nevermind zice:

    Noh ca m-am inselat, credeam ca vreau sa citesc acest blog, sa postez si sa ma afiliez lui, dar il citez pe tanarul liberal” s-a atins limita maxima a vulgaritati, si aici chiar daca o sa raspunzi tot vulgar stimabile CT e si vina ta, postarea e facuta pe un ton vulgar”. Credeam ca acest blog este despre Cisnadie, despre a face actiuni spre binele acestui oras, dar se pare ca aici e doar o zona in care scuipati toate gunoaiele ce va vin pe limba, si suneti dezgustatori….

  2. unul zice:

    de ce n-a pus licheaua pokerista si analfabeta si un afis cu „Aveam spital ,dar acuma nu mai avem,poftiti la fapte”???’tu-va muma-n kur de javre!!

  3. anonicu zice:

    o sa faci inchisoare! nu trebuia sa recunosti fapta de coruptie, acum ai atras atentia politiei asupra ta. sau te bazezi pe incompetenta acestora?

    • marius zice:

      vorbiti de „o noua muie hujiana” dupa cum e si intitulat articolul….si te intreb si pe tine si pe CT ce e nou?… eu nu vad nimic…toate barfele si adevarurile (ca sunt si din alea) astea le stiam de muuuuulttttt….despre tot ce zice aici CT se vb in cisnadie de ani de zile…si atunci ce e nou?…de ce sa ne mintim acum ca acum amd escoperit hujianu diavol al cisnadiei?….putina seriozitate in discursuri n-ar strica … e k sa fi fana..da e ok sa ai si picioarele pe pamant…CT mai degraba te ridica in aer pe tine…

  4. un PUER -ist zice:

    Pentru d-na Corina Vecerdea! O informam ca au fost organizate actiuni de Craciun si Paste la orfelinatul din Cisnadie si la dorinta d-voastra va stam la dispozitie si cu fotografii de la evenimentele desfasurate de- a lungul timpului.
    Un fost rosu colorat in verde!

    • Corina Vecerdea zice:

      Atunci, arata-i pozele la fetita care mi-a cantat cantecul. Ea mi-a spus, ca nu a venit nimeni niciodata la ele si ca nu le ajunge mancarea ( portia pe care o primesc) FARA SA O INTREB EU. Probabil ca a simtit nevoia sa se planga si ea, pe drept. Eu cred ca copii nu mint !

  5. Fana Cisnadianului Turmentat zice:

    Traiasca Cisnadianu Turmentat care ne ajuta sa ne deschidem ochii si sa revenim cu picioarele pe pamant !!!

  6. anonicu zice:

    aha, deci astea sint realizarile in orasul nostru. sper ca am voie sa-mi spun si eu parerea,

    cea mai tare consider ca e cea cu strazile, pai pentru mine strazile asfaltate din cisnadie sint jalnice. cred ca se traverseaza orasul cisnadie mai greu decit comuna rasinari, de exemplu. si des[re calitatea drumului cred ca nu e loc discutii, si eu, si primarul, si restul lumii, ar trebui sa fim de aceeasi parere,

    dupa parerea mea a doua falsa realizare, sint locuintele anl. pai eu nu m-as putea mindri cu asa ceva. proiectul pare a fi pentru ceva de lux, [la fel si zona] pentru niste locuinte de acest gen, in schimb realizarea tehnica e un dezastru, si stiu foarte bine ce vorbesc.

    despre parc, acelasi lucru, realizare in stil amatorial.

    capela, nu prea seamana cu tipul ce stiam eu ca trebuie sa fie, dar fie!

    stadionul, cred ca trebuia modernizat ulterior echipei.

    ce-i lipseste parcarii din imagine? va spun eu; trotuare pe ambele laturi, care sa fie continuate cu alei pina la intrarea in scarile blocurilor. astfel opresti masina cu roata in bordura, mergi pina in dreptul scari blocului, si ajungi acasa curat pe picioare, fara noroi si rahat de ciini. sau is eu prea pretentios?

    este posibil sa fie si lucruri bune facute pe care eu nu le observ. oricum nu am facut aceste critici cu rautate, sper mai curind sa foloseasca pentru a face corectii de cei care vor urma la conducerea orasului!

