Land of choice

CT …nu uita de unde ai plecat!


Discursul clasic usor adaptat:

Nu sunt turmentat… conitzo’… Las’ că ne cunoaştem… Mă cunoaşte conul Ifrimescu de la 11 fevruarie… Nu e vorba sunt… din Soţietate… dar vorba e, eu contribuabil… eu… apropritar, eu pentru cine-am votat? D-aia am blog…sa aflu….

A! Ce coruptă soţietate!… Nu mai e moral, nu mai sunt prinţipuri, nu mai e nimic: enteresul şi iar enteresul… Bine zicea cisnadianul acela turmentat: vezi, turmentat, dar  serios băiat! Zice: “unde nu e moral, acolo e corupţie, şi o soţietate fără prinţipuri, va să zică că nu le are!”…

Onorabile,  Daţi-mi voie! Termin îndată! Mai am două vorbe de zis. Iată dara opinia mea. Din două una, daţi-mi voie….

…ori să se revizuiască, primesc! Dar să nu se schimbe nimica; ori să nu se revizuiască, primesc! dar atunci să se schimbe pe ici pe colo, şi anume în punctele… esenţiale… Din această dilemă constitutionala nu putem ieşi… Am zis! Si de schimbat parca nu s-a prea schimbat nimic…poate doar ei intre ei!

Or, mai întâi şi-ntâi istoria ne învaţă anume că un popor care nu merge înainte stă pe loc ba chiar dă înapoi, că legea progresului este aşa, că cu cât mergi mai iute, cu atât ajungi mai departe.

Ei, aveţi puţintică răbdare! că emoţiunea mă apucă aşa de tare… vorbind de la această tribună…a conului CT…

Industria română e admirabilă, e sublimă, putem zice, dar lipseşte cu desăvârşire. Soţietatea noastrăă dar, noi, ce aclamăm? Noi aclamăm munca, travaliul, care nu se face de loc în ţărişoara noastră!

Soţietate care va să zică…Nu mă-mbrânciţi… că ameţesc! Soţietatea e corupta si la tot pasul e tradare, Da, aşa, dacă e trădare, adică dacă o cer interesele partidului atunci tradare sa fie, dar so stim si noi pentru ca vorba lui Bonaparte “Iubesc tradarea dar ii urasc pe tradatori!”

Nu sunt vitios si nici baut ….Ăsta este mirosul meu naturel…iar sinceritatea de moment mi se trage de la poluare domle’ militist…

CT inainte si dupa alegeri

Ei bravos! Ei! Asta mi-a plăcut! Ei! Nu m-aşteptam! Ei! m-am procopsit!

Parol?…Rog, nu mă-ntrerupeţi, daţi-mi voie…

Fraţilor! După lupte seculare, care au durat aproape 23 de ani, iată visul nostru realizat! Ce eram acuma câtva timp înainte de revolutiunea uslamista? Am luptat şi am progresat: ieri obscuritate, azi lumină! Ieri bigotismul pedelist, azi liber-pansismul uslamist! Ieri Krech si Huja, azi Huja si Krech….Ieri întristarea, azi veselia!… Iată avantajele progresului! Iată binefacerile unui sistem constituţional! Curat contitutional neicusorule…

Eu am o vorbă: o mie de ani pace!

Sa fitz cu minti… ca tara asta….inca geme de prosti ! Iar intr-o tara care geme de prosti, singurii care mai incearca sa evadeze din peisajul asta ce musteste a imbecilitate…. sunt Turmentatii…pacat ca sunt solitari in loc sa fie solidari!

 

BONUS: Poze cu CT din spate, fata si profil!

CT spate CT Fata CT Profil

Standard

8 gânduri despre „CT …nu uita de unde ai plecat!

  1. ZEUS zice:

    Prea despuiat si neîncheiat pari CT cu hainele astea, sau nu sunt bune, sau nu sunt ale tale, nu pari a fi acel elegant conas cu zimbetul gregar, cu palarie made in HOLLIWOOD plecata pe o ureche la fel ca regretatul JOHN WAINE. Pari a fi foarte turmentat ca intradevar CT ai uitat de unde ai plecat !

    • reflexii zice:

      Articolul asta este de fapt un fel de restrospectivă, deci îmi vine greu să cred că CT a uitat de unde a plecat.
      Însă este posibil ca uneori să uite UNDE VREA SĂ AJUNGĂ 🙂

      • :)) Nici nu stii cata dreptate ai! De ajuns… am ajuns mai departe decat mi-am propus. De aia nu stiu in ce punct sa ma intorc sau spre ce idealuri ale neintelegerii sa ma indrept. Caci nebanuite sunt caile Domnului…turmentat :)) Deocamdata ma aflu dincolo de dincoace. :))

  2. Minoritate zice:

    Se pare ca si peste 150 ani vor exista cetateni turmentati care sa aiba aceasi atidutide ca si cel a lui Caragiale! Au fost, sunt si vor mai fi ! Viata ne arata ca in domeniul politicii se schimba ( intre ei) doar politicienii in rest scapa cine poate se descurca cine poate se strecoara cine poate! Votantii vor ramane aceiasi in marea majoritate prosti si restul minoritatii va fi” turmentata”! In veci pururi…( si nu spun amin) ! Si ca o razbunare…!! Am senzatia ca nu” se descurca” si nu „se strecoara „o mare parte din prostii majoritatii( am scos din marea majoritate clasa politica,ei sunt specie aparte).Dar sunt prea prosti sa o stie, sa o constientizeze! Ei o simt doar ca pe o stare de disconfort , dand vina pe oricine altcineva dar nu pe ei! Razbunare!!!!!

    • reflexii zice:

      Răzbunarea va avea acelaș efect ca și alegerile.
      Și dacă nu ar exista proști, nu ar exista nici conceptul de „deștept” – ăsta este echilibrul lăsat de mama natură, pe care noi l-am acceptat, renunțând la echilibrul și legile lui Dumnezeu.
      Așa că poți să spui AMIN (așa să fie, în traducere), sau poți să nu o spui – tot așa va fi și de-aici încolo.

Comenteeeeezi?!

