O scrisoare pierduta…pe facebook!


Din ciclul “de taceai, filozof ramaneai”

Cica imi scrie WhoJa pe pereti …pe FB!! Cica se adreseaza Cisnadianului Turmentat si lui Ifrimexu’  care sunt anonimi!

E grav daca a ajuns sa vorbeasca cu peretii!

Au stat ei si s-au gandit …si s-au scarpinat in crestetul capului ce sa mai faca cum sa faca sa mai castige popularitate si au zis …hai sa le scriem Turmentatilor (ca astia-s populari pe FB) si sa-l punem pe WhoJa sa semneze!

huja cap de pruna1

Cred ca e destul de disperat din cauza unei caderi de calciu… sau de popularitate….

El saracu’ se crede un Mesia Cisnadian si asta din cauza bolii Hubris dar si din cauza pupincuristilor care-i creeaza acest univers paralel!

Daca ai in jurul tau niste oameni marunti care iti spun zilnic ca esti cel mai bun, cel mai inteligent, cel mai frumos, cel mai potent si cel mai competent om din galaxie…e normal sa o iei razna atunci cand dai nas in nas cu realitatea si observi ca ceilalti nu dau doi bani pe tine sau pe investitiile tale megalomane, fara nicio noima!

A intrat intr-o vrie din asta in care cauta popularitatea cu orice pret! Daca si-a comandat emisiune de lauda la o televiziune la care nu se uita nici dracu. Apoi a blocat primaria ca sa le arate si angajatilor din primarie ce ctitor mare este el! Acum intra si in online sa ne spuna ca el e cinstit si ca a facut bani din munca cistita (intentionat am omis litera N)! Pai si cand va zic ca baiatul asta e dus cu pluta…voi nu… ca Batman Batman!

WhoJa saracul, nu vrea sa priceapa ca nu toti cisnadienii sunt idioti si nu toti cisnadienii au vreun interes sa-l pupe pe el in cur si sa-i laude sensurile giratorii, fantanile arteziene si stalpii verzi!

Acum a atins apogeul disperarii daca a ajuns sa comande o scrisoare deschisa in care sa se disculpe in stilul – „Catzelus cu paru‘ cretz“ care se jura ca nu fura dar e cu comisionu‘ n gura si cu Daimleru’ in buzunar – din vanzari anterioare- evident!!! – mars la DNA-ul popular!

Probabil ca vreun pupidosist din asta mai tanar si mai abil, care si-a dezlipit o buza dintre fesele camatarului a indraznit sa-i sopteasca usor:

“auz’ sefu’ degeaba te lauzi singur in fituica aia Cisnadie az’ – editata pe banii cisnadienilor,  ca fituica aia o citesc doar pensionarii si pe aia deja i-am cumparat …iti amintesti – chefu’ pensionarilor – „WhoJa va da de baut, de mancat – gratis – muzica alea alea” – tot din banii fraierilor! Eu zic ca ar trebui sa iei atitudine pe online ca daca se apuca sa voteze aia de pe-acolo…am belit ciocanelul – toti! Sa stii sefu ca pe online nu esti prea popular in ciuda eforturilor colosale ale pupindosistilor platiti la greu sa-ti faca reclama! Le-am spus tuturor rudelor consilierilor pe care ii hranesti din buca ta generoasa, sa intre si sa te linga, sa te spele, sa te scoata ca si erou local …dar tot degeaba ca sunt niste Turmentati din astia anonimi care dau din casa si oamenii au inceput sa creada! Se zbate saraca Mirela si cu Butch pe acolo pe online dar cad mereu in derizoriu…eu zic sa facem un text asa ca la carte…sa-l semnati dvs. marite imparat….si sa-l postam pe grupul  Magura”

Serios acum mai WhoJo, eu zic ca ai putea sa publici acea scrisorica deschisa catre Turmentati si in urmatoarea editie a fituicii Cisnadie Azi….ca altfel vom fi foarte frustrati – pai cum altfel am putea sa ne stergem cu ea la sistemul de operare DOS?! Pai daca nu e pe hartie chiar n-are niciun folos!

Imi amintesc de schimburile de replici cu Krech! Tind totusi sa cred ca Hans im Glueck isi scria singur textele si le publica pe site-ul primariei! Nu credeam ca o sa ajung sa spun asta, dar se simte o scadere a nivelului intelectual fata de Krech! Dar asta e progresul in sens invers, care la Cisnadie se simte cel mai abitir!

“Or, mai întâi şi-ntâi istoria ne învaţă anume că un popor care nu merge înainte stă pe loc, ba chiar dă înapoi, că legea progresului este aşa, că cu cât mergi mai iute, cu atât ajungi mai departe!” – zicea stapanul nostru spiritual plin de ironie, nenea Iancu!

Dar asemanarea cu Krech a fost si mai mare cand am vazut si la camatar chestia cu “omul sfinteste locul” si cred ca se referea la el, asa cum si Krech o facea acum vreo 4-5 ani!