    • non zice:

      sa va spun cumau asfaltat astia strazile la mine in spatele casei , tocmai plouase si era o mocirla de nedescris a doua zi au venit oamenii harnici de tot au pus asfaltul in balta l-au batucit de a iesit tot noroiul prin crapaturile formate si asta a fost ASFALTEREA VITEZA , ce am mai ras , mortii mammii lorrrrrrrrrrr!

  7. un pesimist zice:

    auzi, mai Lucas, daca tot esti asa departe de Cisnadie, pastreaza-ti comentariile pt. acel loc in care te afli, probabil prin boschetii lui Huja.se simte mirosul de boschetar de la o posta. da, cred ca esti departe de realitatea lcisnadiana si foarte aproape de poponeata aluia pe care vrei sa-l lauzi.

  8. Acidutzu zice:

    Mai CT mai , vad cu stupoare ca ti-ai facut un ideal in a improsca cu mizerii intr-o persoana careia nu vreau sa-i dau numele pentru ca-i faci tu destula publicitate . Oare altceva nu se mai poate discuta pe blogul tau , sau epuizat toate subiectele interesante din Cisnadie . Crezi ca ceilalti candidati sunt usa de biserica si vor infaptui toate aiurelile pe care pe care le scriu in fluturasii electorali ? Tu nu observi ca pragul de incultura a fost coborat la maximul posibil ? Postarile de mai sus existau pe vremea lui ceasca in WCurile publice dar parca nu erau atat de scabroase ca acum . Cu asemenea tineri „inzestrati” viitor sinistru tara noastra are . Dragul meu atata iti mai spun parafrazandu-l pe Toma Caragiu : ma cutremur !!!

  9. lucas zice:

    sunt consternat!
    Intai tin sa va zic ca nu sunt din Cisnadie, nici macar din Sibiu. Sunt de undeva din tara, un turist care de 1 mai a ajuns in zona voastra impreuna cu un grup alcatuit din persoane din toata tara. Am fost cazati la Sibiel, iar cand am cerut recomandari sibienilor despre ce ar fi fain sa vedem ni s-a recomandat printre altele Cisnadie.
    Am fost la voi! si mi-a placut foarte mult, aveti un oras curat, cu strazi asfaltate, un centru istoric cum putine orase mici il au, sincer am fost surprins de ceea ce am vazut!
    Acum vad ca aici nu stiti cum sa improscati ma rau cu noroi pe cei care au facut ceva pentru orasul vostru…am inteles de la un amic din zona ca acum cativa ani printre blocuri erau cotetze cu gaini si alte oratatnii 🙂 …era interesanta si imaginea aceea de vazut, dar sigur pentru categoria „asa NU”
    am incercat sa inteleg de ce, tu, propietar al acestui blog nu esti impartial in campania electorala ( sau cum ii spui tu ) si am 2 variante:
    1.frustrare si invidie fata de reusita altora, poate ca esti unul dintre cei eliminati sau neacceptati in cercurile administratiei
    2.lipsa de educatie electorala, tipic romaneasca …la partea asta iti spun doar atat, peste tot in lume cei care ajung la putere isi „baga in punga proprie” sau a cercurilor de interese ( asta n-am inventat-o noi romanii) dar este IMPORTANT DACA ISI FAC TREABA FATA DE COMUNITATE.

    din ce am vazut eu primaria si-a cam facut treaba la voi, iar daca primarul nu mai candideaza nu vad nici-o problema ca vice primarul se lauda cu astea… din pacate cu cei din categoria ta nicicum nu e bine…daca fac, sigur au un interes, daca nu fac, de ce nu fac.

    sper ca nu o sa fiu tinta injuraturilor tale pentru ca te asigur ca nu o sa-ti raspund la fel…vad ca la capitolul asta esti campion asa ca mi-ar trebui mult antrenament ca sa te egalez 🙂 …avem cu totii puncte tari!

    o zi faina!

    • cornel zice:

      Ceea ce ne propui tu Lucas, este sa ne multumim cu putin,ba chiar sa-i pupam mana pentru cate a facut pentru oras.Problema e ca daca ai fi avut curiozitatea sa te uiti pe declaratiile de avere ale viceprimarului din ultimii 3 ani(ca doar acelea mai sunt postate) ai fi constatat ca el impreuna cu nevasta-sa depasesc cu putin 3000 de lei pe luna.Sunt multe persoane in oras care stiu sigur ca depasesc acest venit lunar si cu toate astea nu afiseaza ,,bunastarea” lui.Ceva nu se leaga totusi.Si inca ceva eu personal ma simt jignit ca orasul meu sa fie administrat de un fost bisinitar si valutist, iar faptul ca acum poarta sacou si cravata nu schimba cu nimic perceptia mea.Ai prins nuanta ?

