Cine-i omuletzul din postarea precedenta?!


Pentru ca in postarea precedenta in care ne-am intrebat retoric „Cat de bine mai este la Cisnadie?” am primit si un raspuns din partea unui cisnadian, un personaj care desi parea cunoscut, nu a fost recunoscut, am zis sa venim cu o precizare.

Noi practic am cenzurat numele pentru ca i-am promis confidentialitate dar s-au creat ceva confuzii fiind nevoiti sa dam si finalul acelui sondaj de opinie in care l-am intrebat cum il cheama pe om!

CTei de pe FB: cum va numiti?

Omu’ din Cisnadie: pai, da….stiti eu ma numesc…mda dar… dar trebuie sa-mi spun numele?!

CTei de pe FB: doar daca doriti!

Omu’ din Cisnadie: Ma numesc ….IOOAN…

CTei de pe FB:…Iooan cu doi „O” si mai cum?!

Omu’ din Cisnadie: BUF!

CTei de pe FB: …ati cazut?! 

Omu’ din Cisnadie: A, Nu…asa ma numesc ..IOOAN BUF!

CTei de pe FB: …ce nume mai e si asta?! zici ca-i tradus din germana…

Sa fiti cu minti!

Aici intr-o poza mai veche:

Krech prins urmeaza Huja.

Comenteeeeezi?!

