Agitatie mare printre primariosii cisnadieni!


Serios vorbesc! Chiar daca la nivel de cisnadian de rand nu se simte, dar va spun eu ca primariosii sunt foarte agitati!

Zboara Dusteru’ whojian de colo colo, de zici ca-i racheta! Dumb and Dumber aia mici, grasi si rosii in obraji, la fel! Astia doi zboara Sibiu-Cisnadie si retur cu Hyundai-urile lor, mai ceva ca rechinii care vor sa sparga recordul de ia-ma nene’, pe acea ruta!

Nici nu credeam ca Dusteru’ ala cumparat pentru departamentul agricol/protectie sociala din primarie si confiscat de Whoja, poate merge asa repede! Eu am zis ca-i luat la reducere si are doar doua viteze, cam asa mergea WhoJa cu el prin oras …sa-l vada lumea – bag sama! Acum e tot intr-o vanzoleala!

Si asta doar de la marea debarcare a DNA-ului la Selimbar! Cred ca simt si sobolanii din Rattenhaus Cisnadie, ceva!

I-auz’ plm…, ca cica se vor extinde cercetarile cu privire la retrocedari ilegale la Selimbar si pe Rosia-Talmaciu- Cisnadie!

Acum inteleg de ce miorlaia Mizi, deunazi, cu lacrimi de crocodil pe umarul unei ex-surori de apartenenta etnico-religioasa, ca cica vine deneau’ si ii va lua toata agoniseala ei de-o viata!

Eu i-am zis: „Mizi …fii barbata, stim cu totii ca multpreaiubitul tau sot, este multpreacinstit si va iesi basma curata!”

Nu cred ca am fost prea credibil dar macar am rezolvat ceva…am facut-o sa rada! Radea in hohote! Acum nu stiu daca radea de „multpreaiubit” sau de „multpreacinstit” dar stiu sigur ca de plans …plangea la gandul ca se va confisca agoniseala!

N-am inteles care-i faza cu politia locala si scoaterea lor pe linie moarta! Cred ca are legatura tot cu agitatia beownian-hujiana!

Cica ieri i-a strans WhoJa pe toti… comunitarii locali…sau politisti comunitari….sau politisti locali …sau cum plm le zice….si le-a spus in doua vorbe ca de-acum incolo…”Hit and Run”!

In traducere ar fi ca astia nu mai au voie sa dea amenzi pe strada! Nu va grabiti sa aplaudati ca nu-i chiar asa! Ascultati-l pe Turmentat pan’ la capat, ca d-aia cititi blogul, sa fiti cu un pas inaintea fraierilor care nu citesc si care cred ca bucile hujiene sunt mentolate!

Cica boachteri locali nu mai au voie sa faca proces verbal si sa dea amenzi pe strada! Ei trebuie doar sa constate, sa faca poza si sa fuga! Procesele verbale, se vor face indoor de catre Lavinia! Nu intram in detalii acum despre Lavinia si Barbu de la economic ca dam iar in can-can!

Cert este ca biata Lavinia va trebui sa faca in medie 20 de procese verbale/zi (doar de parcari „ilegale”), dupa niste poze si notite, facute de acesti neghiobi adunati de pe strada si facuti militisti locali!

Poate a vrut sa-i protejeze huja sa nu le inghete manutele facand proces verbal in frigul de afara! Am zis!

Dar ne-am inselat! Whoja vrea un control amanuntit al acestor amenzi! Marja de amenda este foarte mare, el va analiza dimineata toate procesele verbale si va hotari cine va lua maxim de amenda, cine va lua minim si cine va lua doar avertisment!

Oricum facea lucru acesta dar era foarte stresant pentru ca ii suna telefonul intr-una de tot felul de prieteni, amici, fini, afini care gafau, dar stiau ca-l suna pe tati si asta rezolva! Nu mai are timp pentru ca e foarte stresat si presat de timp!

Asa a inceput sedinta cu militistii locali „Pana mai stau eu pe aici, sa nu mai dati nicio amenda, doar sa constatati si raportati Laviniei, care va intocmi procesele verbale”

Aloooo nea Cama – e ilegal! Prin asta anulezi posibilitatea celui amendat de a se apara, de a semna ca nu e de-acord, anulezi martorul! Exista o casuta acolo care trebuie bifata si semnat de cel amendat! Daca o faci dupa o saptamana, nu mai poate fi contestata in instanta, nu mai ai dreptul la martor!