      • lucas zice:

        eu nu propun nimic, am facut o constatare …cum ti-am zis, in calitate de turist …sunt convins ca tu ai dreptatea ta doar ca eu nu prea stiu sa-ti raspund la chestiile astea pt ca habar n-am cine e Huja, cum a ajuns acolo si alte cele…chiar nu sunt din Cisnadie 🙂 si habar n-am cand o sa ma intorc din nou dar cu siguranta o sa fiu atent sa nu ma intalnesc cu asta de administreaza site-ul ca ma tem ca mi-o iau 🙂

        eu am o filozofie …cand ceva merge, nu schimba ! … sigur ca votul e al vostru si voi sunteti cei mai in masura sa apreciati cui i-l dati…poate e mai bine sa-l schimabati pe Huja si sa puneti unu cu buzunare goale si foaie de avere imaculata ca apoi sa o completeze si cine stie daca face tot felul de exeprimente pe orasul vostru poate nimereste si ceva bun.

    • lucas zice:

      sunt placut surprins ca nu m-ai injurat, asta inseamna ca inca m-ai sanse la o viata normala 🙂 lucru care se va intampla imediat ce o sa te vindeci de frustrarea hujiana (na, ca m-am scapat)

      in rest pot sa-ti spun doar atat, probabil vezi in calitate de admin ca ip-ul de pe care iti scriu este dintr-o localitate destul de departe de mica voasta urbe, dintr-un loc mult mai agitat si cu mai multe interese electorale si care din pacate nu s-a schimbat aproape deloc in ultimii ani…asa ca , daca ai mai iesii putin din curte probabil ai realiza ca la voi lucrurile merg in directia buna, poate nu in ritmul si cu viteza care v-o doriti dar totusi ceva se misca.

      povestea mea te asigur ca este adevarata, iar daca tu nu ii dai crezare …te compatimesc. banuiesc ca dupa mintea ta toti care nu sunt de acord cu tine sunt platiti de primar….prea ne pricepem, noi romanii sa demolam ceea ce fac altii, e mult mai usor decat sa construiesti ceva.

      mi-ar place sa stiu tu ce ai reusit sa construiesti pana acum si cam ce varsta ai ? …daca toate realizarile tale se rezuma la aceasta tentativa de pamflet cu iz suburban…atunci, amice …tu esti cel patetic.

  10. Nascut Liber(al) zice:

    Simt nevoia să fac o mică remarcă deoarece dragă cisnădiene deși esti pompier și ar trebui să stingi incendii ție îți place să le aprinzi.
    Pe afișele electorale sunt puse niște obiective pe care le puteau realiza ori ce administrație locală care s-a perindat prin primărie, și pe care Gheorghe Huja le dă exemplu pentru că s-au realizat cu mult efort depus de acesta pe mandatul lui.
    Să ne aducem aminte că erau străzi în Cisnădie pe care nu se putea circula, străzi pe care trebuia să ieși în cizme de gumă ca să nu te umpli de noroi, sau străzi pe care vara nu puteai să deschizi geamul să aerisești pentru că îți umpleai casa de praf, acum mai sunt doar 7 la număr, și și acestea vor fi asfaltate.
    Pe afișe nu apare nimic legat de ANL-urile de sus, în imaginea cu locuințele este dat exemplu cartierul de pe Wernigerode, unde înainte era un cartier de cotețe, unde locuiau în voie tot felu de animăluțe.
    Legat de capela nu te mai oftica că avem și noi capelă, care ori cum este a tuturor confesiunilor. Dacă nu aveam capelă și ne țineam mortu în sufragerie pe masă cu siguranță tot tu săreai în sus și ne făceai necivilizați. La baza sportivă și sus la sală se antrenează și joacă fotbal treisferturi din puștimea cisnădiană.
    Ca să nu mai zic de centrul orașului care acum 8 ani de zile arăta ca după război, cu dita mai gropile cu casele nerenovate de ani de zile, cu dita mai pomi care stăteau sa cadă pe casele oamenilor, cu daci parcate pe stânga și pe dreapta și pe trotuare de trebuia să te strecori printre ele ca pieton și lista poate continua.
    Încet încet din câte văd rămâneți : cum spune galeria Rapidistă ”puțini și proști” care vă mai agitați pe aici pe forum împotriva lui Huja.

