Cisnadia, nu mai e …”ACASA”!


Sunt absolut sigur ca sunt multi cisnadieni (vreo 2.700 de cretini) care merita sa fie fraieriti si batjocoriti in halul in care ii batjocoreste astazi aceasta administratie locala condusa de acest camatar penal!

Dar ce se intampla cu ceilalti?! Cu cisnadienii de bun simt care sunt nevoiti si ei sa suporte acest cretinism dus la extrem?! Cum pot ei sa se delimiteze de aceasta imbecilitate crasa de care dau dovada majoritarii cisnadieni,  respectiv reprezentantii lor din administratia publica locala?!

Practic sunteti toti in aceasi oala (de noapte), toti platesc taxe si impozite din care asteapta sa l-i se intoarca inapoi prin servicii de calitate, drumuri bune, canalizare, cultura, educatie, spatii joaca pentru copii, de relaxare pentru adulti unde sa nu fie suprataxati si nu in ultimul rand RESPECT din partea celor care au ajuns in administratie prin votul celor multi si …PRO!

Daca pana acum, in viata privata, spuneam din ce in ce mai soptit, ca m-am nascut la Cisnadie, astazi dupa ce-am vazut marea hidosenie de pe centru, kitch-ul suprem – cum il numea cineva pe facebook, ma feresc cat pot de mult de orice asociere a persoanei mele cu acest oras!

Nu stiu altii cum sunt, dar eu sunt foc si para atunci cand mi se fura ceva…ei bine, cretinii care conduc astazi Cisnadia mi-au furat mandria de a fi cisnadian, mi-au furat acel sentiment de bine cand coboram dealul Sibiului si vedem Cisnadia de sus avand sentimentul de „acasa”, mi-au furat visul de a fi iarasi ce-am fost si mai mult decat atat…mi-au furat conceptul de „acasa”! Cisnadia nu mai reprezinta „acasa”!

Altminteri oricat de mult as incerca sa nu imprumut din aceste sentimente, personajului Cisnadianu’ Turmentat, care ar trebui sa fie cisnadian convins pana in panzele albe, imi este foarte greu!

Dar sa lasam deoparte sentimentalismele si ne intoarcem la pamflet si la personajul nostru Cisnadianu’ Turmentat care nu cedeaza asa usor!

Spune-mi cu cine ai votat ca sa-ti spun cat de idiot esti!

Nu stiu cati dintre voi ati vazut hidosenia care scuipa laser, din centru?! Exista pe facebook niste filmulete cu aceasta fantana arteziana in timpul testelor, banuiesc!

O sa pun niste link-uri, iar cei care aveti cont de FB puteti vedea aceste filmulete. Pentru cei care nu sunt activi pe FB o sa pun niste poze ca sa-si poata face o impresie!

Dar cea mai buna impresie ti-o faci daca mergi intr-un bazar bizar…. la magazinul Dumbrava de exemplu, si  privesti acele fantani arteziene in miniatura cu led-uri coloratele – kitch-urile alea made in China pe care nu le cumperi decat daca vrei sa-ti bati joc de cineva, sa-i faci o farsa de ziua lui!

Cand am vazut ieri filmuletul cu grozavia din centru pentru care ati stat 8 luni cu centrul inchis, eram 3 Turmentati calare pe-o tableta,…trebuie sa va spun ca la prima secunda ne-am uitat unul la altul si am izbucnit intr-un ras isteric din care nu ne mai puteam opri….apoi dupa ce ne-am calmat, au inceput alte reprize de ras din speculatiile ce le faceam pe baza acestui kitch suprem…..pana la intrebarea unuia dintre noi…”oare cat a costat in realitate si ce nevoie avea cisnadia de aceasta cretinatate?” Atunci ne-am cam oprity din ras pentru ca nu aveam raspuns dar va intrebam pe voi cei care va trebui sa vedeti kitchosenia aia, zilnic!

