Septembrie, Marti!


Azi e marti si e tot septembrie…si ca sa vezi ca desi Turmentatul se schimba dar palaria ramane aceeasi, iata ce se posta in Septembrie 2011 pe blog!

Cisnadianu' Turmentat

Daca era luni o bagam pe aia a lui Horia Brenciu, care e misto dar cam seamna cu o piesa de-a lui Gabi Cotabita.

S-ar zice ca toamna e anotimpul preferat al Turmentatilor, e anotimpul in care se coc strugurii si se face vinul, e anotimpul colorat plin de melancolie si tandreturi, stati linistiti ca nu o bag nici pe aia a lui Elefantis cu „A venit toamna acopera-mi inima cu ceva” ….e un anotimp batranesc in care totul se misca incet, poate prea incet pentru gustul meu. Sau poate am imbatranit si eu …si imi este frica sa recunosc…sau poate nu! Acum cred ca am sa dorm putin…dar va rog… treziti-ma cand se termina septembrie…zic!

Sa fiti cu minti, dragilor!

Vezi articol original

Comenteeeeezi?!