    • cornel zice:

      Liber(al)lule,citeste raspunsul catre Lucas , fa un efort sa-l intelegi si daca o sa mai fii in stare raspunde-mi !

    • andreeiia zice:

      bine mai Nascut liber(al) ….dar cu bl 7 de pe str stejarului care a fost problema???? tu ai vazut cum s-a efectuat asfaltarea acolo? te rog chiar treci acum pe acolo sa vezi ce lac de acumulare gasesti…acolo unde mai este eficienta??a??

      • Tanar Liber(al) sau nu...ce mai conteaza... zice:

        CT tin sa te anunt ca in momentul de fata tu cu afinii tai (sau tu singur in mai multe ipostaze) sunteti singurii rupti de realitate. Realitatea ultimilor 8 ani mi-a aratat un orasel uitat de lume trecand printr-o ampla transformare. Stiu ca nu o sa-ti convina ce scriu …dar sunt de parere ca e k sa dam cezarului (caesarului) ceea ce e al lui. Pe fondul unei administratii locale efectuate de multe ori dupa ureche sau dupa „eu asa consider ca e bine” condusa de her Krech si Mr Huja, acest oras a prin culoare. Jos palaria pentru realizarile efectuate… o sa imi zici ca nu le-a facut Huja, da pana la el nu le-a facut nimeni…

      • Tanar Liber(al) sau nu...ce mai conteaza... zice:

        Suntin candidatu USL – Gheorghe Huja si echipa de consilieri ai acestuia nu pentru afilierea politica nu pentru ca sunt „taticii” nostrii cum tot zici si in nici un caz pentru ca as fi vreun pupincurist sau cum ne mai faci … sustin aceasta echipa pentru ca sunt singurii care au venit cu un program realist fara promisiuni desarte , fara a deschide liste cu antet „VERDE” cu „vrei casa sau pamant – da-mi votul sa-l dam jos pe Huja” si fara fitzuici prin posta „votati-ma si redeschid spitalul” ps: va putem cere o cheie sa il deschideti o data si dvs….in rest astept sa vad cu ce mizerii mai arunci…

        mi-ar placea o postare de-a ta CT…decenta daca nu iti cer prea mult…cu realizarile ce le vezi tu asa prin ochii tai dupa 2 mandate de tandem FDGR-PDL…Krech-Huja.E greu ce iti cer da poate faci un efort …

        • „realizarile ce le vezi tu asa prin ochii tai dupa 2 mandate de tandem FDGR-PDL” ?! :)))))) Pai si cum ramane maestre cu Crinutz care ne spunea si ne va spune in continuare ca PDL-ul a furat tara asta timp de 8 ani si ca sunt cei mai jegosi oameni?! Cum poti mah dupa o luna sa pupi un cur pe care l-ai injurat 8 ani?! No’ vezi asta e diferenta intre CT si limbrici iar restul e vomaaaa, multa vomaaaa …si cu tot efortul meu nu pot sa mi-o reprim! 😉

        • Eu nu „suntin” niciun candidat! :)) Eu doar mictionez virtual pe-al vostru si pe toata echipa de consilieri si pe toti pupincuristii penelisti!!! E dreptul meu de cetatean onest al acestui oras!!! :)))

  11. Inna zice:

    Ce trist este ca am ajuns sa ne exprimam atat de lamentabil!
    Daca privim realist scena politica din tara noastra, la orice nivel o sa constatam ca din pacate, toti politicienii au interese personale iar acesti „actori”din scena politica nu au in plan sa lucreze cu adevarat pentru comunitate indiferent cum ar prezenta faptele in campania electorala- fiind in favoarea lor.
    In spatele acestor fapte de fatada se ascund de fapt castiguri fabuloase si merite necuvenite, altfel de ce si-ar mai da osteneala? WC Huja nu are ce cauta in aceasta ecuatie, cel mai bine se pricepe la camatarie si la poker.

