Batmann forever… la biserica de sus!


 

 

Nu, nu e o invitatie la filmul ala din 1995, cu DC Comics, la biserica de sus, de langa blocul S, desi canicula asta m-a stricat chiar si pe mine la cap si ma cam tenteaza sa-mi petrec o dupa amiaza in racoroasa incinta a bisericii, ridicata pe locul unei gradini de gradinita.

Numai ca nu are nici un farmec sa stai in biserica,  fara niste lucruri absolut necesare pe caldura asta dar care acolo sunt tabu, adica interzise : bere rece, piscina, floricele, popa Uca, popa Iacob,  nevasta lui Iacob!

Cum adica? Pai da!  Tocmai am pus mana pe un Ciucas rece si va spun si voua care-i faza cu Batmann si cu biserica de sus.

Dupa cum scriam intr-o postare de mai demult, adica in precedenta (sa ma ierte dependentii de blog), stalpii de bambus ai bisericii de sus, cei doi preoti, (mai ales Uca), au fost exmatriculati de catre BOR, pe caz de galceava.

Uca a incasat-o rau de tot, se zmiorcaie pe la un orfelinat de pensionari, la Sibiu, iar Iacob  s-a supus ultimei descopeiri in materie de fizica ortodoxa care suna cam asa : In conditii speciale de atractie universala, caderea din functie a unora se poate face si pe orizontala… si a fost transferat la Selimbar, comuna cu cel mai mare venit pe cap de vita furajata din Romania.

As putea zice ca e ok asa, as fi tentat sa spun ca e bine ca am scapat de buba aia neagra in tzoale de Batmann care-i facea campanie el-rect-orala lui Huja.

De el am scapat, cei drept dar ce-a lasat Batmann-ul in urma lui ma face sa cred ca asta va trai forever in mintea unora.

Cum adica? Pai da! O fi plecat el Uca din parohie, dar va spui parol ca apucaturile si le-a lasat la usa bisericii.

Cica e unul Curea, limbric in consiliul local (ar fi un pleonasm sa va spui ca  e in tabara lui WhoJa) si consilier la biserica de sus si care, i-a interzis nevestei lui Iacob sa intre in biserica, dumineca la slujba.

Cand am auzit asta, mi-a sarit chiar si mie mustarul, de pe mici. :))

Cum adica mah Cur…e-o!? Cine te crezi tu mah pacatosule sa interzici unui enorias sa intre cu copii la slujba? Tu esti prost? Daca te vede doamne-doamne si nu mai iesi consilier local la anul? Si nu te mai baga tati in seama?(alt pleonasm)

Cate clase ai tu mah Cur…e-o sa te iei de preotul Iacob, cu limbajul tau suburban si sa-i reprosezi ca l-a dat in gat pe Uca cu furaciunile lui. de parca nu stia tot orasul ce poama e.

De ce nu recunosti mah ca te-a pus WhoJa sa-i tii parte lui Uca, sa-i interzici sotiei si copiilor lui Iacob sa intre in biserica si sa-l faci troaca de porci pe Iacob pentru simplul motiv ca nevasta lui a indraznit sa-si doreasca sa participe la concursul pentru ocuparea postului de bibliotecara, avand studii in domeniu si cu sanse clare in fata lui Carmen de WhoJa?

De asta zic eu dragilor,  Batmann Uca e inca ,,Forever” in Cisnadie si trebuie ca cisnadianul lipit de biserica, sa mai bea multa apa de la Sadu pana sa se trezeasca.

Inca nu s-a trezit pentru ca Curea e inca consilier la biserica, nimeni nu reactioneaza, deci enoriasul isi doarme somnul de veci de pe acum. Se va trezii la alegeri, va vota dupa cum ii sopteste constiinta (la usa bisericii).

Dar pentru asta suntem noi Turmentatii sa-i trezim. Macar pe unii dintre ei.

 

S-a scumpit iar gunoiul!

Cum adica!? Pai da!

,,A crescut salariul minim” a replicat Huja in sedinta de Consiliu in care s-a aprobat scumpirea gunoiului. Sa intelegem ca puscariabilul nostru de primar nu suporta ca cetateanul sa incaseze mai multi bani pe fluturas si sa nu castige si el din asta? Nu suporta bunastarea cisnadienilor. Il roade bunastarea altora.

Bah Hujo? Ce se intampla mah daca nu scumpeai tu apa, nu scumpeai tu gunoiul la Cisnadie?

