Cisnadienisme hujiene vs. turmentate!


E clar ca societatea civila din Cisnadie exista doar pe facebook unde in general povestesc discutii care duc mai mereu la o tachinare reciproca in aceasi tabara,  pe chestiuni de suprafata – cine-i mai destept dintre destepti si cine-i mai elitist dintre Etilisti! Asta s-ar putea rezolva simplu… cu un Etilotest! Binenteles ca la Etilotest nu ma bate nimeni!

Sa fie clar pentru toata lumea, CT nu e elitist ci ETILIST ….chestie de anagrama …

In tabara cealalta, a dusmanilor de clasa (dusmanii cu doua clase – mai degraba), astia care se fac ca administreaza orasul, cand practic ei au un singur scop, parvenirea prin orice mijloace! In tabara lor e simplu, au acelasi cuvinte de ordine – spaga, comision, furt din banul public!

Astia isi vad linistiti de „treaba lor mare” departe de a fi mareata – cacatul ala din centru unde baga bani, baga bani….fara numar, fara numar…sub privirile buimace ale fraierilor cisnadieni, extaziati de „cum va arata la final?!”

N-ai cu cine….sunt multi da’…extaziati!

Azidimineata cand am deschis goagalu’, mare mi-a fost mirarea sa vad ca astia de la goagal omagiaza deja aceasta minunabila „opera de arta hujiana” – Pendulu’ lui ghitza!

Pendulu hujian

fantana hujiana SF1 Cisnadie Oras european

Pendulu hujian under construction

Asa mi-am dat seama ce urmeaza sa construiasca in centru ilustrul vostru camatar ales-cules! Pai daca Foucault a vrut sa demonstreze prin pendulu’ lui, ca pamantul se roteste si in jurul axei sale….ei bine camataru’ vost’ vrea sa demonstreze ca Cisnadia se invarte in jurul lui si al finilor si afinilor lui! Lucru care nu trebuie demonstrat pentru ca se vede cu ochiul liber, zic! Deci ghitza draga, puteai economisi o gramada de bani la buget, daca nu te apucai de hidosenia aia din centru! Pentru ca, repet, centrul era singurul lucru din Cisnadie care arata bine. Lucru care se pare ca nimeni nu-l pricepe si toti cretinii cisnadieni asteapta sa vada „Marea realizare hujiana” fara sa se intrebe la ce foloseste?!

Parca vad ca in acel varf unde este proiectat a fi un covor parca….va fi o minge de fotbal! – nu este exclus!

Ok, asta e…mai avem de lucru la mentalitati cretinoide!

Daca facem o comparatie cu Sibiul si faptul ca Iohannis a reamenajat Piata Mare dupa modelul istoric cand Sibiul era un Burg faimos, si a pus piatra cubica respectiv  acea fantana cu grilaj in mijloc (stupida dupa parerea mea dar exact asa a fost demuuult) ei bine la Cisnadie se face un kitch imens si de neam prost asa cum este administratia in momentul acesta.

Pun din nou pozele cu Cisnadia veche si Cisnadia moderna si o sa vedeti ca seamana! Nu inteleg ce legatura are aceasta noua reamenajare de neam-prost?!

In fata primariei4 gantilopa-din-fata-primariei In fata primariei3

Dar vorba unui alt cretin, ce sa si faca cu banii?!

Nu mai amintesc de faptul ca Cisnadioara nu are canalizare si apa…in anul 2013 un sat cu ridicat potential turistic, la 3 km de Cisnadie si 8 km de Sibiu resedinta de judet, nu au canalizare – se pare ca asta e doar un fix al CT-ului si al unor cisnadioreni…In mintea imbecililor din administratie acest lucru este normal si prioritatea este Pendulu’ hujian si sali de sport, echipe de fotbal!

Dar va ziceam ca pe reteaua de socializare facebook unde „societatea civila cisnadiana” combate bine, in sensul ca nici vorba, doar „si-o trag” intre ei….ei bine acolo apar si unele sesizari care risca sa alunece in derizoriu daca nu este cineva care sa le scoata in evidenta! Cineva le-a scos si le-a pus pe tapet iar aici pe blog vreau sa scot maxim din aceasta sesizare.