Noi ne-am uitat apoi, la acest filmulet cu Cisnadia din 1999 unde se poate vedea foarte bine centrul cu teii, respectiv Miorita si cofetaria Garofita…si ne intrebam retoric …ce a fost in neregula cu aspectul acela superb si de ce am ajuns astazi la acest cacat penibil si sclipicios din centru?! N-am gasit raspunsul dar poate suntem noi mai nostalgici si nu ne putem obisnui cu „ultramodernismu’ hujian”!

Trecand dincolo de faptul ca era o manifestare destul de haioasa (privita acum prin prisma Red Bull Romaniacs si alte manifestari de gen) dar la fel era bazata pe placere si nu pe comercial, cu motociclisti aflati la inceputuri…in blugi si vesta de piele, care se distrau si ne incantau, trebuie remarcat si faptul ca asfaltul era foarte bun, erau 4 benzi (singurul drum pe 4 benzi din Cisnadie), umbra superba a teilor si mirosul lor vara….

Si daca e sa privim mai jos, acest tur virtual din 2011 din fata primariei, ne intrebam pe buna dreptate, la ce foloseste aceasta schimonosire a centrului si de ce nu era bun acel parculet de bun simt care se incadra bine in zona istorica?!

http://www.sibiu360.ro/tururi-virtuale-sibiu/localitati-si-statiuni/tur-virtual-orasul-cisnadie-02

Iar acum priviti ce n-a vazut Parisu’ ….nici Dubaiu’ si nici macar la Bellagio in Vegas n-am vazut asemenea chestie – kitch-ul suprem hujian – ultramodernismu’ dus la cote paroxiste – pe banii contribuabilului umil, evident!

https://www.facebook.com/groups/cisnadie/

Arteziana hujiana 5 Arteziana hujiana 6 Arteziana hujiana 7 Arteziana hujiana3 Arteziana hujiana4

Se spune ca orice popor isi are idiotii lui, dar nu orice popor ii lasa pe acestia sa conduca!

Nu stiu cati dintre voi au fost nevoiti in astea 8 luni sa conduca pe asa zisele cai ocolitoare ale Cisnadiei – Tesatorilor si 6 Martie…cica in ultimul timp a fost horror pentru ca ambele erau in lucru pentru niste tevi de gaz! (numai noi Turmentatii am primit pe privat, cateva zeci de „urari de bine” adresate primarului dar mai precis mamei lui, din cauza traficului cisnadian)

Acum cand te uiti la tampenia din centru iti dai seama ca pentru tzigania aia sclipicioasa care a costat o gramada de bani, tu sofer platitor de taxe te-ai chinuit pe acele surogate de strazi sa ajungi acasa de la munca! Probabil ai injurat administratia dar te-ai amagit ca  la un moment dat o sa fie bine, se vor repara strazile, centrul va arata superb, canalizarea ok, Argintului cu lebede, etc….si in sfarsit te vei simti bine la tine in orasel!

Poti uita stimabile cisnadian de aceste lucruri, va fi mult mai rau!

Cica, astazi guvernul le face un cadou primarilor! Guvernul lasă primarii să majoreze suplimentar taxele pentru persoane fizice, cu peste 20%! Pana acum erau limitati la acest 20% si doar odata la 3 ani…acum e liber la marit taxe si impozite …la cat vrea muschiul primarului (consiliu nu prea avem…sau daca avem sunt patrunjel in zupa).

Si cum voi aveti marele „noroc” sa aveti un primar camatar smenar…va urez bafta la suportat taxe si impozite…si poate va face huja cate o fantana din asta cu lasere si muzica (manele evident) in fiecare parcare nou amenajata!

Ma opresc aici deocamdata pentru ca-i prea mult dintr-o data si la gradul de ignoranta civica in care s-a afundat Cisnadia si cisnadienii, ma tem ca nu ajung pana  la final decat vreo 10!

Sa fiti voi aia 10 cisnadieni cu minti si poate odata vom fi mai multi!

 

11 responses to “Cisnadia, nu mai e …”ACASA”!

  1. Ba deci din partea mea sa isi faca huja statuie si lui si lu tot neamu in fata primariei ca oricum nu am sa imi fac vreodata poze prin cisnadie :))) dar macar sa repare frate strazile. In curand imi va trebui lanturi antiderapante pe noroiu de pe 6 martie si am sa imi montez si un troliu sa pot salva cisnadienii la ananghie. Pe de o parte il inteleg, cu duster de serviciu nici mie nu mi-ar pasa pe ce drumuri merg.