In alta ordine de idei, nivelul de munca al Laviniei va creste enorm si nu va putea face fata!

Ea face cam tot pe-acolo pentru ca loaza de Lunca, e pus acolo SEF, doar asa sa dea la numar si pentru ca e amic cu Rusu si R2! Ne amintim toti de concursul de forma prin care a fost angajat Lunca!

Nici macar tu nu ii respecti functia de sef la Politiei locale, deci cum as putea respecta eu?! Atata timp cat faci sedinta direct cu boachterii si iti impui ineptiile ocolind ierarhia, e clar ca habarnai de administratie! Macar de ochii lumii puteai sa-i comunici lui Lunca, doleantele tale idioate si asta sa-i bage in sedinta pe comunitari! Asa, da-l in plm afara si ia-ti un ficus- e mai ieftin si pentru noi!

Cand o sa vad banerul asta de mai jos si pe strazile Cisnadiei, o sa respect Politia locala!

ProLex

Pai si daca pulitia locala Cisnadie a ramas fara 50% din obiectul muncii, daca se termina si campionatul de handbal feminin unde mai aveau sansa sa-si umfle piepturile la contribuabili, ce dracu or mai face sa-si merite acea marire de 12% + norma de hrana de 480 RON/luna?!

or sa faca hutza hutza….ca astia?!

Si ca sa trec la o alta chestie arzatoare…arzatoare la buzunarul contribuabilului caruia i-ati scumpit apa cu 20% anul asta! Cica ieri a curs toata ziua hidrantul de la Scoala 5! pe banii cui?!

Stati ca va scot tot eu din asta! Cica au auzit astia din primarie ca la sfarsitul lunii se dau ceasurile inapoi, ei bine, ca si impodobitul de Craciun, au inceput mai devreme cu darea ceasului inapoi…au pus ceasul invers si au lasat sa curga! Deci nu fiti suparati ca se arunca banii contrbuabilului pe apa Argintului…practic doar se da ceasul inapoi!

ceasurile inapoi

 

Pentru ca se apropie weekendul si pentru ca Turmentatii se tot lauda ca au o latura culturala, dar scriem doar despre cacati….o sa incercam o parafrazare a lui Bolintineanu asa pe final!

Nu putem sa-i spunem „Muma lui Stefan cel Mare” ci o sa-i spunem…

„Nevasta oficiala a lui tati cel mic”

Pe o canapea neagra, într-o noua vila,
Unde cura-n vale hidrantul mititel
Plînge o duduie fara nici-un scop
Dulce si suava ca un tarnacop
Caci într-o orgie, sotul ei dorit
A plecat cu carmen si n-a mai venit.
Ochii sai albastri ard în lacrimi goi
Cum lucesc în roua vreo doi euroi;
Bratarile-i de aur cad pe albu-i sîn,
Inelele si cardul toate se fac scrum.
Însa Turmentatul lînga ea vegheaza
Cu ironice cuvinte o îmbarbateaza.

II
Un orologiu suna noaptea jumatate.

La vila în poarta oare cine bate ?
— „Eu sunt, Mizi draga, sotul tau dorit;
Eu, si de la Carmen ma întorc ranit.
Soarta-mi fuse cruda asta data:
Mica mea sfarleaza-i flasca, sfarîmata.
Dar deschide poarta… mascatii ma-ncongior…
Codruta sufla rece…selele ma dor !”

Micuta duduie la fereastra sare.
— „Ce faci tu, femeie ?” zice CT’ul mare.
Apoi ea la poarta atunci a iesit
Si-n tacerea noptii astfel i-a vorbit:
— „Ce spui, tu, streine! WhoJa e departe;
Bratul sau prin Heltau mii de lei împarte.
Eu sunt a sa nevasta ; el e sotul meu;
De esti tu acela, nu-ti sunt soatza eu !
Însa daca cerul, vrînd sa-greuneze
Anii vietei mele si sa ma-ntristeze,
Nobilul tau suflet astfel l-a schimbat;
Daca tu esti WhoJa cu adevarat,
Apoi tu aice fara biruinta
Nu poti ca sa intri cu a mea vointa.
Du-te la-nchisoare ! Pentru oras mori !
Si-ti va fi mormîntul coronat cu floci !”