Sa-ti spun eu? Nu mai venea parandaratul de la Prescom, de la apa si canal, mureau copilasii tai de foame. Bine ai facut. te-ai salvat!

E clar ca tu ai venit la Primarie, chitit pe bani, cu miere pe limba dar cu cacat in creier. De ce nu te lauzi prin oras ca accepti scumpirea apei, a canalului, a gunoiului?

Gunoiul si cacatul a devenit prea scump pentru oras, cu acte in regula. Deeeci ieftineste-te Hujo in plm!

Bine ca te lauzi pe la Nasul TV, ca ai investit 100 de miliarde de lei vechi pentru Zilele Cisnadiei cand tu de fapt ai investit 130 de miliarde. Cu acte in regula, aprobate de limbricii tai din de consiliul local.

Te-ai facut ca uiti de cele 300 de miliarde alocate suplimentar. Tipic WhoJa. Minte de rupe. Ce se intampla daca spuneai adevarul? Nimik !

Pentru tine n-are farmec fara minciuna si fara parandarat.

Cand ne spui la Nasul in direct, cat ai platit pentru emisiunile alea si din ce buzunar?

Nu trebuie sa te obosesti ca o sa spun eu asta inainte de alegeri. Si inca multe altele. Pa!

 

Ca fiti cu minti, ca tot degeaba!

 

 

4 responses to “Batmann forever… la biserica de sus!

  1. curea….cine e individul ? cat pamant are? cat pamant a vandut?ce imobile ?ce sparle? ca astia din primarie cu asta se ocupa numai ei peste tot….,,Ei & Prietenii,, terenuri ei ,afacerile din cisnadie ,ei la tot …nu mai ai loc de ei…cati Cur…ea si cate Cur Ele in primarie ,, buze maro si nasuri penetrrrante….populatie de prosti si de amorfi ….ma scuzati capete de paie…hai la ziua pensionarului …cine se simte jignit sa ia atitudine cine nu …la anu se servesc sarmalele La Lac ,,ca canta,, Mirabela,,…si stiti de ce s-a scumpit gunoiul…pentru ca si-au dat seama ca cei care au votat acest lucru au… mareee valoareeeee…scumpii de ei…

  2. DAR DE UNDE STII TU CISNADIANULE TURMENTAT TOATE ASTEA NU STIU. EU ZIC CA ESTI SI TU VINOVAT ….CA AI SPUS LA TOTI ..POVESTILE ASTEA . DACA NU SCRIAI TU PE BLOGUL ASTA NU STIA NIMIC NIMENI. EU CEL PUTIN NU STIAM.DECI AI SI TU O VINA CU ….POSTARILE TALE! AI SCRIS DESPRE …TOATE PROSTIILE. TOATE BARFELE ASTEA …AU FACUT RAU PANA LA URMA! MAI BINE NU STIAM DE …..TOATE PROSTIILE ASTEA!!! CREDEMA….PE CUVANT!!! NU MAI SCRIE NIMIC DE RAU TI-AM MAI ZIS !!!! MAI BINE ZII BANCURI…SI POSTEAZA …..DESPRE ALTE SUBIECTE.CA …CINE ESTE PRIMAR NU-L DOARE CAPUL DE TINE!!! POATE AJUNGE DOMNUL HUJA IN …PUSCARIE . SI DUPA AIA TE BLESTEMA CA ….I-AI FACUT RAU. LASA-I IN PACE PE FIECARE SA FACA CE LE PLACE….CA UITE UNDE SE AJUNGE DACA TE BAGI . FII CUMINTE CA DISTRUGI ….BLATUL DE TORT.SI NU MAI IASA TORTUL CUM TREBUIE , FRUMOS SI ESTETIC.SI VIATA OAMENILOR E IN JOC. VORBESC SERIOS.NU STIU DACA ITI PLACE SAU NU …DAR SIGUR, TOTI SUNTEM PACATOSI CREDEMA . IN AFARA DE SFANTA TREIME SI PREASFANTA NASCATOARE SI SFINTII SFINTEI TREIMI . CREDEMA CA SI EU AM SPUS NISTE LUCRURI … …CA NU-MI PLAC SCAUNELE SI CORURILE …SI AM AJUNS LA …PSIHIATRIE.HAI S APLATIM …SI APA SI GUNOIUL ASTA .( EU CRED CA DACA UMPLU LADA MEA DE GUNOI CU PAINE FACE …CAT COSTA TAXA DE GUNOI). ASTA ESTE …HAI SA PLATIM SI GATA . NU TI-AM MAI ZIS ??? SA MANANCE SI GURA LOR CEVA ….SI SPORTIVII …SA MANANCE CEVA …SI PRIMARUL SA AIBA CE SALARIU VREA SI GATA . FACEM NOI ROST DE BANI CU …SFANTA TREIME. COSTUMUL LA UN DOMN SE TINE CU CHELTUIALA MARE. CA SA MANANCE UN DOMN TREBUIE SA MUNCEASCA 3 OAMENI PENTRU EL . CREDEMA HAINA SCUMPA LA UN DOMN ….SE INTRETINE CU MUNCA ..A CEL PUTIN 3 OAMENI.PUNETI COSTUMUL IN DULAP SI ….CIOCU MIC CA PATEZI….IN JURUL TAU PE TOTI.SI PETELE DE PE COSTUM …SE CURATA GREU …CU MULT DERO SCUMP.SI TOT PE BANII TAI!!!! SI MA BAGI SI PE MINE LA PLATA!!!!ASA CA …TRAGE-TI UN PUMN IN OCHI SI ZILE LA OAMENI CA AI CAZUT PE SCARI.

