Concluzii turmentate si o informatie de ultima ora …neconfirmata!


Pentru ca vineri am terminat postarea aia cu sedinta, asa cum a aparut viata pe pamant…adica brusc, am revenit acum sa tragem niste concluzii.

Ma intrebau unii pe privat daca am patit ceva, ei bine sunt viu si nevatamat iar motivul pentru care am terminat postarea brusc este unul cat se poate de simplu si care daca l-as relata aici …nu m-ar crede nimeni, dar nici n-am timp sa fabulez!

Va spun doar ca a fost din cauza unor necesitati fizice… ultra-mega urgente!🙂

Ok dar sa revenim la sedinta aia de joi despre care va povesteam eu vineri! Daca este sa o privim de la distanta este doar un fapt divers despre halul in care acesti alesi locali inteleg sa faca politica si sa ne administreze(cheltuie) banii!

E clar ca niciunul de-acolo nu are nici ce mai mica ideea despre ce si-ar dori cisnadienii!

Ei fac tot felul de lucruri pe banii publici, pentru a impresiona electoratul si pentru ca electoratul asta impresionat sa-mi poata spune mie preacunoscuta si imbecila expresie „macar astia au facut ceva si pentru oras”!

Iar daca incerci sa le explici ca ceea ce au facut „si pentru oras” sunt in mare lucruri inutile si menite doar sa „sclipeasca” ca sa-si acopere ilegalitatile facute pentru buzunarul propriu, respectiv pentru asigurarea unei vieti linistite si dupa mandat…. te trezesti cum electoru’ in inteligenta lui mioritica ti-o tranteste pe aia cu: ” lasa ca toti fura…”…. intorcandu-se din nou in imbecilism cu „dar…. macar astia au facut si ceva pentru oras”! No comment!

Dar sa vedem ce au facut astia pentru oras in sedinta de vineri?

Pai au incercat sa-i ia terenul lui Varga si sa-l dea lui Uca…probabil platea comision mai gras! Sa nu uitam ca si acest Varga a primit terenul in administratia Krech tot pe sistem comision! L-a primit undeva la 5 EUR/mp in conditiile in care in 2007 pe Verzariei se vindeau terenurile cu aprx 50 EUR/mp!

Iar daca se iau la puricat toate actele de concesiune din 2006 pana in prezent atat catre firme cat si pentru persoane private, asa cum a cerut Sorici, tare ma tem ca se goleste primaria de alesi dar si de functionari! Asa-i tovarasa Stela Heutschy?!

Dar dupa informatia mea de ultima ora …adica ieri pe la ora asta…se pare ca ceea ce a cerut Sorici ramane doar cerut!

Informatia mea este inca neconfirmata  si daca se confirma…imi ridica multe semne de intrebare si chiar ma sperie….

Informatia neconfirmata este ca stimabilul consilier PNL… fost PDL Gheorghe Silvian Sorici – si-a dat ieri demisia din Consiliul Local Cisnadie dupa o activitate de 9 ani in acest consiliu (8 ani PDL + 1 an USL(PNL).

Cererea de demisie a fost inregistrata la registratura dar urma intalnirea si comunicarea demisiei catre tati Who Ja!

Care s-ar putea sa-l intoarca prin metodele lui de santaj din ciclul:” esti in aceasi oala…pic eu pici si tu” sau ” stai linistit Gigi ca tu esti urmatorul primar…ai incredere!”

Ma opresc aici cu speculatiile (desi ma abtin cu greu) si astept sa-mi confirme Silvian aceasta informatie si in caz ca simte ca noi cisnadienii cu minti, meritam si o motivatie pentru acest gest, eu CT, ii acord toata atentia!

Nu pot sa promit ca nu o sa am si speculatiile mele pe seama acestui gest si o sa incerc ca de fiecare data sa ofer o vedere de ansamblu punand cap la cap toate informatiile primite!

Se prefigureaza incet, incet o schimbare a raportului de forte in consiliul local si o sa fiu nevoit sa pun „tunurile” pe asa zisa opozitie care pana acum se tot scotea cu faptul ca ei incearca din rasputeri….dar fiind in minoritate nu reusesc sa tina piept gastii camatarului!

Le explic inca odata ca atunci cand esti de partea dreptatii, a celui nepatat si vrei sa aflii adevarul atunci si unul singur sa fii…esti in avantaj!

E trist si adevarat ca in ultimii 4 ani adevarata opozitie s-a facut de aici de pe blog! Nu e normal!

A trebuit ca tot unul din gasca hujiana sa le dea tonul si sa-i invete ca au dreptul sa ceara documente daca exista suspiciuni de fals!

Tarziu v-ati dat seama ca exista Prefectura  Sibiu, care nu e ea tocmai echidistanta, cum ar trebui dar nici nu-i mananca din palme baronului local Cindrea!

