Nisip, ploaie, namol, incompetenti si datorii de milioane de EURO!


Cam asa se poate descrie Cisnadia in cateva cuvinte!

Am fost luni la Cisnadie.

Am fost, am vazut si am plecat…repede!

Acum stau si ma intreb cum rezista oamenii care sunt nevoiti sa traiasca zilnic in Cisnadie?!

Daca pana acum scriam doar din poze vazute pe FB sau din ce-mi spuneau oamenii, ei bine acum am vazut cu ochii mei imbecilitatea si incompetenta administratiei locale!

Cand am fost eu …nu ploua! Trotuarele din centru erau practicabile daca aveai sandale si daca iubesti plajele din Vama Veche alea in care nisipul este combinat cu mucuri de tigara! Ma intreb oare cum arata acele trotuare acum la ploile astea si cum circula cisnadienii pe trotuarele din zona centrala respectiv in zona super-mega marketului Penny!?

Pentru cisnadienii mai in etate, fani ai festivalului de la Woodstock, ar fi mana cereasca dar nu cred ca mai exista cisnadieni care sa stie ce-i ala Woodstock si daca exista, sigur sunt in numar mic spre insignifiant (ca daca ar fi mai multi altfel ar fi stat lucrurile la Cisnadie! zic!.

Woodstock_festival_mud

 

 

Bun, dar sa trecem peste balaceala in namol care la Cisnadie se face acum si la propriu , nu doar la figurat! 

E clar acum pentru toata lumea ca niste incompetenti din administratie au incercat si au reusit sa pateze cu „noroi” aceasta intalnire a sasilor care va avea loc la sfarsitul acestei luni si care era programata de acum doi ani! Incep sa cred ca-i facuta inadins si cu premeditare. Nu era de ajuns ca au calarit aceasta intalnire a sasilor cu sarbatoarea campeneasca „Zilele hujiene” si „Ciresarii cisnadiei” sau zilele cisnadiei si ciresarii hujieni…whatever!

Odata ca au rupt centrul care arata foarte bine, au cheltuit o gramada de bani din care si-au tras comisioane grase, au schimbat borduri care nu trebuiau schimbate au scos pavajul unor trotuare care nu trebuia scos, au smuls efectiv niste balustrade din fier forjat care aratau decent si le-au inlocuit cu ditamai grilajele care pe langa ca arata inestetic adica de neam prost, au costat si o gramada de bani! Si toate astea se fac din banii nostrii si nimeni nu este tras la raspundere pentru aceste ineptii!

Cica la sfarsitul lunii vor veni aprx. 500 de sasi cisnadieni stabiliti in Germania (ok, poate or fi doar 300) unii nu au mai fost „acasa” de 15-20 de ani si care se asteapta sa vada o Cisnadie frumoasa si infloritoare dar vor gasi o Cisnadie infecta condusa prost de niste incompetenti …”bine” macar ca vor fi mici si bere ieftina la lac!

Mie sincer ca si cisnadian ramas acasa, imi este rusine!…si doar prin prisma faptului ca noi cei care am ramas acasa, in decurs de 23 de ani n-am reusit prin forta votului care il avem la indemana, sa aducem oameni competenti la conducerea orasului dar nici macar n-am iesit vreodata in fata sa ne spunem parerea despre imbecilitatea la putere!

Si ca o dovada ca incompetenta administratorilor este fara limite si ea ne duce la niste datorii incredibile, aveti mai jos un document unde putem vedea negru pe alb cat costa incompetenta si foamea de comisioane a cretinilor care ne conduc!

Ma intreb oare cine raspunde pentru aceste greseli? Eu nu-mi amintesc sa fi gresit cu ceva, voi? E vorba despre aproape 4 milioane de EURO pe care „primaria” va trebui sa le plateasca ca si despagubire catre F-ma INSIB SA, daca pierde procesul!

Si nu o sa le plateasca huja din buzunarul lui si nici Krech….ci binenteles ca noi toti cei care platim impozite si care nu am gresit cu nimic!

despagubiri catre INSIB in valoare de 370800 EUR

 

Nici nu discutam aspectul prin care av. Spinei (fosta jurista a primariei) transformata apoi in colaborator care reprezinta in instanta primarul si (sau) Consiliul Local este depasita de situatie si cere ajutor unui cabinet individual de avocatura…dar poate Baciu asta este un pui de avocatu’ diavolului si va castiga! Eu sper si imi doresc sa castige dar nu-mi fac iluzii desarte iar in cazul in care va pierde …sper si imi doresc la fel de mult, ca cineva sa-i dea in judecata pe derbedeii din administratie care se fac vinovati de aceasta situatie si sa plateasca ei din buzunar propriu!

Atunci chiar se va face oarecum dreptate si toate foloasele necuvenite agonisite de huja, krech, rusu, R2, etc. in acesti 9 ani de cand devalizeaza bugetul…se vor duce la fel cum au venit! 

Las’ mah hujo ca tu te scoti …vinzi pensiunea de la Rau Sadului, juma’ de casa de pe Magurii, iti vinzi sufletul, iti vinzi finii si finutele (desi sufletul si finii, nu stiu cine le cumpara)…si te-ai scos! Nasol e ca Hansi trebuie sa-si vanda Kormoranu’ , barca, sura aia de pe Chateu –Thiery  si tot trebuie sa faca un credit ca sa acopere paguba facuta prin incompetenta! Rusu si R2 se vor vinde unul pe altul !

Radem, radem dar e groasa treaba si e putin probabil sa castige acest Baciu si e si mai putin probabil ca incompetentii sa fie trasi la raspundere! Asa ca …cu parere de rau va informez ca voi contribuabilii cuminti veti plati aceste incompetente… dar poate ca meritati asta…. ca doar voi insistati prin vot, de 23 de ani, sa rotiti aceleasi loaze la conducerea administratiei cisnadiene! Nu-i asa?!

Sa fiti cu minti!

 

2 răspunsuri la „Nisip, ploaie, namol, incompetenti si datorii de milioane de EURO!

  1. Daca ea, Justitia, nu este in stare sa ne apere interesele comunitatii si trebuie neaparat sa fie cineva in spatele ei… atunci isi merita soarta….ca o Justitia slaba…!
    Daca nu este constienta de faptul ca are puterea necesara pentru a respinge orice implicare politico/economica in activitatea ei… atunci, repet, Justitia isi merita soarta iar neincrederea celor ca noi va fi pentru mult timp = cu 0

Comenteeeeezi?!