  12. inca nu ati vazut nimic zice:

    se zvoneste ca UNPR-ul pregateste o chestie tare! campanie cu elicopterul si banner agatat de el + Imn pentru Corina Vecerdea facut de alt candidat la primarie si anume Lepsa de la PPDD. Superb sau ce? Asa ca afisele ipocrite ale lui Huja palesc in fata elicopterului Corinei.

      • Corina Vecerdea zice:

        Da, am pregatit o melodie, care este cantata de o fata de la ORFELINATUL din Cisnadie, de care prea putini au auzit.
        Apropo – fetita mi-a spus ca la ei la orfelinat, niciodata nu a venit Mos Craciun sa Iepurasul, au mancare insuficienta si altele.
        Am scris asta ca sa afle lumea de acel orfelinat, poate se imbunatateste si soarta acelor fete. Oricum eu mi-am propus sa ma implic, dar nu acum in campanie.
        Legatura cu PPDD este ca ea canta cu d-l Lepsa Vasile. ATAT. Versurile din cantec sunt compuse de mine personal, melodia este cunoscuta, eu am ales-o.
        In legatura cu elicopterul, zvonuri!

  13. lady zice:

    Mai oameni buni…….nu stiu de ce va dati in „stamba” aici pe sait si nu veniti cu ideei si solutii concrete la problemele tuturor, cisnadienilor.
    Pastrati decenta in exprimare (sa nu luam in calcul agramatii, care au facut cele 8 clase gimnaziale in pauze, probabil) si nu dati dovada de lipsa „celor 7 ani de acasa”. Sunt mahnita cand intru sa citesc comentariile postate. Chiar credeti ca-si au rostul toate acele cuvinte frivole?

    • lady zice:

      Where CT! Butterfly your’s are not! 😀 (chiar daca era o metafora)
      Aici iti dau dreptate si ei au drept de vot, din pacate.
      Acesti agramati sunt pe placul edililor care „tin cu dintii” de ciolan.

  14. fotograful turmentat zice:

    nu aveam banii destui ..acum avem …nu aveam de la cine sa luam apartamente ..acum avem …nu aveam Curve in primarie acum prea avem ..nu aveam oameni saraci acum avem …nu mai avem spital ..acum nu ne mai trebuie …oooo si poti continua la nesfarst

  15. fotograful turmentat zice:

    atunci sa te i-a DnA-ul daca ai dat spaga …pai normal ca au dat la cine au vrut si la cine mai are .cum am si o repet ne lipseste Vlad Tepes bag..plm ei de hoti

  16. non zice:

    Inca ceva despre asa zisa Capela , nici bine nu sau terminat lucrarile acolo ca hopa primaria a aprobat 25 000 lei pt subzidirea capelei , no de asta ce mai ziceti ???????????????????

  17. Huja Al Vostru Tuturor zice:

    Asa fi rau Prostule (CT) daca se poate musca-ma,linge-ma,pupa-ma In fund si nu numai Imi face placere deosebita .Prostule tot eu ies Primar indiferent ce vei face … Esti un indignat care faci mereu pe tine :)) Tot voi iesi Primar , lumea inca ma apreciaza asa ca te astept sa ma Pupi in fund (te las)ptr tot ceea ce faci sa imi cresti ratingul ptr VICTORIA DECISIVA de a fi Primarul vostru al Cisnadieniilor de Pretutindeni . Va Astept sa ma Votati la bine si rau mereu alaturi !!!

    Poftiti la Fapte !

    • Stimabile CT, si acest domn care se da Huja, limbajul trivial se pare ca a devenit ceva la ordinea zilei pe acest blog, nu astfel de oameni de omeni sustin sau nu candidatura dl-ui Huja. Acest mesaj nu apartine si nu il caracterizeaza pe domnul Huja, sincer imi pare rau ca nu s-a iscat o dezbatere de idei si de opinii si ca s-a atins limita maxima a vulgaritati, si aici chiar daca o sa raspunzi tot vulgar stimabile CT e si vina ta, postarea e facuta pe un ton vulgar, pacat ca se intampla ceea ce se intampla. In alta ordine de idei vin sa dezmit ca acest post apartine domnului Huja, si sa spun ca politica bunului simt nu caracterizeaza nu apartine si nu este al domnului viceprimar Huja Gheorghe. Tind sa cred Ct, ca esti in stare pentru a discredita de a-ti activa proprii postaci si sa faci orice pentru a lovi intr-un om care a demonstrat de-a lungul vietii ce a realizat. Respect si deaca am putea ramne si decenti ar fi mult mai bine

