Sal’tare Cisnadie, bine te-am regasit…pe FB!


Dupa cum ati observat din postarea de ieri, ne-am intors, putin, pe meleagurile mioritice ale patriei noastre si va salutam cu drag!

Am absentat mai bine de-o luna fiind in „covalescenta” prin diverse locatii „spitalicesti” din Euro-Asia! Asta dupa o supradoza de drob, luata de pashte! Nici nu mai stiu daca a fost de pastele sasilor, de pashtele romanilor, de pastile cailor sau de pashtele ma-tii…mai WhoJo!

Cert este ca ne-am intors in tara si incercam sa ne readaptam la cretinatate!

N-am ajuns inca la Cisnadie dar a fost de-ajuns sa dam cateva click-uri pe reteaua aia a lu’ Mark Dealdezahar si sa ne minunam de fascinanta Cisnadie si de minunata mentalitate cisnadiana!

Evident ca ne-am 3.14X2 pe WhoJa de ras cand am vazut stalpii verzi! Genial!

Ifrimescu stie

Head in Hands

Initial ne-am gandit ca sunt doar cativa stalpi vopsiti verde si ca ar fi un gest de rebeliune impotriva sistemului din partea verzilor! Ne-am bucurat si am zis…”hai ca se poate… au crescut mari si au prins curaj cei din societatea civila”

Ne-am linistit repede cand am aflat ca de fapt este ideea cretina a lui hubris sa vopseasca toti stalpii in verde!

Ne-am tot gandit la momentul in care le-a trecut prin cap ideea asta!

Ne si imaginam cum stateau primariosii la o masa rotunda scarpinandu-se in cap la ce cacat sa mai faca cu bani putini dar sa atraga atentia fraierilor! Si dintr-o data s-a ridicat probabil WhoJa cu fatza aia natanga spunand: „Hai sa vopsim stalpii verzi!”…dupa o scurta liniste…toti lingaii aia de la masa…parca imi imaginez cum au inceput sa aplaude si sa urle „Bravo sefu! Ideea ta e geniala! Traiasca genialul nostru primar!”

Hai sa zicem ca cisnadienii, cuminti din fire, dar fara prea multa minte…se vor adapta cu aceasta cretinatate, ca vorba aia e vara si verdele se confunda in peisaj dar ma intreb cum arata acei stalpi la iarna?! Ganditi-va cum arata orasul alb sau maro (ca nu mai ninge ca altadata) cu niste dungi verzi! Superb domnilor! Halal sa va fie!

Dar probabil nu o sa observe nimeni din oras aceste tampenii pentru ca vor fi prea ametiti de la sensurile giratorii fara absolut niciun sens!

Am vazut ca a prins forma al doilea sens jiratoriu, am vazut din nou betoane la greu (asta cu betoane in mijloc din care tzisnaste apa, e boala grea hujiana care pare ca nu se vindeca dar care va costa foarte mult pe voi cisnadienii!)

Ce am mai observat si ne-a bucurat, au aparut timid si alti cisnadieni care au inceput sa vada ca sclipiciul hujian de la suprafata, nu este chiar asa sclipicios… ba chiar pute!

Ne referim la paginile „Cisnadia lucrului prost facut” unde am vazut foarte multe fotografii cu tampeniile hujiene! Asfaltari de rahat in care se aduna apa, dar si pagina „Cisnadia adevarata” unde la fel sunt tot felul de albume si comentarii acide la adresa administratorilor cisnadieni…aia care a vopsit stalpii verzi!🙂 Cum mah sa vospesti stalpii verzi?! Nu aratau bine cu var?! Mai ales ca verdele ala industrial aduce aminte de Ceausescu si de locuintele de pe vremea lui Ceasca care toate aveau baile si bucatariile vopsite cu acea culoare verde! respectiv toate halele de productie de la textila erau vopsite pana la jumatae cu vopsea de ulei in culoarea asta verde!

Pe de alta parte…repet, e bine si sa faci fotografii la sclipiciul de suprafata respectiv sa pozezi Turnul sasilor din toate unghiurile posibile si sa postezi pe FB in dorinta bolnavicioasa de a primi atentie, dar daca „like-ul” este singurul tau scop…atunci scuza-ma…pot sa te taxez drept un idiot?! Dar stai linistit…nu esti singurul…sunteti multi….mult prea multi! Am ajuns la concluzia ca pe facebook ai mult mai multe sanse sa dai peste idioti intr-un timp foarte scurt fata de viata reala! De acea am ales viata reala unde intalnesti idioti mai rar decat pe facebook! Si atunci cand ii intalnesti, ii poti ocoli! Pe FB daca i-ai intalnit….nu mai scapi de ei!

