Recompense si rafuieli pre si post electorale, „de bun simt”


Recunosc ca mi-e greu sa ma abtin sa scriu “elrectorale” pentru ca la Cisnadie, in 10 iunie, a fost elrect – oral la greu , pe la unele sectii de vot.

In fine, macar titlul postarii sa fie cu minte, asta ca sa fie atractiv pentru noii veniti pe blog.

Un moment mult asteptat, de catre toti cei care urmaresc si savureaza  telenovela de Heltau, este acela in care primaru’ camataru’ si vicele pescaru’ o sa “gestioneze” resursa umana din spelunca aia pe care noi o finantam – primaria.

In episoadele anterioare am vazut cu totii cum astia doi se poarta de parca primaria ar fi al lor.

Incepand din 11 iunie nu va mai fi la fel…va fi mai rau!

Daca pana acum parandaraturile se faceau cu o anumita perdea, trasa de Krech, acum o sa avem magarii si shmenuri pe fata. Camataru’ o sa faca ce stie el cel mai bine, sa fure, mai ales ca acum are mana libera. Are functia de primar, il are pe viceprimar alaturi intr-o dragoste nebuna, are majoritate in consiliu local.

Asta nu suna deloc bine pentru noi, platitorii de impozite, care asteptam o schimbare in bine.

Sa vedem ce prestatie o sa aiba cei 8 consilieri din “opozitie” de la cele trei partide PPDD, PUER si PDL care se pare ca s-au aliat in lupta lor  contra lui Huja.

Huja  are un avantaj minim, de un vot, in consiliul local si opozitia poate profita de asta. Sa speram ca vor ramane uniti in continuare pentru ca altfel o sa fie urat pentru Cisnadie.

Din pacate nu prea au experienta noii veniti in consiliul local, in afara de Vintila si de Vecerzan, ceilalti nu prea stiu, inca, in ce rahat mare au intrat.

Apropos de Vecerzan si vis-à-vis de rafuieli elrectorale.

A inceput vanatoarea de vrajitoare in primaria Cisnadie!

Huja a declarat in fata angajatilor din primarie, la sedinta de ieri dimineata, ca va face curatenie in primarie printre cei care au jucat murdar in campania electoral. Cum bah huja sa spui asa ceva in fata a 60 de oameni? Tu esti chiar panda! (adica pe cale de disparitie)

Asta chiar ca are un tupeu de golan si minte de cartofor. Bah huja! acum esti primar bah si mai controleaza-ti iesirile! (nu ma refer la iesirile anatomice)

Pe seful de la salvamont l-a dat afara, pe seful de la pompieri vrea sa-l dea afara pe un motiv… de te apuca rasul, (va zic altadata), pe Vecerzan nu-l mai vrea la curtea comunala, ca sa-i faca loc lui (unui afin). Angajatilor le spune verde-n fata ca face curatenie…ce mai vreti?

Acum va avea si preatalentatul si multi potentu’ Dodo, unda verde pentru sefia cantinei sociale…..asta e curatenia hujiana! ….oare pana unde se poate ajunge cu incompetenta in administratie?! dar cu furaciunile?!

Asta se intampla cu primar camatar si viceprimar murdar pe la bot!

Vineri avem prima sedinta de consiliu local cu noii alesi.

Pe ordinea de zi sunt cateva puncte interesante. Unul este refacerea contractului cu cabinetul de avocatura Anda Spinei, aceeasi avocata care primea 4200 de ron lunar desi nu a castigat nici un proces pentru primarie, aceeasi avocata care a fost presedinte la sectia de votare de la sala de sport, acolo unde huja a castigat de fapt alegerile. Sa vedem ce modificari o sa avem la contract. Ma gandesc ca-i taie din bani ;))

O sa se mai voteze noua conducere a clubului de fotbal, probabil ca huja vrea iar presedinte, „ca sa nu implice politicul in fotbal”, asa cum declara in Tribuna, in campania electorala ;)) Cred ca i-a fost tare greu sa doarma noaptea stiind ca el, marele tati, nu mai este presedinte la fotbal.

