Petrecere liberală sau libertină?!


Aviz celor de la TNL Cisnadie! Strandul nostru cisnadian arata cam naspa, dar cu un voluntariat pe masura, pentru un scop nobil, se poate rezolva…

Tinerii penelici din Giurgiu au dat o petrecere de vara un fel de zamăr party din ala. Si ca sa fie mai americanesc asa pe stil pleiboi, au chemat si 3.14159265358979323846264338327950288…- zdele, sa dea din ….din ce stiu ele mai bine! Imaginile vorbesc de la sine (mai ales ca este format HD):

„A fost o petrecere organizată de filiala municipală TNL Giurgiu pentru a ne cunoaşte mai bine colegii noştri. S-a intrat doar pe bază de invitaţie, a fost ca să socializăm, să ne cunoaştem mai bine. Cei mai mulţi au fost membri TNL şi simpatizanţi care vor să ni se alăture. Au venit ca să cunoască echipa noastră şi apoi să ni se alăture. Nu am avut sesiuni de discuţii, dezbateri ,a fost doar partea de petrecere, nu s-a făcut politică. A fost o petrecere de tineret, am lăsat politica deoparte. Petrecerea a fost plătită şi organizată de TNL Giurgiu”, a declarat un june liberal pe nume Epure pentru ziarul Gândul .

Acum e clar de ce este petrecerea in stilul Playboy, daca pe asta il cheama Epure…e de inteles. Oare cum il cheama pe seful tinerilor libertini din Cisnadie? Sa stim cam in ce stil vor fi petrecerile lor!

Toata lumea va incerca sa loveasca in Cretin Antenescu, prin aceasta petrecere liberalo-libertinoasa a tinerilor penelici, dar eu chiar ma gandesc sa ma inscriu la tineret sperante libertine astia, daca imi promit ca ma invita la asemena zamar-party-uri.

Este un detaliu minor in acest filmulet si anume libertinoasa aia care zici ca-i la 2,20 V iar partea dorsala a intrat in scurt…ei bine fatuca asta, are niste bikinei de o culoare mai putin usl-ista. E culoarea la care cei doi lideri USL-asi se cam infoaie si li se zbarleste parul pe sira spinarii. E clar ca si aici e mana lui Baselu’ care si-a trimis nimfele in bikini portocalii, sa-i strice de cap pe tinerii libertinosi. Nimfele astea, au scoala lui Udrea in sange!

Sa fiti cu minti ca penelici au doar de castigat din aceste imagini. Va fi inghesuiala la completare de adeziuni, mai ales in randul tinerilor dar si a celor mai putini tineri dar cu putere de ….munca la orizontala……ma intelegetz’ voi?!

 

4 gânduri despre „Petrecere liberală sau libertină?!

  1. Asta se cheama petrecere ( pool party), 3 striptese care habar-nau de dans , niste bitiite cu picioare pline de celuloite si scurte cu niste sandale ieftine si sa nu mai vorbim de bikini or swimming suits ieftin ca si sandalele… come on guys !!! e de risul lumii…,asta este pererea mea ca om de 52 de ani , am fost la o gramada de swimming pool party la tineretea mea , dar ce vad eu in acest video nu poti sa numesti asta „petrecere” ma faceti sa rid….sincer. Am sa organizez anul acesta un swimming pool party la mine la hotel anul acesta inainte de „new year” si am sa va trimit niste clipuri ca sa aveti niste ideii cum se organizeaza o „petrecere” , cu wet t shirts , dance , concursuri de bikini and women wrestling on mud samd. ….ori-si cum m-am amuzat acest video:))))))

  2. Interesant mod de a atrage adeziuni, daca facem asa ceva in oraselul nostru esti invitat. Pe pagina de facebook a TNL Cisnadie va fi in curand o postare privitoare la borul TNL Cisnadie .(asta ca intrebai cum il cheama pe TNL-istu sef)
    Deci maestre daca facem o treaba de genul asta te asteptam

Comenteeeeezi?!