Vedeti ca acum o sa aveti majoritate in consiliu, o perioada mai lunga de timp (daca Sorici e curat si poate sa plece  si daca in cazul lui Iordache se intampla minuni)

Atentie ca  asteptarile sunt mari…asteptarile din partea partea noastra a cisnadienilor cu minti…ceilalti cisnadieni nu stiu si nu-i intereseaza …ei au beculete si brad RACHETA, au ceas hujian de epoca cu display rosu de 25.000 RON …sunt super-multumiti!

Ca ziceam de celalalt consilier hujian absent din sedinta, pe motive medicale!

Va anunt ca Nea’ Iordache Pres Com saracu’, a suferit o a doua operatie pe cord la Tg Mures!

Noi Turmentatii ii uram insanatosire grabnica si speram ca i-a trecut prin cap un gand de pensionare grabnica!

Lasa-ne Iordache si vezit-ti de sanatate ca nu duci nimic cu tine!

La momentul la care scriu, in primaria Cisnadie este o intreaga nebunie – Curtea de conturi ii verifica la Cariera!

Nu la cariera de primar ci la cea de piatra!

Le-as da cateva indicatii baietilor de la Curtea de coante cu privire la utilajele de-acolo, la motorina, la cantar…dar tare mi-e teama ca pica doar Gogu, pentru ca Who Ja s-a acoperit de acte imbarligate! Cine-i Gogu?!

Gogu Mihutescu este cetateanu’ de etnie roma pe care l-a tepuit Who Ja cu cariera de piatra! Ceea ce dovedeste ca camataru’ e mai tigan decat romu’ ! Cum bah sa tzepuiesti un tzepar?! dar pana la urma nici Gogu nu pica prea rau pentru ca utilajele si muncitorii sunt de la o mina dezafectata din Motru unde mai pui ca de saptamana trecuta e pustiu la cariera….au plecat aia cu tot cu motorina si bateriile de la utilaje!

Anunt important pentru cei care cumparau motorina in Cisnadie de la muncitorii de la cariera – bineteles la negru: s-a inchis la pita!

Cica Mihutescu ducea dimineata motorina cu bidoanele iar astia o coborau seara la vale cu butoaiele!

Daca este cineva interesat sa faca o excursie catre cariera si sa vada ce drum s-a facut de la Marinica spre Cisnadioara…o sa ramana uimit …e mai bun si mai larg decat 6 Martie si Tesatorilor….si trece prin tot felul de terenuri private defrisate dar si ale primariei Cisnadie.

Drum facut  in secret pentru a permite transportul pietrei care deocamdata zace acolo sau este transportata pe inserat catre Cisnadie

Dar ii las pe cei de la Curtea de conturi sa-si faca treaba si ma bazez ca-s mai informati si mai bine intetionati decat un amarat de blogger si  turmentat pe deasupra!

PS: Si o informatie de ultima secunda…demisia lui Sorici s-a evaporat de la registratura….cu tot cu numar de inregistrare! Se pare ca negocierea cu tati n-a decurs tocmai conform planului!

One response to “Concluzii turmentate si o informatie de ultima ora …neconfirmata!

  1. eu asa vad o discutie intre Who Ja si Gigi Sorici

    Who Ja: ba gigi…sa vi pan’ la mine azi
    Gigi S: Ok , hai ca trec
    Who Ja: ba gigi.. ce-ti trebuie? ce nu e bine? nu te-am ajutat cand a trebuit?
    Gigi S: ba da.. dar si eu te-am ajutat…atunci (nu se intelge)…cand…
    Who Ja: Lasa ba… poi ce e aia? bani de inghetata… imi socti ochii acum?
    Gigi S: Nu dar..chiar nu mai vreau… vreau sa ma ocup de..
    Who Ja: Lasa ba…vi aici sa votezi ca eu te-am facut consilier da?Si daca esti cuminte iti mai iasa si tie ceva..da tati?
    Gigi S: Poi da, dar …s-a nascut un spirit civic in interiorul meu de nu iti imaginezi si vreau sa ajut si eu cisnadienii (wtf is wrong with G.S)…poate cand nu mai candidezi ma lansez eu, sa ajung si eu primar (la ciolan)
    Who Ja: Ba.. tu nu imi zici mie de civic si de astea, m-ai inteles? tu vi si votezi acolo!Da? Ma lasi cu lupii astia singur? Avum ca suntem in carti
    Gigi S: Ok
    Who Ja: Sa vi sambata la cabana da?, facem un gratar, mancam ceva, ne simtitm bine, vine toata gasca, iesim un pic cu ATV-urile, hai ba ca iti trece ce dracu…
    Gigi S: (resemnat) Ok

    Sursa: Microfonul ambiental instalat de militie in „biroul oval” :))

    Acest comentariu este un pamflet, si bineinteles, trebuie tratat ca atare

Comenteeeeezi?!

