Impodobim porcul si taiem bradul!


Da, e atmosfera de vacanta la noi in redactie si asta inca de prin noiembrie de cand a plecat Ifrimexu in tarile calde si ne-a lasat de izbeliste cu contul de facebook, respectiv fara informatii din acea zona a cisnadienilor cuminti dar fara prea multa minte! Acum trebuie sa ne rugam de cisnadieni sa ne promoveze postarile pe FB, pana prin primavara cand se va intoarce Ifrimexu!

E-adevarat ca a intervenit si la noi Turmentatii acea stare de miserupism cronic amestecat cu ignoranta – boala grea dealtfel, care poate doar sa-i bucure pe incompetentii din administratie respectiv pe sustinatorii lor – aia maro la gura!

Pai daca am ajuns sa nu ne mai distreze imbecilitatea primarului, care continua sa-si comande reportaje de prea-marire la Nasul TV incercand din rasputeri sa-si promoveze cultul personalitatii in acele filmulete stupide in care, un reporteras de provincie si fara experienta,  se chinuie sa-i aduca osanale si se strofoaca tot sa-i ridice la fileu, camatarului, niste subiecte indelung repetate in prealabil…atunci e grav! E clar suntem afectati de ignoranta!

Pai daca la primele reportaje din seria „Pomul potrivit, la locul nepotrivit” radeam in hohote si ne miram de cat de departe poate sa mearga prostia in domeniul administratiei publice, ei bine la ultimul filmulet n-am avut rabdare sa ne uitam, decat pe sarite! Poate va uitati voi si ne faceti un rezumat dupa anul nou!

Am retinut doar ca acest camatar pe care unii il considera primar, este foarte afectat de traseismul politic si ca el ar fi….nu stiu ce ar fi facut ca s-a taiat la montaj, intrand direct cu cati bani a dat el bisericilor din Cisnadie (min 28) – Genial!!! Aveti aici link-ul! Poate exista cisnadieni care au rabdarea sa urmareasca un fake de reportaj in care un sclav platit icearca sa citeasca de pe o tableta niste intrebari predefinite, la care un dobitoc gramada incearca sa raspunda laudandu-se singur cu ce a facut el pe banii vostri!

Ii amintim doar saritura spectaculoasa de la PDL in USL cu tot cu cele 7 tenii dupa el!

Aveti aici link-ul cu WhoJa in toata splendoarea prostiei lui!

Si pentru ca va spuneam in titlu ca suntem foarte ocupati pe sfarsitul acestui an cu traditia, usor inversata anul asta pentru ca unii dintre noi au devenit vegetarieni ori sau pocait ori nu stiu ce s-a intamplat …cert este ca nu mai taiem porc…il impodobim…. iar bradul il taiem si-l facem…coronite de advent! Cica treaba asta ne aliniaza la norme europene!

Asa cum ne aliniaza si chestia cu interzisul fumatului in locurile publice!

Sper ca Iohantz navetistu’ sa nu promulge inca legea si s-o lase pe cand se va intoarce din Florida! Serios mai nea Ficus Iohannis, ai putea sa promulgi legea asta doar prin primavara cand se deschid terasele barurilor ca sa fie mai usor shocul de a fuma pe-afara!

Fa in plm un studiu de impact, fezabilitate ceva… sa vezi ca daca dai drumul la legea asta in toiul iernii, vor creste numarul de pnemonii, guturai, etc. iar ideea este sa reduci numarul de imbolnaviri din cauza fumatului ca vez’ tu doamne CASS-ul nu mai suporta cheltuielile cu tabacistii!

Sincer, pe noi Turmentatii nu ne afecteaza aceasta lege pentru ca la ce fumam noi …oricum nu o puteam face in locuri publice!

Am sesizat o alta lege misto care da pensii speciale celor 600 de idioti ai neamului care o freaca prin parlamentul Romaniei! Bravos natiune, halal sa-ti fie!

Am vazut ca se pregateste o lege asemenatoare cu pensii speciale si pentru administratiile publice locale…primari si viceprimari! I-auz’ plm WhoJo…te-ai aranjat! Poti iesi linistit la pensie si nu vei mai fi nevoit sa ne devalizezi bugetul pe tot felul de cacaturi sclipicioase sau care joaca handbal pe bani!