III
WhoJa se întoarce si din cornu-i suna ;
Oastea lui zdrobita de prin vai aduna.
Lupta iar începe… dar vor fi zdrobiti
Cad ca niste spice, de DNA loviti!

Sa fiti cu minti!

 

 

 

16 responses to “Agitatie mare printre primariosii cisnadieni!

  1. Tare articolu CT ule, dar daca va zîc una dati toti pe spate, sa fiu de nu.
    Am auzit de la cineva din sursa sigura ca profu.adica cum ii spun unii si altii her organist candideaza la primaria orasului. Ba ati inebunit??? Chiar miar pkace.eu unu votez pentru.
    No…???

    • Ba cisnadianule!
      chiar daca sti sau ai auzit tu ca profu.ar vrea sa candideze la primaria orasului, ar fi tare ba!stii de ce???Sigur scapam de multe jeguri de acolo.
      Si apoi am avea drak si noi un primar cu ceva prestanta, sa fiu de nu.
      eu lam avut profesor si era tare de tot tipul. Om citit cu mare cultura nu ca chiricii aia din primarie, si ma mai uit si eu pe fb.si vad tot felul de postari despre el.
      Si io il votez daca candideaza ba, mai mult ca sigur.

    • Cisnadianule!
      Iti raspund dupa ce am citit intregul articol, pentru ca vad si aud si eu ce se intimpla in primarie.
      Eu am fost coleg de clasa cu Remus, il cunosc si am vazut intreaga lui ascensiune ca om de cultura, si mai mult am vazut si am auzit si eu ca multi altii unde si prin despre cercurile inalte prin care are acces si umbla, de aceea voi fii extrem de scurt:
      Daca Remus ar candida la primaria cisnadie ar fii un rival de care Huja ar trebui sa se teama, pentru ca Remus ar avea multi adepti care l-ar vota.
      Si Eu as vota cu Remus!!!

      • Imi pare rau stimabililor dar trebuie sa va aduc putin cu picioarele pe pamant! Incep prin a va spune caCamatarului WhoJa nu ii este frica de niciun potential candidat. Daca ajunge liber si nevatamat pana la alegeri, nimeni nu-l poate bate! Are de partea lui legea stramba dintr-un singur tur si o gramada de idioti care-l sustin! El are alte temeri, mult mai mari si anume 3 la numar: 1) DNA 2) Infarct miocardic 3) Blogul CT – exact in aceasta ordine!
        Si cum exista o vorba pe la noi pe plaiurile mioritice conform careia „de ce ti-e frica nu scapi” asa nici primarul-camatar nu va scapa nici de DNA si nici de blogul CT! La momentul cand va scriu, camatrul se afla la o clinica in Turcia, incercand sa-si rezolve problema cu stimulatorul cardiac, care s-a cam dereglat saptamana trecuta, asa cum ziceam in postare – au fost foarte agitati!
        In ceea ce-l priveste pe idolul vostru Remus si o posibila candidatura – nu cred ca ar fi buna si nici oportuna! Oamenii de cultura ar trebui sa se ocupe de cultura, iar un primar bun ar trebui sa fie in primul rand un manager bun care sa asigure un mediu propice oamenilor de cultura respectiv celorlalte domenii de dezvoltare a orasului si nu facand investitii strict spre domenii din care iese spaga! Coruptia administratiei – ucide!!!
        Remus ar trebui lasat sa faca ceea ce stie sa faca, ba mai mult sa fie sprijinit cu fonduri si sustinere logistica in activitatile sale! Exista acest gen de oameni in Cisnadie pe toate domeniile si ei ar face o imagine buna intr-o echipa de oameni apolitici, din societatea civila, daca ar fi dispusi sa se implice in administrarea orasului!

        • CT ule, nu stiu daca profu se baga in asa mizerii, ai perfecta dreptate eu nici nu cred ca ar candida. Dar daca ar candida chiar m-as gindi sa inclin spre el.
          Insa ca si calitate nici nu imi permit sa vorbesc, omul ala este de o mare cultura, mia fost profesor, si chiar nu am avut nici un profesor cu care sa il compar…e tare ce mai…dar fred ca mai bine ar ramane acolo unde este!!!