Aveti mai jos sesizarea in ghilimele cu cateva interpelari turmentate:

 

„Aici aproape de Cisnadie la ferma Sevis acolo unde primaria zice ca sunt doar tigani, sunt cam 30 de copii care nu au transport si fac naveta cu ocazie un fel de „ia-ma nene la Cisnadie ca vreau si eu sa invat si sa-mi depasesc conditia de locuitor al Sevisului…”

„Anul trecut copiii au ajuns la scoala pentru ca SOS Satul Copiilor le-a sponsorizat un microbuz.Anul acesta nu s-a mai putut.
Parintii de la Sevis au facut sesizare la primarie iar raspunsul a fost… ca sa ne dam copii la orfelinat, ca doar atunci statul e obligat sa intretina copii….sunt niste nebuni cum sa ne dam copii la orfelinat?”

– daca mie imi spunea vreun imbecil din ala din primarie chestia cu orfelinatul….nici nu vreau sa ma gandesc la consecinte, dar pot sa va spun ca ar fi fost o reactie pe moment care desigur ca o regretam ulterior in fata instantei dar in mod sigur  si primariosu’ ar fi regretat toata viata, ca a avut o astfel de replica!

Credeti voi ca cer mult acei parinti??? Doar ca sunt intr-o zona care nu are fantana arteziana in centru?? Primaria este interesata de ei doar la alegeri ,citez…” dar vin iar alegerile si atunci ne cauta isi aduc aminte de noi si promit un viitor mai bun”Oare ce putem face pentru ei??? Parintii vor sa-si trimita copiii la scoala fie in Sibiu fie in Cisnadie dar pentru asta este nevoie de transport !!!!Aceasta problema cu transportul exista !! Stiu!!! Dar nu pentru niste copii care sunt la 3 km de scoala si cu drum asfaltat si circulat!!! Problema de transport adevarata este acolo unde drumul este doar pt carute iar scoala este la 10 km de sat.La noi??? Care este problema???

Pai la noi nu ar fi nicio problema daca am avea o administratie locala normala! Dar din pacate n-avem! Avem niste individoizi oportunisti, fara educatie, si cultura si carora le lispeste si bunul simt – combinatia letala pentru o societate! Dar care si-au facut o gashca de interese, si-au adunat langa ei toti finii, afinii, cumetrii si pe toti cei care au fost dispusi sa pupe un fund pentru a-i fi bine lui si familiei lui, dupa care s-au apucat….sa le fie bine lor!

Daca o faceau pe banii lor privati, n-avea nimeni nicio treaba cu ei…dadeau faliment instant, pentru ca sunt niste incompetenti! Dar binele lor privat se face pe bani publici si atunci ar fi normal ca societatea civila „alegatorii aia imbecili” sa se trezeasca si sa-i traga de maneca! zic!

Dar sa revin la problema copiilor de la Sevis care ar merge la scoala si n-au mijloc de transport, iar camataru’ asta nescolit umbla intr-un jeep Duster (cumparat din banii nostrii pentru departamentul agricol si social din primarie) iar limbricii lui, o ard cu autocarul „echipei de fotbal” la Paltinis! Vorba vine „autocarul echipei de fotbal” pentru ca tot pe banii nostrii e achizitionat si acel autocar (va ziceam atunci ca de banii aia puteau lua doua, poate chiar au luat doua dupa cum veti vedea ca orice achizitie pentru oras are si o replica in curtea hujiana!)

Arta hujiana la Casa Huja Arta hujiana in parcul Magura

Alei cu piscoturi la Casa Huja vs parcul Magura Alei cu piscoturi la Casa Huja1

Enjoy „Huja Haus” is made on your money!

Sa fiti cu minti!

 

4 răspunsuri la „Cisnadienisme hujiene vs. turmentate!