Mah baieti mah, care din voi a scris scrisorica mah?! Hai recunoaste-ti care de la care s-a inspirat!

Practic nici nu mai conteaza atata timp cat ati scris doar prostii si nimic din ceea ce nu stim!

Au scris baieteii astia doi vrajeli din alea electorale: ca lor le pasa, ca ei fac, ca firmele locale a lui Dancanet, Butch si Catalinoiu lucreaza cel mai bine, cel mai ieftin si probabil la cel mai mare comision (30%)…ca nimeni nu fura, ca competenta, ca totu-i transparent si cinstit!

Si ma uit doar la Pensiunea de la Raul Sadului …trag cu ochiul si zambesc ironic! Asa e baiete…esti multpreacinstit!😉

Dar hai sa va pun o frantura de scrisorica pierduta de WhoJa pe facebook, care mi-a parvenit pe mail:

Extras de scrisorica hujiana

N-am prea inteles faza cu “gurile rele” care spuneau ca ai casa faina pe Magurii! Deci nu e asa faina… doar gurile rele spuneau ca-i faina?!

Am vazut-o toti pe net, ca-i de vanzare, si intr-adevar e naspa rau mai WhoJo, pe bune…e un kitch groaznic la tine in casa! Se vede ca ai bagat bani la greu dar fara gust! Chiar nu ma asteptam de la un om erudit ca tine cu gusturi fine!…pai si daca doar gurile rele spun ca-i faina, eu spun ca-i de cacat…deci nu ma incadrez in “gurile rele”?!

Ar trebui sa-ti concediezi scribul care ti-a scris scrisorica! Dar ce spun eu concediat….ar trebui sa i se taie capul si abia apoi concediat! Ca sa dai un exemplu clar pupincuristilor care mai fac greseli din astea!🙂

Mai e o chestie …acum daca tot ne-am coborat la analiza pe text hujian…deci cum e cu Daimleru’ ? era cel mai scump zici?! Pai si multinationala ta de lemne strambe numita pompos“Natur Design”… aia, cam cat producea?! Ce cifra de afaceri aveai?! ce profit?! Ce impozite ai platit?! Mai ai actele contabile?! Cum ai trecut de ex. in contabilitate, teii aia de pe centru cand au ajuns in curte la Natur Design?! Donatie?! …intrebam si eu asa daca tot am ajuns la „munca cinstita”! Vezi mah WhoJo, d-aia zic….atunci cand esti prost….tacerea e de aur!

Nenea Iancu ar fi spus: “Ia scuteşte-mă cu mofturile d-tale! Onest d-ta?! Pe de o parte „Casa Huja”, pe de altă parte chiverniseala confraţilor; pe de o parte opoziţie la toartă, pe de altă parte teşcherea la buzunar!… Urlă târgul, domnule… urlă târgul!”

Deci juri pe rosu ca tu n-ai furat si nici gura nu-ti miroase! Mah io te cred si sunt pe punctul sa-mi retrag cuvintele, dar daca DNA-ul va zice altceva?! ce facem?!

Sau tu speri ca Sovopontistii astia, o sa se catere pana la urma cu bocancii pe justitie profitand de non-combat-ul Iohanniscian si justitia o va lasa mai moale si nu va ajunge tocmai pana la Cisnadie…tu scapi basma curata…sa mai candidezi odata sa le mai faci niste tisnitoare fraieriilor care te mai voteaza?! Bai dar te rog eu…..vopseste mah stalpii pana in varf! Fa treaba pana la capat!

Poti sa-mi raspunzi in scrisorici din astea pierdute pe facebook, pe grupuri din alea unde noi nu avem acces!

Atentie insa daca vreun limbric de-al tau crede ca asta cu facebook-ul va functiona ca la Iohannis in alegerile prezidentiale spune-i ca acolo au fost foarte multi tineri anti-Ponta si au dat cu stampila in Iohannis doar pentru a nu iesi Ponta! Pe cand la tine e mai nasol ca sunt foarte multi anti-Huja care vor da cu stampila impotriva ta …si va iesi primar, vreun alt fraier …de tinichea!

In orice caz, ma intorc la textul tau si zic sa nu-ti faci „mea culpa” chiar daca nu i-ai multumit pe toti…eu zic sa-ti faci mai bine….sepuku!

Bun, asta a fost cu scrisorica camatarului de pe peretii facebook-ului! Interesanta idee, proasta, dar interesanta!

Haiosenia situatiei vine doar din comentariile de asa zisa sustinere a camatarului! Stati sa vedeti fanii dar mai ales fanele hujiene cum au sarit la cap…la capul de jos al camatarului,  evident! Si cand se apuca astia sa suga, o fac la modul ….supradoza de pupindosism! „tinetio tot asa”, „om cu caracter”, „tzinio”, „iesti”, etc.

Printre fani si fane apare de vreo 3 ori numele de Filip, oare sa fie vreo legatura cu consilierul hujian Filip care isi lauda tatucul?! Nu cred!!!!

Sa fiti cu minti! Cititi si va crucitz’…e amuzant!