  3. CISNADIANULE TURMENTAT DACA E ADEVARAT …CE ZICI CU DOMNUL CUREA …SI SOTIA PREOTULUI IACOB …ESTE DOVADA LIPSEI DE CREDINTA A DOMNULUI CUREA . CUREA A AJUNS CONSILIER DUPA CE A PLECAT DINTRE NOI PREOTUL GASPAR ….SI ITI SPUN CA PE VREMEA PREOTULUI GASPAR EU AM FOST PREZENT DUMINICA DE DUMINICA LA LITURGHIE ( SI LA VECERNIE= SINGURUL TANAR PE VREMEA ACEIA CARE PARTICIPA LE VECERNIE)SI CE ESTE IMPORTANT ESTE CA DOMNUL CUREA NU ERA PREZENT LA BISERICA!!!!! EU I-AM SPUS IN FATA DOMNULUI PREOT UCA CA PE DOMNUL CUREA NU L-AM VAZUT LA BISERICA NICIODATA PE VREMEA PREOTULUI GASPAR!!!! ERA DE FATA SI DOMNUL CUREA!!! RADEA DOMNUL PREOT UCA !!! SI IL INTREBA PE DOMNUL CUREA ::: ASA ESTE DOMNULE CUREA????DIN PACATE NU STIU DACA TOT ….CE AI POSTAT PANA ACUM DE PREOTII ORTODOCSI E SUTA LA SUTA ADEVARAT ….MA REFER LA CEARTA CU PRIMARUL HUJA …CU FURTUL DE BANI…ETC…
    EU AM FOST LA MITROPOLIE LA SIBIU DE DOUA ORI …SA-L ROG PE MITROPOLITUL LAURENTIU SA-I LASE INAPOI LA CISNADIE PE PREOTII UCA SI IACOB ….DAR STUPOARE !!!!ERA TOT PLECAT MITROPOLITUL CAND MERGEAM EU ( CHIAR AZI AM FOST)!!! STII …CUM ZICEA JEHOSUA ::: BA DACA VREA UNUL SA-I DAI CAMASA DE PE TINE SA IO’ DAI CU PLACERE…..EU ZIC CA DACA AM 3 CAMASI …UNA O DAU DACA VREA CINEVA CAMASA MEA …{( SUNT SI EU NEPUTINCIOS …MA INTELEGI? …CUM VREA JEHOSUA MI-E GREU SA DAU ULTIMA CAMASA DE PE MINE …LA ALTUL CARE O VREA …CA RAMAN EU GOL….DAR DACA AM MAI MULTE ….DAU O CAMASA!!!RECUNOSC SUNT SLAB IN …CREDINTA !!!)) }
    EU MERG PE IDEEA SFINTEI TREIMI …CEARTA SI IERTARE ( ASA ASPUS JEHOSUA CA EL A VENIT PE PAMANT SA ADUCA CEARTA INTRE OAMENI SI …APOI IMPACARE . EU MERG PE IDEEA CA DACA AU AVUT PREOTII NEVOIE DE CEVA INSEAMNA CA LE-A TREBUIT. SI CU ASTA BASTA.
    DAR CE AFACUT DOMNUL CUREA ….DACA ESTE ADEVARAT …REPET ….DACA ESTE ADEVARAT …ESTE DOVADA CA PREOTII SI-AU ALES PRIETENII CONSILIERI GRESIT!!!!REPET DOMNUL CUREA A VENIT LA BISERICA …ODATA CU VENIREA NOILOR PREOTI DOMNUL UCA SI DOMNUL IACOB!!!EU ….DIN PACATE EU NU MA BAG ….DAR …SUNT PRIETENUL SFINTEI TREIMI ….SI STAU DEOPARTE …SI DOMNUL CUREA CA SI MINE AU LOC LA LITURGHIE …SI POTI VENII SI TU DOMNULE CISNADIANULE TURMENTAT… PENTRU CA SUNTEM OASPETII GAZDEI NOASTRE…>>> SFANTA TREIME<<>> BISERICA ORTODOXA DE SUS SI CEA DE JOS SUNT PROPRIETATEA SFINTEI TREIMI. SFANTA TREIME ESTE GAZDA >>> NU CONSILIERII , NICI PREOTII …NICI NIMENI!!! INDIFERENT DACA AI DAT BANI SAU NU LA CONSTRUIREA BISERICII!!!