  2. Da,popa Iacob nu a facut nimic dar…nici popaUca.Bancile le-a facut tamplarul(meseriasul)cu banii enoriasilor si toate celelalte asemenea,asa ca nu te mai lauda Habauca.Nici primarul nu afacut nimic cu banii lui,tot cu banii contribuabilului.Din tot ce s-a facut v-ati facut parte,sti chestia cu tabla impartirii.Un enorias

  3. zice-se ca l-au luat la carici si pe Cindrea cu nustiu ce bani luati de la Huja si dati ,…..nu toti, pe la Bucuresti, ceva peste 200000 euro, acum poate la si dat in git pe Huja si trebuie sa zica.-de unde ? – banetul, e basinoasa treba ca s-au facut schimbari pe la DNA- Alba, iar=astia noi sint zelosi….

  4. „”DOBITOCULE””[sper ca intelegi ghilimelele(CISNADIANULE TURMENTAT) ]VEI CASTIGA!!! Si vreau sa transmit preotului Iacob Constantin doua vorbe, stiu ca urmariti blogul domnului C.T. ,domnule preot . Ascultati ce va spun: ati pus bancute (din mila ,SA NU SE CHINUIE CREDINCIOSUL IN PICIOARE )dar >ACUM SE CEARTA CARE SA OCUPE BANCUTELE.EU RAMAN LA IDEEA VECHE : FARA BANCUTE IN BISERICA ORTODOXA .La catedrala nu sunt bancute , la manastirea Sambata de Sus nu sunt bancute , la manastiri nu sunt bancute . Pentru 2 idei : asta cu bancutele si asta cu cantatul pe 7 glasuri m-ati dus unde ati vrut! V-am spus ca eu iau zilnic autografe de la Sfanta Treime , dar nu m-ati crezut! Drept rasplata cred ca te-ai convins domnule preot Iacob si domnule preot Uca ca nu a fost bine sa inviti un biet credincios afara din biserica. Stiu ca va pare rau.ATi vazut domnilor preoti ce a iesit dupa aceasta intamplare? Cantorul a intrat imediat in coma 3 saptamani( in timp ce eram in spital si eu 3 saptamani) , mort apoi ,epitropul mort si el , dumneavoastra domnule preot Uca mutat la alta parohie, dumneavoastra domnule preot Iacob invitat afara din biserica ( de oamenii din comitet, pe care nu cred ca ii mai iubiti). A iesit o adevarata furtuna in biserica Sfanta Treime . M-ati invita afara , ati fost invitat afara , scorul este 1-1!!!!Eu va iert, drept dovada am facut un memoriu sa va primeasca inapoi la biserica. Nu am fost ascultat de Mitropolit ,pentru ca Mitropolitul este slabut la capitolul …iertare. Domnule preot Iacob va astept la boboteaza sa va arat cum am stilizat eu pe hartie cu pixul chipul lui Dumnezeu Savaot( de fapt cum m-a indrumat Savaot sa stilizez Chipul LUI.Nu o sa va vina sa credeti ce expresivitate are icoana si cat de bine a iesit .Si o sa va primesc cu drag, va spun fara sa fiu ironic , si o sa va dau 5 lei din banii munciti de mine, cu mainile mele. Mai mult poate va da mama mea. Eu atat va dau. Va anunt ca acum dupa ce m-am rugat Sfintei Treimi si domnului Arsenie Boca , am primit un post de magazioner , la receptie marfa ,incarcare si descarcare marfa. Asta este …..tot in domeniul privat! In rest ne auzim ….dupa alegeri. Si cu multa simplitate si sinceritate in exprimare va trimit pe toti cititorii …..sa luati autografe de la Sfanta Treime.Si ca un bonus va mai spun o poveste . Un batran a sunat la politie (cand s-a intamplat ce v-am relatat mai sus)…..sa vina la Biserica sa ma ia din biserica . Apoi …eu m-am intalnit , din intamplare cu fiul acestui batran , la lac ,eram intr-o plimbare. A venit ploaia ….si A TREBUIT SA PLECAM ACASA , eu am dat jos haina de pe mine ( ACEST FIU NU AVEA HAINA PE EL ,CI NUMAI UN TRICOU )si i-am pus-o pe umeri sa nu raceasca ……Cand am ajuns la poarta acestui fiu de batran mi-am primit haina inapoi….si am plecat acasa ud dar satisfacut sufleteste. MULTUMESC ACESTUI TATA DE FIU PENTRU …..TELEFONUL DAT LA POLITIE. !!!

