La vremuri noi… tot ei!


Ne-a mancat sa schimbam putin design-ul blogului…si ne-am scarpinat pe dupa cap!

Am zis ca daca tot nu se schimba nimic la Cisandie dupa aceste alegeri, macar sa facem o schimbare pe blog! Se pare ca s-au pierdut ceva date dar promitem sa le recuperam si sa le afisam la loc!

Asteptam sa ne dati feedback daca va place sau nu aceasta noua fatza si daca nu va place…n-avem ce face! 🙂

O sa incercam sa o punem pe aia veche la loc doar ca e mai complicat decat credeam. Asa ca o vreme va trebui sa stam cu asta!

Despre „vedetele” blogului pentru urmatorii 4 ani putem sa va spunem ca raman aceiasi. Asteptam un new-entry pe postul de viceprimar care se va alege probabil joi dupa ce se incheie negocierile de pe sub masa!

Tot ce putem sa va spunem este ca nu se va schimba nimic si anume va trebui sa mai suportam …sau nu…inca 4 ani de vopsirea trecerilor de pietoni, echipa de fotbal bine sponsorizata de la buget. Unde noi toti contribuim chiar daca doar 2700 de cisnadieni au votat incremenirea asta inca 4 ani! Cica asa e democratic, dar de data asta majoritatea se va supune minoritatii de cisnadieni, hipnotizati de lichelismul hujian!

Tare as vrea sa-i vad acum pe candidatii de forma, cum umbla prin cartierele cisnadiene, explicandu-le oamenilor care au vrut schimbare si care i-au votat cu aceasta speranta, ca schimbarea este doar intre huja si krech iar in rest va fi la fel si ei doar au incercat dar fiind prea multi si orgoliosi n-au facut decat sa-i mai acorde lui huja inca 4 ani de huzur! si ca…That’s life!

In primarie a inceput deja epurarea politica pe modelul, nu esti neam cu mine…out!

Sunt atat de disperati de a gasi CT-ei incat au pus deja pe ordinea de zi a consiliului, schimbarea sefului de sindicat, care nu are nicio treaba cu consiliul local dar cine sa le spuna si sa le impuna respectarea legii?!

Credeati ca practica asta cu datul oamenilor competenti afara si inlocuirea lor cu loaze membrii de partid sau membrii de familie este de domeniul trecutului?!

Practic asa putea lua din urma toate postarile si sa le public din nou, pentru ca sunt la fel de actuale! Nimic nu se schimba pentru 5000 de cisnadieni iar din cauza unei minoritati de  2700  de cisnadieni trebuie si noi sa stam pe loc si sa ne uitam inca 4 ani cum niste loaze agramate isi umplu buzunarele si ne vopsesc bordurile!

Sa fiti cu minti si sper ca evolutia la Cisnadie a fost pusa pe pauza! Sper sa nu fie regres !

16 răspunsuri la „La vremuri noi… tot ei!

  1. si cu salutare ne întâmpinăm pentru că e mai mişto…

    dragă CT, nu am mai fost pe acilea de mult…am fost „negru pe plantaţie” în afară, într-o ţară unde mai mult pute a caca decăt aer proaspăt ca la noi…
    am citit în „tridiagonală” postările tale să mă mai informez despre „pamfletul oraş-sat” natal…
    …am revenit în ţară, chiar pe 10 iunie spre seară…însă am rugat-o pe a mea gagică să strângă pliantele candidaţilor pentru a ştii şi eu „cu cine votez?!”…am mers pe verde (ca deobicei),NU pe eco, iar la primar pe unul popica, în esenţă „fiţuica lui m-a convins”…
    …profund dezamăgit de alegerile locale, ar fi trebuit să alegem un „gospodar” nu un pokemon, oricum îţi reamintesc că într-o postare trecută eram „desgustat” de ceea ce se întâmplă în oraşul-sat şi că mă apasă gândul plecării, mi se rupe inima că îi las pe-ai mei să sufere, să alerge după ziua de ieri, pentru a găsii soluţia zilei de mâine, nemaiprivind stele din noapte!
    …sunt sigur că un „pitic” de-alu’ hujan „citeşte” acest comentariu: dacă aţi plănuit să ne furaţi, furaţi-ne pe faţă că oricum de „glonţul istoric” ve-ţi fi atinşi (semi BLESTEM care se POATE prinde)!!!!!!!!!
    degeaba am parc dacă nu pot coborî „la lac”
    degeaba am capelă dacă NU vreau încă să mor
    degeaba am parcare amenajată dacă nu deţin maşină
    degeaba am stadion dacă eu nu sunt microbist
    degeaba am un centru în oraş, că oricum nu am cum să întorc că e marcat cu linie continuă dublă
    degeaba vreau să urlu, că oricum deţineţi termopane
    degeaba noi, ceilalţi vrem altceva, că oricum faceţi numai ce”Freţi” voi

    cu stimă.,

    • apropo de schimbare..
      schimbare trebuie „făcută” la noi, Nu la ei…

      despre imaginea blogului este destul de FAINĂ e mai simplu de răsfoit şi nu te supără la ochişori, scrisul e mai MARE să-l vadă şi cei care NU ŞTIU să citească printre rânduri.
      mi-ar plăcea să ai o rubrică despre ” ce se mai întâmplă prin oraşul-sat” să ştiu şi eu pe unde să-mi scot mândra,ori prietenii din casă… nu numai la judeţ, deoarece majoritatea „amicilor” de la municipiu „cred” că la Cisnădie avem „corturi cu etaj”:)) …deşi, frumos ar fi să găsim aceste informaţii pe site-ul oficial al primăriei!!

      cu stimă.,

    • Sunt de acord că cel mai important e conținutul. Dar e important și felul în care ne este livrat acest conținut. „Aparența” poate să atragă sau poate să țină la distanță când vine vorba de un produs (și blogul fiind în esență tot un produs).