( DESII FAMILIA NOASTRA A DAT) . DECI …IN CONCLUZIE EU SUNT PENTRU RAMANEREA PREOTILOR ACESTIA DOMNUL UCA SI DOMNUL IACOB IN CONTINUARE LA CISNADIE . DAR …MITROPOLITUL…NU ESTE ACASA ASTAZI!!!ESTE LA PALTINIS!! CU TOATE CA MIE NU-MI PLACE CU CORUL DE LA BALCON …SI NICI CU BANCI IN BISERICA ORTODOXA CA LA …DENOMINATIUNILE PROTESTANTE , CATOLICE S.A.M.D.
    DAR PE MINE NU MA BAGA NIMENI IN SEAMA …PE MINE MA LEAGA SI MA DUC LA …PSIHIATRIE ….CU CATUSE (CA VREAU SA RAMANA TOTUL CA PE VREMEA PREOTULUI GASPAR = FARA COR LA BALCON SI FARA BANCUTE , PENTRU CA LA ORTODOCSI NU ESTE CA LA ALTE DOMINATIUNI CU BANCUTE CA LA TEATRU. PREOTUL GASPAR A SPUS SA NU SE FACA COR LA BALCON SI FARA BANCUTE . ASPUS CA TOATA LUMEA SA CANTE CUM POATE …SI SA VINA LA CE ORA VREA LA BISERICA DACA NU POT SA STEA IN PICIOARE 3 ORE ) . DAR HOTII SI PUTORILE DIN BISERICA …SAU VAITAT CA VOR BANCUTE SI COR …MUIERILE DE TOT FELUL. SI PREOTII ACESTIA AU FOST DE ACORD!!!!!! PANA LA URMA SFANTA TREIME LE V-A REZOLVA !!! S-A PROSTIT LUMEA…VOR LA BISERICA CA LA TETRU!!! SA STEA IN BISERICA PE SCAUN …FARA SA SE ROAGE …SI SA AIBA DE UNDE PLECA DE ACASA!!!!E GREU …SA STAI IN PICIOARE SI SA TE ROGI 3 ORE SAU 2 ORE. ASA E CUREA SI CONSILIERII….SA-U LEPADAT REPEDE DE OBICEIURILE DIN BISERICA DE SUS!!!!SI UITE ASA ….IMBUIBATUL …SI PLACERILE VIETII …NE DUC …DIRECT IN FATA SFINTEI TREIMI SA NE VAITAM CA NU NE MAI PLACE NIMIC.IUBIREA DE PREOT …A DOMNULUI CONSILIER CUREA E CA …DIARIA .IO” NU INTELEG DE UNDE ATATA FUGA DUPA FUNCTII DE CONSILIER IN BISERICA!!! SI UITA-TE… CINE VINE CONSILIER…?? UNUL CARE L-A BATRANETE …VREA SA SIMTA CREDINCIOS….DAR SFANTA TREIME MI-A ATRAS ATENTIA CTEZ::: LASA-I PE TOTI SA VINA LA MINE INDIFERENT LA CE VARSTA …SI CAND VOR!!! ARE DREPTATE SFANTA TREIME.!!!!! E BINE CA MACAR MERGEM LA BISERICA…SA INTREBAM PE SFANTA TREIME CE MAI FACE!!!NU-MI VINE SA CRED…DACA E ADEVARAT ASTA CU DOMNUL CUREA SI DATUL AFARA DIN BISERICA…E CA LA DRACU” ( LA NEBUNI E MAI BINE….. CREDEMA).

Comenteeeeezi?!