O sa se mai aleaga tot felul de comisii, printre care si cea care identifica si atribuie terenurile orasului. Aici pun pariu ca o sa fie doar consilieri de la huja.

Cica saptamana trecuta, huja a organizat o iesire la Fagaras, cu gasca lui de acoliti, ca sa vada meciul de calificare pe care l-a jucat Sevisul Selimbar. Astia s-au calificat in liga a III a, adica in aceeasi liga cu FC Cisnadie. Acum are si Maricuta – mafiuta echipa lui de fotbal. Sa vezi acum transferuri si shmenuri intre astia doi!

Adica deplasarea s-a facut cu autocarul primariei, pe care scrie FC Cisnadie, pe motorina primariei si au fost doar huja si pretenarii lui : Rusu, Radoi, Lunca din spelunca, Corches soferu’, Broasca, adica camatarologi, bugetologi, shmenologi si alti ologi  :)))

O sa mai fie si alte recompense pentru cei fideli lui cama’.

Avem si o auto-recompensa pe care si-a facut-o prima..viceprimarul krech. De fapt este o recompensa – auto. Sandero, dar  stiti deja de asta. Urmeaza finii si afinii (celebra fraza de pe blog e mereu actuala).

Sa vedem cat de tare joaca consilierii opozitiei, pentru ca in campanie se bateau cu pumnul in piept ca ei doboara mafia si coruptia din oras.

Stim ca oricine ajuns la putere poate sa faca multe, cu putin efort. De aia zic eu, acum aveti ocazia fratilor sa dovediti de ce sunteti in stare, asa.. din opozitie.

Sa fiti cu minti ca distractia e abia la inceput!

19 răspunsuri la „Recompense si rafuieli pre si post electorale, „de bun simt”

  1. Bă ”ofticosule” 🙂 de la 3.795…. pân’ la 15.180… ,cât tre’ să faci în următorii 4 ani, e cale lungă,așa că dă-i bătaie cu scrisu’ ,că noi, ținem aproape ,chiar dacă suntem nuli ! 😉

  2. prima rafuiala politica il da pe daraban afara.SINGURUL DASCAL DE SPORT CU ADEVARAT CISNADIAN iubit de catre copiii orasului este pus pe liber de catre comisia de sport al consiliului local.Cu lacrimi in ochi micii fotbalisti au plecat ieri acasa PACAT

  3. …nu ramne decit asociere in scop infractional s abuz de putere.
    C.T. te-am rugat sa incepi toate articolele cu adresele si numerele de telefon ale tuturor Organelor abilitate sa destructureze tot ce este retea Infractionla.

  4. Am incercat sa ma tin departe de campanii electorale,am spus ca nu voi candida si nu a fost.Dar sa fiu suspectat de voi ca vreau locul lui Vecerzan,o consider o speculatie ieftina (asta pentru ca sunt elegant).Si ca magarul sa nu moara de drum lung,va spun din nou ,NU,iar daca voi aveti rafuielile voastre pe acolo,rezolvati,fara a fi eu implicat.Si ca o ultima promisiune,daca voi hotari,implicarea mea in politica si administratia din Cisnadie voi sunteti primii care vor afla,de la mine.Urarile le voi face,dupa retragerea numelui meu din postare(prin stergere si nu prin subliniere cu rosu)

    • E important pentru mine ca informatiile pe care le fac publice sa coincida cu realitatea. Nu imi iese intotdeauna, iar cand gresesc, ma corectez, pe cat posibil. De aceea o sa sterg numele tau, bah Ciocoiule draga!