Dar sa luam partea buna a FB-ului in ideea ca acolo poti atrage atentia spre ceva ce poate fi inbunatatit deci scopul sa fie progres!

E buna si promovarea Cisnadiei pe FB, in scop turistic, daca te gandesti ca o sa dea navala turistii sa vada sensurile jiratorii fara sens, luminitele de pe scoala 1,2,5, de pe spital, tasnitori colorate in fata primariei, dar pentru asta iti trebuie un program coerent de dezvoltare a turismului in zona. Spatii de cazare(agroturism) – nu le face primaria, dar primaria poate gandi programe si facilitati in zona pentru investitorii din domeniu! Primaria trebuie sa faca infrastructura (nu peteceli de strazi cu ceva ce seamana a asfalt dar nu e…sau mu e!) Si cand zic infrastructura ma gandesc si la gaz, curent, apa canal! Tot primaria trebuie sa gandeasca programe de promovare la nivel national si international in care poate fi implicata si societatea civila, iar pozele de pe FB ale cisnadienilor doar sa ajute la aceasta promovare! Deocamdata pozele se pun doar pentru un like personal – un fel de concurs! Mentalitate de cavemani scapati din greseala in civilizatie!

Asa-i ca vorbesc din filme cand vorbesc de programe de dezvoltare ?

In realitate …ai nostrii primariosi sunt la stadiul de vopsit stalpii in verde, iar eu vorbesc de programe de dezvoltare locala din care sa castige toti cisnadienii!

Si sa nu uit…Azi chef’ de chef dat de WhoJa ..evident din banii tuturor, pentru pensionarii cisnadieni!

As dori cu aceasta ocazie sa le transmit pensionarilor cisnadieni distractie placuta la mancat si baut GRATIS!

Ok, acest GRATS este din banii tuturor cisnadienilor, evident ca nu-i gratis ci este pentru a-si asigura WhoJa niste voturi pe banii vostri (pentru el sau pentru un alt pungas sustinut de el pentru a ocupa postul de primar ca sa nu vina vreun om cisntit care sa-i rascoleasca lui facutele si nefacutele).

Tin sa le amintesc pensionarilor dar mai ales pensionarelor, ca anul trecut, s-au cam matolit si au mictionat pe WhoJa …dar au uitat sa se descheie la slitz! Ii rog ca anul acesta daca tot se fac muci…atunci cand vor sa mictioneze pe primariosi…sa se desfaca la pantaloni ca altfel nu fac decat sa-si umezeasca pantofii aia frumosi de duminica!

Hai dixtractzie placuta si sa fiti cu minti!

 

8 responses to “Sal’tare Cisnadie, bine te-am regasit…pe FB!

  1. Dar despre Casa de cultura nu vorbim, chiar nu ne mai intereseaza??? Hai oameni buni, mai ales noi astia tineri, haideti sa miscam…
    Mult adevar in comentarile tuturor, dar ceva ma nedumereste si pe mine ca locuitor si platitor de taxe la primaria asta de kk a noastra.
    Am citit un comentariu despre casa de cultura, in care am vazut acolo ca cinceva scrie ceva de genul cum ca D-l Prof. Hening ar fi propus de director??? Pai mai mare si mai mult bine nu ar face primaria orasului astuia. Omu asta e nemaipomenit. Si eu si nevastamea l/am avut profesor, si totdeauna l-am stimat, chiar daca era sever si transpiram toti cind intra in clasa. Apai cind mai deschidea gura si ne preda si ne capta cu stilul lui de a povesti…noi chiar am invatat multe de la omu asta!
    De curios am intrat pe net si am cautat remus hening, si chiar daca stiam eu cite ceva despre el, cind am vazut acolo ce se scrie si pe unde umbla, si in ce cercuri umbla si cu ce persoane, am dat pe spate!!! Pai asa oameni ne trebuiesc!!! Eu unul chiar as face o scrisoare primariei si as propuine sal puna director, pai astia is nebuni sa scape un asa om??? Dar in acelasi timp ma tem ca deja are primaru pe cineva, cu siguranta tot un acolit va merge acolo…
    Deci nu ne ramine, ca cei care subscriu la un asemenea om sa facem o petitie catre primarie, mai stii…
    Ce ziceti????