      • Alt tanar liberal zice:

        Un astfel de limbaj vulgar, de mahala plin de trivialitati, nu poate sa primeasca decat acelasi raspuns desi e regretabil. CT ai incalcat orice limita de decenta si de obiectivism prin aceasta postare si ti s-a raspuns la fel sau ai „pus” sa se raspunda in aceasi nota pentru a discredita. Acest mesaj sigur nu este al domnului viceprimar, si nu faci altceva prin astfel de practici decat sa ii pierzi si pe cei cativa care iti sunt fideli si vad in acest fel un soi de rebeliune impotriva sistemului. Cei care sunt in jurul domnului Huja sunt multi si vad dincolo de niste frustrari personale venite din partea unui anonim si la propriu si la figurat. Multumesc!!!

    • Huja Al Vostru Tuturor zice:

      Citiva neajunsi care sunteti aici pe blog,comentati asta pentru ca sunteti atit de frustrati de insusi voi deoarece nu puteti realiza absolut NIMICA decit sa ma pupati in fund si nu va trebuie decit sa „POFTITI LA FAPTE „reveniti-vä si mai luati nitel Aer ….. aveti nevoie deoarece 4 ani nu ajung sa ma mai suportati pupindu-ma in Fund (pe acest blog de cacat) atit pe mine cit si finii si afinii mei . Va doresc Succes si sa nu uitati indiferent ce veti face tot eu voi iesi Primar asta ptr ca eu sunt cel mai bun,asta daca nu stiati . Va astept sa ma Votati …. -Poftiti la Fapte !

      Al vostru intotdeauna Huja

      • Auzi bah Emerich, sau sa-ti spun pe numele tau real?! Serios acum Morteanu Danut, tu chiar nu iti dai seama ca esti penibil?! :)))
        Eu sincer te-as mai fi lasat putin sa-ti desfasori aici prostia (sa-i scutesc pe altii de imbecilismele tale maligne) si sa vedem care e limita de jos a imbecilitatii, dar se pare ca e infinita la tine si chiar nu mai esti amuzant! 😉

        • Alt Liberal zice:

          Inca odata se vede ca esti deasupra Tuturor /Prostia ta este impardonabila.Huja este numai unu mult mai Decent .Nu se coboara la Nivelul tau atit de josnic . Crezi ca le sti pe toate _ Esti o Curca inchisa in imbecialitate ….

  18. non zice:

    Bai tantalaule , nu mai poate nimeni sa-ti ia locuinta indiferent cine vine la primarie , in plus de asta cei care vor venii dupa Huja nu au de gand sa faca rau oamenilor ci eventual sa-i ajute daca se poate.
    Nu mai ganditi asa de deplasat ca si asa tara asta geme de prosti.

    • non zice:

      si sa-ti mai spun ceva , mai anl-istule , amchiar un prieten care locuieste la ANL si militeaza rau de tot impotriva lu huja pe fata
      si nu i mai e frica ca i ia cineva locuinta , pt ca nu poate sa io ia cineva .

  19. tot ala zice:

    Dupa desfintarea spitalului la putin timp sa auzit ca vila spitalului si parte din terenul spitalului de sus va fi pusa la licitatie de primarie. iar cu bani de pe domeniul cu pricina se va remoderniza spitalul de sus(cica) Cel de jos va fi impartit in apartamente si alocat prin tragere la sorti familiilor care vor sa cumpere(cica) ! Spagile au fost date celor indreptatiti ca totul sa mearga ca e roate

  20. andreeiia zice:

    si topoganul, sincer, e un pericol acum pentru copii, are cativa lati desfacuti si de acolo le pot intra copiilor aschii in maini

  21. andreeiia zice:

    au asfaltat si parca acum ceva vreme pusese banci dar se pare ca bl 7 nu face parte din cisnadie pt ca acolo nu au schimbat bancile si ce-i drept a asfaltat dar acum e un lac mai mare decat era . .. azi maine ai nevoie de vesta de salvare daca vrei sa treci pe acolo daca a plouat

  22. Casa particulara cu afisu' lui Vintila pe poarta! zice:

    Ahahaha …. da cine e Huja asta ma in Cisnadie? Dumnezeu ? Atat vorbiti de el si il ridicati in slavi incat zici ca el taie si spanzura aici. Cam ce ar putea pati aia care au afise cu Vintila pe poarta ? Mi se rupe pula de toate cacaturile alea cu care se lauda.