  2. Si când îti spuneam cã trebuie „colegii uninominale ” dupã modelul experimentat al vecinãtãtilor in care locuitorii unui cartier isi alrg direct consilierul care -i va reprezenta -si pe care -l pot revoca in anumite conditii -scriai ca „nu faci politica nationalã, ci te intereseazã orasul tãu „.Nu poate exista „autonomie locala ” -adica „legi locale ” ! Culegem roadele amar /gretoase ale neimplicãrii -dupã modelul turmei la abator.

  3. draga turmentatule, sa stii ca eu sunt de acord cu tine….se vede ca iti pasa de oraselul nostru si ca ai un simt estetic si critic, destul de ascutite…altfel, nu ai fi atat de revoltat…si daca ai vreodata in plan sa infiintezi asociatia civica de care vorbeai, mi-ar placea sa fac parte si eu…o zi luminata..

  4. Parca incep sa devina plictisitoare povestile astea pe care le tot citesc pe aici. Pana la urma incerc sa inteleg daca vrei sa ajungi undeva sau e doar un hoby, sau doar te crezi jurnalist. Citesc tot felul de informatii pe care nimeni nu le poate verifica ( nu cunosc sursele si nici nu are importanta). Poate ar fi mai interesant daca ai veni cu vreo idee mareata care sa indrepte neajunsurile de care te tot plangi de o vreme incoace, sau esti doar vreun suparat care nu a avut loc de Huja pe care tot incerci sa-l rastorni (fara sanse dupa parerea mea) . Ma gandesc ca nu prea esti asa de sigur pe tot ceea ce spui atata vreme cat te ascunzi in spatele unui monitor. Nu stiu , zic si eu. Poate ca ma insel dar….

  5. ….ce as putea spune ca pe linga gustul de kakat al primarului se poate vedea cu ochiul liber si intentia de jaf si furt. Uitati-va cu atentie la spatiul lasat cu buna stiinta intre pietrele de granit de 4-5 cm si o sa vedeti cit tine acel pavaj. Nu o sa treaca mult timp si o sa intre in reparatie si „intretinere”.
    Un kakat mai mare si mai urit nu se putea face acesta este gustul lui Huja, unul indoielnic. Ai uitat anii de pirnaie din 1974, celula impartita cu Dolanescu….,e timpul sa retraiesti momentul….
    Nu trebuie uitat nici u n moment indrumatorul de „proiect” si singurul Primarul Huja.

  6. În toată povestea asta cu centrul se pleacă de la o premiză greșită: aceea că amenajările sunt făcute pentru cisnădieni.

    Am trecut acum două zile pe-acolo, cu speranța deșartă că s-ar fi reluat circulația auto (da, sunt unul dintre cei care folosesc „bucuroși” rutele alternative). Și am ajuns la o concluzie:

    Platoul și suprastructurile NU FAC PARTE DIN ORAȘUL CISNĂDIE, ci sunt, simplu, doar extensii ale clădirii primăriei. Spun asta pentru că nivelul la care este acest platou este exact nivelul ușii de intrare în primărie. Ca urmare, o imagine completă nu o poți avea decât de pe acoperișul primăriei (sau din elicopter).

    Nu mai am aparat de fotografiat. Că l-aș fi pus puțin la treabă.

  7. Schimbare a CT-ului..deja e ciudat de tot… s-a reformat si CT-ul?..s-a modernizat si si-a schimbat libajul…WOWWWWWW… mai tata unu ca tine am zis dintotdeauna nu strica la acsa omului cineva trebuie sa fie si cu palma sa le mai dea astora peste cap…iar cat despre centru orasului Heltau ce sa mai zic…excluzand valoarea lucrarii, timpul pierdut, inadecventa cu fata orasului si lucrarea de proasta calitate privind pavajul…TOTUL E PERFECT… facem poze pe fb si daca primim like-uri e bine in Cisnadie :))

Comenteeeeezi?!