      Apoi conținutul nu l-am comentat in comentariul anterior nu din principiu, ci strict fiindcă mă interesa să comentez design-ul.
      Despre conținut pot spune următoarele, consider că este foarte important să existe o presă liberă care să informeze publicul larg despre tot ce este relevant pentru acesta. Cum presa scrisă a murit, internetul este cea mai bună metodă pentru a face acest lucru și blogul probabil cea mai ieftină. Deci în principiu mă bucur că există acest blog care încearcă să facă exact acest lucru. Pe de altă parte sunt dezamăgit de limbaj și de lipsa de obiectivism pe care o văd aici mult prea des. Are și satira politică rolul ei, dar când asta e tot ce primim devine periculos pentru felul în care ne formăm viziunea asupra realității.

      Am o recomandare pe care o consider foarte importantă, în linkul de mai jos găsești o serie de articole care sunt gândite să fie citit în ordine. Nu durează mult să le citești și cred că o să le consideri utile. http://wiki.lesswrong.com/wiki/Politics_is_the_Mind-Killer

  2. I ca draku cum atata blogu acum =)) si prapaditu meu de blog arata mai bine si vorba aia : bate vantu ,canci trafic :)) Eu optez pentru revenirea la vechea forma 😉 ,sau macar coloratil un pic …ca are o culoare de hartie igienica :)))

    • au fost si au votat impotriva lui Huja! au votat Vintila, Prica, Vecerdea, Popica, Lepsa, etc. fiecare sperand ca o sa se schimbe ceva! N-au luat in seama ca nu mai sunt 2 tururi desi i-am avertizat cu o luna inainte ca trebuie sa-si calce pe orgolii si sa mearga cu unul care are sanse! Toti au zis ca CT e vintilian fara s-o rumege putin la rece! Acum o vor rumega 4 ani! 😉

  3. Nu stiu cat este de adevarata stirea ce seful de sindicat, dar niciun consiliu local nu poate demite un sef de sindicat. Acesta poate fi demis doar de membrii de sindicat si numai daca s-a constatat ca a savarsit fapte ce tin de conduita morala sau fapte penale si eu nu cred ca Domnul Abraham si-a dat pantalonii jos sa faca pipi in fantana arteziana :). El a fost in urma cu un an, ales presedinte pt un mandat de 4 ani. Asa ca la prima sedinta de consiliu au astia treburi mult mai importante. De ex: Tie cat ti-a dat sa-l pui viceprimar? Data trecuta mie mi-a dat 50.000 de euro! Acum cine plateste? 🙂

  4. am o intrebare noi astea 5000 de oameni care sunt impotriva lui huja nu putem sa il dam jos mai repede cu semnaturi ceva ?:) hai citim toti vedem ce facem nu ne lasam calcati in picioare !!! haideti cisnadieni trezitiva !!!

    • Salutare,
      Am mai scris acum ceva vreme despre acest subiect. Este destul de simplu:
      1. Se alege o incalcare a atributiilor primarului.
      2. Se strang 25% din nr. total de alegatori din Cisnadie.
      3. Se depune cererea la Prefectura si se organizeaza referendum.
      4. Se prezinta lumea la vot si voteaza pentru demitere.

      Vezi legea 215 pentru mai multe informatii.

  5. CT`ule, cateodata imi esti simpatic,alteori groaznic de antipatic si grosolan, dar ca orice betziv are si partea cand e happy si vorbarez si are si partea cand devine cocalar :))
    Imi dau seama de frustrarea esecului de a nu avea unu,doi ,mai multi „inside people” sub forma simpaticilor Verzi, dar ai acest blog,simpatic sau antipatic,a reusit sa mobilizeze si sa trezeasca la constiinta pe unii Cisnadieni suficient de intelepti incat sa se informeze,sa afle si parerea celuilalt,etc.Reprezinti pt mine un caine care latra la abuzuri,reale sau inventate,dar care totusi latra, si asta reprezinta un veritabil semnal de alarma.Indiferent de cine ar fi iesit primar,cred ca toata lumea,alesii si perdantii deopotriva, se uita mai mult sau mai putin fatish pe cisnadie.wordpress.com si se simt „suflati in ceafa” de turmentatii Cisnadiei. Ar trebui sa luam aminte atat cei condusi cat si alesii acestora, ca e mult mai sanatos sa ai caini care latra.

Comenteeeeezi?!