  1. Mă omule, da multe am citit pecii de orașu nost. Multe trebuieli să n’tânplă pe colo și faine da și rele Și vreau să’ntreb ceva la dumitale. Văz ca ai știință de toate cele din oraș, de une vine si une să duc. Tră’că iești ceva șef pe colo de le ști pă toate…și cum văz că tot cu ăia din consil ai treabă, n’samnă că iești șăf păste iei. Mă oameni buni io’ mis sădean cum zâce’ț voi la peaton, No cum zâc!… Io am stat in oraș fo’câțva ani și m’am retras cum zâce ăla, „de la stâna me” la țara cu femeia me, ioi dragă’mi… lângă Govora,… că avem ceva casă veche de la ăi bătrâni ai femei mele, o țâr de stațiune cum zâce ăla. Că tot am văst poza cu fântâna aia veche r’teziană din centru orașului pusă de ălălalt primariu, ăla sas și care o tot zâs că o costa mult, m’am gândi io să șcriu să văz o treabă… I drept ! că era faină si mândră și deaia zâc că ar hi stat fain la mine să curgă apa termală pin’ia că am izvoru nr. 5 în curtea casei. Acu vă intreb !… Ce so n’tânpla cu ie ? O mutato în alt loc al orașului ori în alt oraș?…că am fo pin’Mai acasă la copchii la un botez, că iei mai stau a’colo …și n’am văsto pe nicări prin oraș, sau poate ăsti di’la consil au în creieraș de gând să o puie pe undiva pin oraș mai’ncolo, că’i faină…nici la Lac no fo pusă ”co’cumpăram” ! …colo sus, da!… nu am vasto pe izlazul de’colo… numă că colo ar hi bun loc de pășune la jiite, că șha șha’i gol, da nici la jiite nu’li bun ca n’au ubră une’să, …să se baje de căldură vara. Or face bine ceva, fain și mândru de scump colo, și une să te piș, că primariu ăst ce’i nou are șhtofa Birgălmaister, așa zâcea lumea pin oraș că erau sași mulț veniț.și așa zâceau pe limba lor. Aș’hi cumpărat fântâna ceia dacă ar hi ….chiar să o hi futată.. sau dacă s’ar licita, că mi’o plăcu mult….acu m’am tot învațat cu șhmecheriile și știu cum mărg toate…Am ceva bani că am vândut ceva pădure care o aveam de la tata’meu… da !…am luato aci lângă Govora că am făcu șhchimb de pământ cu ăia de la consil di’la noi și am dato la unu din jermania-ceia faină…că el o aranjat tot cu pădurariu și cu ăia mari di’la consil ….da asta’i vorbă măi lungă. Și ar mai hi să întrăb ce’o făcu cu burdurile de țiment ce so scos dă’pă drumurile noaste, că aș cumpăra și io pentru fundație fo câteva bascule dacă măi găsăsc, să fac o casă la Cisnădie că are ficiorumeu un teren de casă, joacă fotbal ….tot povește lungă și asta și tot cu ăia di’la consil …Aș face o fundație bună că’s tari ale dracu burdurile, măi tari ca piatra die’munte. Jaba o’facu careră de peatră c’ăi dieparte și scumpă rău și numă cu aprobare di’la mediu…da pân la urmă nu i bai ca tot cu aștia de la consil riezoșv. Ieram tânar când so pus burdurile pe toate străzâle din oraș, treabă faină so’facu !…o țânu pâna le’o scos ăstia… si mai țâne… Am lucrat cu Waiss că mi’o fo șef și cu mai mulț…unii vineau voluntari că așe era atunci, noapăi da ! …io am fo pă’bani că vineam din sadu si aducem brânză șî la piață. No Waiss era zădaru ăl mai bun sî’ncă fo doi si punea burdurile la sfoară țais, nu ca ăștea ce le văz acum…. Io eram mucea pe vremea aia fo 20 de ani să hi avută, Da !…hmm,..făcem treabă !…nu stătem pi’nbar . No asta’i treaba dacă poț mata, să’ni dai ceva informațiune unde găsasc să cumpăr bulduri, că nu cre’că le’or țâpat și dacă or hi vândut n’or hi făcu alț pălate cu iele

  2. Multumesc de sustinere!Apreciez implicarea ta in problema prezentata de noi pe FB.
    Solutii sigur exista, ele au rezolvare trebuie ca cineva sa-i reprezinte in administratie Nu ca nu am fi „reprezentati” ( asta s-a intamplat la alegeri si a fost doar pentru alegeri pentru ca dupa …nimeni nu mai este reprezentat!!!!!) .Am un mesaj pe priva,t in care doamna din Sevis care a prezentatat aceasta problema, ne multumeste tuturor si ne spune ca reprezentatul pentru problemele sociale in Cisnadie este Domnul Dragomir.Fac un apel catre acest domn sa se implice !!!! Si nu numai el.Ci toti care cred ca educatia ( mersul la scoala) este dreptul orcarui copil !!!
    Multuimesc inca o data:)

Comenteeeeezi?!