  23. Andrei zice:

    cica a pus Huja niste viermi din aia de-ai lui sa noteze casele particulare care au pus pe poarta afise cu Vintila. Au belito aia daca iasa primar huja.

    • non zice:

      eu am pus afise impotriva lui Huja si la alegerile trecute si nu am avut nici o problema din nici o directie, ca o fi notat sau nu treaba lui mi so rupt mie de el si de ai lui , de data asta o sa fie si mai si o sa pun mult mai multe afise sa vedem cine o sa fie atat de smecher sa imi faca ceva , a vai ca i iau pe sus pe toti bat la ei pana ma plictisesc ., se uita si astia la aia mai slabi de inger ca daca te vede mai infipt iti spun eu ca nu au tupeu sa caraie .
      Eu nu am treaba ma salut si vb cu amandoi gineri ai lui dar cu al lor socru nu o sa votez niciodata orice ar fi.

    • Un cusnadian oarecare. zice:

      deja o dati in penibilitati rau pe aici. Va sugerez sa va rezolvati problemele personale cu Huja in alta parte si sa lasati acest blog pentru cei ce mai cred in „pamfletul cisnadianului turmentat”.

    • Anonim zice:

      CT-ule,
      Nu cred ca se va pune problema nici la WCprimar,ca nu vor mai fi consilieri asa usor de cumparat.Inafara de ai lui nimeni nu cre’cal mai vrea!Nu-i asa dragi cisnadieni?Nu mai vrem consilieri de plastelina!
      Hai sa va mai spun una cisnadienii mei.Ce poate sa insemnne ?Adica inseamna poftiti voi cat vreti la fapte de astia ca daca ajung eu primar nu mai pupati nici macar atata.Basca ca prin faptele astia miam tras eu pana acuma in numele vostru bani cu sacul,vila,Jeep,pensiune-palat si poate terenuri.Asta mis io ghio hu(ha)ja!

      tot un cinadian

  24. Laba trista asta isi mai face si reclama cu skate-ri , ” noi n-avem drumuri , acum avem ” crede ca daca io bagat pe pusti aia 2 cu skate-ul in spoturile lui parlamentare vrea sa il mai si votam ? Si ce drumuri o facut el ca nici sa te dai cu tractoru pe ele nu-s bune dapoi cu skateu sau altele …
    Si cica acum ”avem spati de joaca ” Sa mori tu ? si unde is mai exact spatiile alea ? cauciucurile alea 4 de la lac si cacaneata aia de topogan ii spatiu de joaca ? ii de rasu lumi ca si aia din caracal sau alte comune , sate au spati de joaca mai mari si mai faine decat noi .
    aaa si apropo asta in caz ca citesti domnule huja noi n-am uitat de skate park-ul ala promis de consilieri primariosi acum un an .

    P.S putin imi pasa de de toate cacaturile din lemn si cauciucuri facute de voi din parcul magura , pacat de zona aia verde si locul ala , pacat ca nu se gaseste unu care sa faca ceva calumea acolo stau parcurile goale si le umple caini de excremente cand sunt scosi de catre stapani la plimbare … ce sa zic foarte tare si el acuma ” ne scoate ochi ” ca ne-o facut spati de joaca , ar fi bine sa faci o condica si sa te uiti peste rencensamantul actual si sa observi ca noi ”tineri” si copiii suntem mai multi decat crezi tu si noi meritam ceva mai mult decat un parculet cu 4 leganuse din cauciucuri si un topogan .

  25. Un nemultumit! zice:

    Heeei dar in cadrul spitalului aveam o mare parte de incompetenti. merge omu’ la urgente sa cada din picioare se uita la el si zice k el e generalist si nu stie ce sa`i faca… asta aveam in spitalul nostru cel vestit!

  26. Anonim zice:

    Trebuia sa puna si pozele cu hotelul de la Riul Sadului si sa scrie nu am avut hotel acuma am fraierilor mai votatima sa imi mai fac uni………….

  27. cornel zice:

    mai lipsea si un poster cu spitalul cu huja aratand spre el si pe care sa scrie: NOI AVEAM SPITAL/ ACUM NU MAI AVEM.-POFTITI LA FAPTE

Comenteeeeezi?!