Nu stiu cati dintre voi au obsercvat ca iluminatul public din Cisnadie este intr-o anumita zona …muuuult mai luminat! Si asta de prin vara!

Imbecilul vostru de primar si-a tras iluminat public cu becuri led in fata casei! Imi zic oamenii ca doar vreo 5 stalpi din fata casei primarului au becuri cu LED!

E-adevarat ca este o lumina mult mai smechera si se face cu costuri mult mai reduse dar un astfel de bec costa o mica avere! Pai si daca o faci, fa-o in toata Cisnadia, afiseaza public care sunt costurile, fa dezbatere publica sa vezi daca e oportun sau prioritar, spune cat e economia facuta la buget – afiseaza daca te tin bojocii si parandaratul care il iei tu pe persoana fizica ca sa cumperi de la o anumita firma…

Dar sa-ti pui doar in fata casei tale becuri LED, mi se pare o imbecilitate si o lipsa de respect fata de contribuabil, iesita din comun! E adevarat ca multi vad, putini pricep si nimeni nu comenteaza…si d-aia vin si zic ca in momentul in care si CT intra in zona de ignoranta….atunci chiar s-a terminat cu atitudinea civica la Cisnadie! Dar pana la urma la ce ajuta atitudinea civica a celor putini….oricum hujienii fac exact ce vrea neuronul singuratic al idolului lor! zic!

Dar hai sa nu ne stricam sarbatorile cu aceste lichele lipsite de orice inseamna omenie, cinste, caracter, competenta si sa ne bucuram de minuatii brazi de craciun din orasele civilizate central-europene!

Stiti ce simplu si misto este sa iubesti Cisnadia traind intr-un orasel cochet din Bavaria?! Incercati!

Sa fiti cu minti ca Mosul exista!

ct-santa-color

5 responses to “Impodobim porcul si taiem bradul!

  1. a spus ca el este evreu, pentru ca tatal si bunicul au fost evrei ?scutur capul ….bai or fi toate tiglele pe primarie? si aia cu traseismul politic a fost belea…zile nea Ghita… zile….astazi pdl -ist, maine pnl-ist poimaine ce…?asta-i directie nu traseu nuuu ? acum inteleg chestia aia cu camataria de unde vine…frumos oras ,descurcaret primar ,mare buzunar…

  2. Mi-am taiat si eu porcul.Ca tot omul are porcul lui.Unii il taie altii il iau cu bucatica din magazin.Pe porcul meu il chema Ghita,ca pe multi porci de altfel.Acuma sunt si Ghita care nu sunt porci dar al meu Ghita era porc.L-am taiat azi cu randuiala cumsecade.La prima vedere porc bun.Indestulat bine ghiftuit bine ingrijit.Stia sa-si gaseasca ce-i trebuie.S-a facut porc bine Ghita al meu.Dar tot l-am taiat.Soricul era gros tare.Cred ca a fost un porc nesimtit,altfel nu facea el soricul ala. Dar parca exista porci simtiti? Nu exista.Ca de aia sunt porci.Carnea asa si asa.Imi iese de niste sarmale chiftele si carnati pe vreo 2-3 luni.Slanina era groasa.Macar de era porc din ala cu carne dar Ghita al meu mai mult soric gros si slanina lata.Am facut si preparate ca tot omul.Am bagat maruntaiele unde se baga fiecare.Am vrut sa-i prajesc creierul,sa mananc o delicatesa din porcul meu.Nu mi-a mers.Creier mic de tot.Ghita al meu a fost cu creier slab.Asta e.Nu am mancat delicatesa.La curatat de mate a fost simplu.De la anus pana prin stomac erau deja curatate.Or fi fost alti porci care l-or fi curatat .Am inteles de la un batran ca sunt porci care curata rahatul altor porci.Dar pe Ghita al meu l-au lins bine.Intestinul gros nu ne-a dat de lucru.A mers repede.Asa ca am terminat repede cu Ghita al meu.L-am facut preparate cat de cat.Nu am avut prea mare noroc cu porcul anul acesta.Poate la anu sa fie mai bine.Porc cu soric subtire, slanina putina, creier mai mare si cu matele rezolv.Daca nu-l mai linge nimeni sa curete dorsarul cat mai adanc o sa le arunc si o sa-mi cumpar mate de la macelarie.Si cred ca nu-l mai botez Gita.Poate fortez norocul la un porc mai bun.

Comenteeeeezi?!