Comentarii la scrisoarea hujiana1 Comentarii la scrisoarea hujiana

12 responses to “O scrisoare pierduta…pe facebook!

  1. Io zic asa,.. Unde’s morti masii de servicii sociale..langa penny market sunt copii ce cersesc , putea da fie si o cantina sociala..pentru amarati…..ce oameni..

  2. Ba cius, imi place la tine chiar tare ca esti si bou, si timpit, si sigur esti vreun jeg de pe la blocuri…daca ai probleme meri si ti le rezolva ba…iate daca asta iti place de huja si de cine vrei. Da ce ai ba cu profu ala de la biserica sasasca? Tu sti ce om e ala ba? Pe tine tre sa te mai cace mata inca vreo doua vieti sa ajungi ca profu ba! Si poate nici atunci,uitate numa pe google si vezi despre ce om vorbesti, si nici fratisu nui asa cum crezi tu.
    da cel mai bine ai face sa candidezi tu ba jeg de om ce esti, si atunci vorbeste. Nu vezi cite face Huja, dute la prislop daca nuti place, sigur nici acolo nu tear primii aia, ca is mai oameni decit tine cacat ce esti.
    Foarte bine ba ca are huja oameni ca fratii vestemean si henning linga el, ce ai vrea sa fi tu ba jeg de cacat? La cum dai dovada ca esti, normalca nu te ar accepta nea Ghita in preajma lui.
    Asa ca hai, avem de sapa si de fîn, ca daca invatam eram poate ca profu la o piscina facind rebus, cu o bericioaica rece, ba cacatule ba…

  3. sterge-mi si mie te rog postarile astea ….ca m-am saturat de postari . te rog frumos.ia-l si pe vestemean romulus cu tine.ca si pe fratele sau cantaretul de la orga sasilor.

  4. se leaga si cu teii din Sibiu care dispar taiati de firmele unui PNL-ist ? Vezi cel din fata lic. OGoga, la a carui radacina au taiat 2 luni ca sa ingroape cadavrul.

  5. O SA MA LAUD CU CONJUCTIVITA= INFLAMAREA „MUCOASEI” PLEOAPEI OCHIULUI STANG? SAU DREPT?PE CARE O SA O AVETI DUMNEAVOASTRA DOMNULE HUJA , PENTRU IRONIA PE BANII CONTRIBUABILILOR , PENTRU VOPSIREA UNUI SINGUR STALP IN VERDE!HA HA HA SI ASTA VINE …SURPRIZA DE LA SFANTA TREIME , UNUL CU BARBA ALBA SI UNUL CU BARBA NEAGRA SI UNUL NEVAZUT CARE LOCUIESTE IN CEL CU BARBA ALBA. SA CREDETI SI DUMNEAVOASTRA …CA UNII CHIAR SUNT NECAJITI…SI VOR MAI BINE …NU CUM FACETI DUMNEAVOASTRA MAI RAU, CU VOPSIREA „”UNUI SINGUR STALP”” IN VERDE!HAI CA NU-I GRAV…E CEVA SUBTIL SI FINA CONJUCTIVITA ASTA A DUMNEAVOASTRA DOMNULE WHU JA.NUMAI BINE DIN PARTEA SFINTEI TREIMI SI UN SEMN CA AEXISTA VA FII CONJUCTIVITA OCHIULUI STANG AL DUMNEAVOASTRA DOMNULE HUJA.

  6. Ce o fii furat, o fii furat ….ce am furat si eu ……am furat…cine trebuie sa judece ,sa judece…cert este ca ne merge bine la toti, in fata …la cine stiu…eu . Ce imi doresc eu imi doresc numai eu ….””poate””(?)..din invidie{[?]!}.Domnul huja sa nu mai fie primar. Si ce nu-mi doresc si nu indraznesc sa fiu eu, nu doresc nici altuia. Deci concluzie jos cu Domnul Huja! SI aceasta numai din simpatie pentru dansul!!! In rest ma cac, mananc, ce am sa mananc, si ma joc ,cu cine trebuie trebuie sa ma joc ,iar cand nu ma joc , injur pe cine ma enerveaza si la randul meu sunt injurat in diferite forme pe cine am enervat.Stalpul verde imi place …imi face pula mare si mai sensibila si sunt un pic mai viril . Pacat de vopsea. EU o foloseam vopseaua sa o vand si apoi sa-mi fac bani de tigari si .. ..sa-mi cumpar prezervative . DACA pot sa induc pe cineva in eroare il duc in eroare daca nu ma …duce el in eroare. Dar daca sunt sincer ….si cineva incearca sa ma duca in eroare din cauza….dorintei de a fii eu confuz si fraier….atunci va fut ….la peiorativ( singur nu pot,din pacate si imi mai trebuie …3)…..Si daca vrea cine cred eu ca ….este numarul 1 mondial atunci doresc…futaiuri peste futaiuri ca metafore……si conjuctivita sa va roada ochii….pana zic eu ho …( din mila) . CA SI MILA face parte din din felul meu de a fii …sincer.

Comenteeeeezi?!