    • Dar cand l-ai injurat pe Vecerzan in fata la primarie? ( sa mearga de unde a venit) cum a fost draga Ciocoiule? Putin bun simt si putin respect nu ai? Din cate am observat ai o varsta destul de inaintata si nu sti ce inseamna bunul simt si respect!
      Vrei functie in Primaria Orasului Cisnadie? Nu a ajuns cat ” bine” ai facut pe unde ai fost? Parerea mea este ca toata lumea stie ce si cum a facut tu!
      Eu spun sa te bucurica atunci cAnd au fost discutiile in fata la Primarie nu eram si eu…. Diana Vecerzan, pentru ca 7 ape nu te spalau dragul nostru Constantin! Am destul pentru fiecare,atata cat, in maxim 30 de secunde sa dispareti! Nu ii iau apararea in nici un fel tatalui meu pentru ca fiecare face greseli si fiecare este judecat intr-un fel sau altul, dar eu cred ca trebuia sa joci corect si daca te crezi chiar asa respectuos nu cred ca se punea vorba despre o asemenea injuratura!
      Aaaa….si inca putin te mai retin….. Ca mi-am adus aminte ca si pe fratele meu l-ai facut jigodie ” scuzati” dar asa este! Tu esti na din cele mai mari pe care le-am vazut in viata mea! Poate ne dai niste lectii, ca vad ca daca suntem oameni buni…..
      Si aveti grija ce si despre cine si cu cine vorbiti de acum inainte ca sunt dispusa sa fac dreptate si sa ajungem departe cu aceste vorbe, stimabile domn Ciocoiu! Poate azi, maine il injuri s pe sotul meu…..pe care i, cunosti foarte bine s atunci va fi vai si amar de tine!
      O zi buna stimabililor

      • Scuzati-mi va rog greselile! Eram putin deranjata de cele intamplate si vroiam sa scriu tot dintr-o data!

      • Inteleg revolta,fiind vorba de familie,nu inteleg si nu accept amenintarile tale.de aceea cer scuze(dar o parte din ele le-as vrea intoarse)

        • Hai dom’le, n-o lua personal, ca nu are treaba nimeni cu tine, adica cu Ciocoiu cel de azi trecut prin Ocne si cazne, cititorii au treaba cu Ciocoiu ala care mai demult facea legea prin Cisnadie. :))

        • Eu nu amenint! Daca ti se pare ca o pustoaica de 21 de ani te ameninta atunci nu pot decat sa ma bucur domnule! Eu nu sunt revoltata doar pentru ca e vorba de familie, dar in postarile anterioare si chiar in cele de aici este vorba de respect. Tocmai dvs vorbeati despre asta. Eu vroiam doar sa accentuez putin respectul de care dai dovada prin ceea ce vorbesti….si nu retrag nimic din ceea ce am spus si daca vrea cineva o mai spun de cate ori este nevoie clar si raspicat, pentru ca una din cele mai mari diferente intre o pustoaica de 21 de ani si un „domn” cu varsta mai inaintata este ca pustoaica are bun simt si atitudine! Sa nu mai vorbim de frica de Dumnezeu! In postarea anterioara chiar subliniam faptul ca nu imi apar tatal pentru ca fiecare persoana greseste si este judecata, dar limba romana se pare ca nu este inteleasa de tot poporu’! Pe mine una putin ma intereseaza interesele fiecarui om care lucreaza in primarie pentru ca MIE UNA nu imi da nici unul sa mananc! Eu muncesc cinstit si corect pentru banii pe care ii castig si pentru respectul de care am dat dovada. Un mic exemplu este ca timp de 2 ani am fost educatoare si veneau bunici dupa copii si imi spuneau sarut mana domnisoara si acum ma opresc pe strada si imi vorbesc la fel de respectuos si imi multumesc pentru educatia de care dau dovada si de bunul simt cu care le-am educat nepotii! As putea scrie mii de motive, dar dupa cum am scris mai sus degeaba scriu daca nu intelegi!
          Eu nu am treaba cu tine domn’ Ciocoiu, dar atata timp cat tu ai cu mine si familia mea…si bunul simt si respectul lipsesc si desavarsire ce sa fac??? Un lucru este simplu….daca ai uita tu putin de familia Vecerzan, si ti-ai vedea de treburile tale eu cred ca totul ar fi foarte bine. Mai bine ne concentram ce masini sa ne mai achizitionam dintr-un salar de bugetar, ca si eu ca educatoare castigam asa bine incat eram numai in dubai si egipt :)), si ce concedii sa mai facem!
          E foarte simplu!
          O zi buna!

Comenteeeeezi?!