    • Nu preotul Iacob a facut bancile.
      Asta nu a facut nimic si nu face.
      Nici nu stie ce, cand, cum si cat s-a investit in biserica.
      Daca arata Capela si Biserica de sus asa de frumos multumiti- i preotului Uca, consilierilor si epitropilor si nu in ultimul rand primarului.
      Cu toate pacatele lor, jos palaria pentru realizari.

      • DOMNUL PREOT IACOB NU A FACUT NIMIC SI NU FACE PENTRU CA : MAI INTAI NE TREBUIE CREDINTA SI APOI ….FAPTELE . CONCLUZIONAND UNII FAC FAPTE MAI INTAI SA AIBA CREDINTA. E O GRESEALA MARE, DAR EU ZIC CA MERITA „”EFORTUL”” SA TE RISTI SA FACI FAPTE SI APOI SA ASTEPTI SA-TI DE-A SFANTA TREIME CREDINTA( O PUN PE SEAMA INTUITIEI VENITA DE LA SFANTA TREIME). NU MA REFER LA PREOTUL UCA SI PREOTUL IACOB.EU IL CUNOSC BINE PE PREOTUL IACOB . SI STIU CE SUPARARE ARE PE MINE DAR CREDE-MA DOMNULE PREOT IACOB CA PAISIE CAND MI-A SPUS CA AVOCATII AU PROFESIE DE MINCINOSI .A AVUT DREPTATE . NICI DOMNUL PREOT UCA NU ESTE MAGAR. DAR MITROPOLITUL A DOVEDIT CA E ….NEIERTATOR. JUDECATI-L VOI PE MITROPOLIT CA AVETI DREPTUL. DESII MI-A SPUS CA MI-E PRIETEN.SI ISRAELIANUL S-A CERTAT SI S-A IMPACAT CU OAMENII. SI IN 2015 „”ISRAELIANUL „”SE MAI CEARTA CU …OAMENII.SI SI EU MA CERT CATEODATA….SI MI SE PARE NORMAL SA VREAU CATE CEVA DE LA SFANTA TREIME .EU VA INTELEG DOMNILOR PREOTI .A FOST UN MOMENT IN CARE DECIZIA DE A MA SCOATE AFARA A FOST UN PIC NEGANDITA DE VOI . EU IN LOCUL VOSTRU INTRAM IN DIALOG ….SAU UN LUCRU SI MAI BUN MA RUGAM…ISRAELIANULUI…CA DOAR ERA IN STANGA VOASTRA( ICOANA). EU TREC PESTE TOATE….SI DUPA CUM SE VEDE A-R TREBUI SA SE VADA …. IN TOATA ISPRAVA ASTA ….ROLUL JUCAT DE SFINTA TREIME , DE MEDIATOARE ….INTRE OAMENI.EU …..CRED CU TARIE CA TOATE INTAMPLARILE ASTEA …SUNT NISTE TREPTE ..IN URCUSUL DUHOVNICESC ….PENTRU NOI TOTI , ENORIASI ..PREOTI …ATEI S.A.M.D.IN INCHEIERE RAMAN LA PAREREA MEA ( FARA BANCI, IN BISERICA, NU SUNTEM LA TEATRU IN BISERICA).RECUNOSC CA AM COPIAT SI EU UN PIC DIN IDEILE BUNE ALE PREOTULUI GASPAR SI ANUME : fara bancute, fara cantari pe 7 glasuri ca nu avem experienta pentru astfel de cantari .Eu cel putin nu am facut cursuri pentru asa ceva. IN

  5. Nu mai Jigni,nu mai minti si nu mai dezimforma, fara argumente si dovezi totul este fals si fara interes pentru oamenii care traiesc si simt ca se face ceva bun in Cisnadie

  6. legat de bifarea casutei pe procesul verbal nu stiu daca este obligatoriu.au fost situatii cand masina a stat parcata 6 ore ,”localul” i-a lasat procesul verbal in parbriz si cam atat iar casuta a ramas nebifata.

  7. Mi-a plăcuță
    strofă
    …. căre-i mai frumoasă
    Cum ca Mizi plânge
    Sí-aștepta in casă….
    Tánara domniță
    Plânge-n hohot, oare !?
    Ori de bucurie, că o să i-l „omoare”
    DNA-ul, ce-i pe-aproape cu dosare mari
    O să i-l înşface chiar de zile mari.

Comenteeeeezi?!