    • Salut Aline!!!
      Iti mai aduci aminte ce ne mai punea profu sa ascultam muzica, si in ziua de azi mai ascult anotimpurile si motart si bach. De aia numi plac manelele.
      Bravo ba!!!!! Eu de aici din Spania nu pot face nimic, da voi acolo da, chiar ar fi un cistig ptr.orasu nost!!!!

    • NU INCERCATI SA MANIPULATI MASELE DIN CISNADIE CU HENING.OMUL NU ARE NICI IN CLIN NICI IN MANECA CU CASA DE CULTURA .VOI INCERCATI DOAR SA PREANUNTATI INCA O NUMIRE A BISERICII EVANGHELICE SI A OAMENILOR LUI HUJA SI A LUI KRECH ……PAI ENTITATEA ROMANEASCA EXISTA IN MUZICA CLASICA SAU IN AFIRMAREA VALORILOR ROMANESTI? CINE ESTE HENING???? FRATELE LUI REMUS VESTEMEAN OMUL DE SACRIFICIU LA CURTEA COMUNALA CARE FACE LUCRARE DE CACAO IN ORAS .SSSTOOOPPP NERUSINARII SI STTOOPP HOTIIIILOR !!!! CASA DE CULTURA SE RENOVEAZA DE CATRE GUVERNUL ROMANIEI CU BANI DIN BUGETUL DE STAT NU CU BANI AI PRIMARIEI !!!! DECI??? HUJA STAI CUMINTE CA NU NE MAI PACALESTI !!! AVEM NEVOIE LA CASA DE CULTURA DE UN DAN DANCANET UN MUZICIAN CU STUDII IN BUCURESTI , DE UN MARIAN COSA FOST DIRIJOR AL ORCHESTREI CINDRELU JUNII SIBIULUI, DE UN VIRGIL BADITA MUZICIAN IN ANSAMBLU JIDVEI ,DE UN NELU TALOS, PROFESOR CU TITLU NATIONAL IN MUZICA, DE UN TEO , DE ARNAU,SIMTION, SAU LEPSA .OAMENI CARE PASTREAZA TRADITIILE NOASTRE POPULARE NU UN NEICA NIMENI CARE CANTA IN BISERICA EVANGHELICA MUZICA CLASICA .NOI AM RAMAS IN MAJORITATE , ROMANII CA SUNTEM OLTENI MOLDOVENI ARDELENI TOT ROMANI VOM FI NU AVEM NEVOIE DE VALORILE SASESTI CARE AU CONFISCAT PRIN RETROCEDARI TOTUL . CLADIRI DE LICEU ,DIN SPITAL DIN ZONA CENTRALA ETC,ETC,.

  2. Era de vazut petrecerea lu’ Huja cu 1500 de pensionari!night of the living dead pe banii nostri…Sa ne gandim un pic, asta inseamna 150000 lei minim. Faza de kkt e ca pensionarii chiar au impresia ca hujanghelionul asta e cadou la superoferta de la huja ca e el suflet mare…si sigur si precis treaba asta se va traduce in 1500 de voturi, din nou pe banii mei… ai nostri. M am saturat de smecheri pana peste cap.

  3. Ca tot vorbim de lucruri bune..un cretin responsabil cu apa – bazinele, sau cu ce dracu are el in fisa postului,a uitat deschise vanele de umplere la bazinele de la strand, rezultatul fiind caderea de presiune in toata reteaua si pasul doi, ramanerea fara apa potabila. Le multumesc pe aceasta cale si le urez sa pateasca la fel: sa aiba musafiri,masa de pregatit,vase de spalat, TOALETA plina cu ce vor ei DAR apa sa nu aibe toata ziua Poate asa constientizeaza, cind vad in fata ochilor maro…si miros specific ….Dar nesimtirea e prea mare,obrazul prea gros ca sa se simta cineva vinovat. Ce conteaza niste sute de metri cubi de apa risipite. Ce conteaza ca familii intregi au ramasa pe uscat.
    Leafa merge, ziua trece…

  4. Cine semneaza receptriile finale la toate lucrarile de cacat executate de firmele de cacat platite din bani publici. Respectiv lucrarile de canalizare, apa si gaz sper ca nu vreun reprezentant al prariei ca am de gand sa il pun sa si garanteze lucrarile de cacat executate de cei de la Gaz CH4 si an cazul an care semneaza sa raspunda de eventualele victime (colatetale) ce vor aparea

Comenteeeeezi?!

