Azi CT „da din casa…”!


Dupa cum probabil, unii dintre voi au observat, Cisnadianul Turmentat s-a multiplicat.

Primii care au observat asta au fost hackerutzii astia mici care umblau dupa IP-uri „verzi pe peretzi”. Asa ca ii anunt cu parere de rau ca daca nu au reusit pana acum sa ajunga la Turm’entHat, de-acum incolo le va fi foarte greu, nu imposibil! Doar ca niciodata nu vor stii sigur daca l-au gasit pe original sau doar o replica fidela de-a originalului. Chiar si cei care vor banui, nu vor fi siguri 100%. Iar cei care vor fi siguri 100 % nu vor putea niciodata demonstra!….unii spun ca-i gandire diabolica, altii spun ca-i sclipire de geniu…eu zic doar ca nu-i normal sa fi anonim, dar foarte necesar intr-o societate anormala!

De la inceputul lunii octombrie am format „un careu” de Cisnadieni Turmentati si de 7 zile suntem „Full de CT, cu von’Turm’ent’Hat in coada!”

E drept ca planul a fost altul si era prevazut sa fim 24, un fel de “unul pe ora” sau Cisnadianu’ Turmentat non stop! Sau “CT rund um die Uhr” sau “CT round the clock!“ …din pacate nu s-a putut.

E complicat sa strangi 24 de oameni in jurul unei idei din astea oarecum elitista (etilista cum ar zice un turmentat) care incearca sa revigoreze putin mentalitatea cisnadienilor, sa revigoreze putin nationalismul local, civismul, gandirea logica, sa scoata cisnadienii din letargia asta miserupista.

O grupare transnationala si transpartinica (avem si diaspora si nu facem politica) care se erijeaza in sursa de informare adiacenta celor existente pe plan local, dar care are si un aer din asta rebel sub anonimat din care nu se poate castiga popularitate, bani, faima…deci nu va fi niciodata inghesuiala.

Ii intelegem pe cei care nu au dat curs invitatiei de a ni se alatura in acest demers putin atipic, riscant si consumator de nervi si timp. Ii inteleg mai ales pe cei implicati politic si interesati de „rezolvare” politica a situatiei de mediocritate in care se scalda cisnadia. Mai ales ca din politic, cu putin noroc, se pot intoarce si unele foloase materiale, pecuniare, pile si relatii atat de necesare unor oameni care nu se pot descurca pe propriile forte…  pe cand din chestia asta anonima cu cisnadianu’ turmentat, ai doar satisfactii morale. Iar pentru a avea astfel de satisfactii iti trebuie in primul rand moral!

Populatia tarii este formata din 50% cetateni care-si cauta stapan (lider) si 50% care-si cauta sclavi (argati). La Cisnadie e putin mai nasol si anume 80% isi cauta stapan iar 20% isi cauta sclavi. (Acum sa nu  luati ad literam cuvantul de stapan si sclav si sa incepeti o polemica pe chestia asta, caci o sa ne pierdem vremea discutand discutii!)

Nu e normal sa se intample asa dar este explicabil, si o sa dau vina din nou pe perioada comunista in care existau 11.000 de cisnadieni care lucrau la Textila (devenita ulterior falimentata Covtex si apoi Covtex Feizy).

Acesti 11.000 de oameni erau in majoritate subordonati unor sefi, sefutzi …iar ei cei multi erau doar cei fututi.

Sefii si shefutzii, nu gandeau mai mult decat cei multi, dar erau mai descurcareti, mai alunecosi cu limbi mai catifelata, aveau „pile si relatii”.

Faceau parte dintre cei care isi cautau sclavi…si aveau si de unde alege! Lucrurile nu s-au schimbat prea mult.

Atunci cisnadienii mergeau zilnic la munca, locul de munca era obligatoriu si oarecum din oficiu, asta le oferea siguranta, productia mergea, era centralizata.

Ii deranja planul cincinal care crestea de la un an la altul, dar nu caraiau pentru ca asa era modelul!

Sefii stiau cum sa-i tina in frau iar sistemul represiv comunist, ii ajuta pe sefi.

Oamenii au devenit „mase” in perioada aceea, nu mai erau individualitati ci doar o mare masa de oameni si desi isi injurau sefii acasa, in fata ii tratau ca pe niste zei.

E clar ca astia se umflau in pene si li se crea sentimentul ca ei au pus coada la pruna si au dreptul la privilegii, mai mult sau mai putin cuvenite….

Mentalitatea asta perimata a cisnadianului de rand, isi are originile in acea perioada. A evoluat putin dar in rau, in sensul ca a devenit ignorant la adresa celor care il reprezinta si care sunt responsabili de cheltuirea banului public.

Pe cisnadian nu-l mai intereseaza nimic, a ramas la seminte, bere, ragaieli si flegme in fata blocului!

Isi aminteste doar in preajma alegerilor ca el trebuie sa voteze si are impresia ca voteaza ce vrea….degeaba ii explic eu aici ca el voteaza doar ce vor altii sa voteze si ca a ramas doar „masa de manevra” iar libertatea ce si-a castigat-o la revolutie este doar o senzatie creata de cei care fac talk show-uri la televizor!

Mentalitatea a ramas aceiasi, ba mai mult a fost transmisa mai departe odraslelor, iar pe baza faptului ca sistemul de invatamant a scazut mult nivelul si nici nu mai este obligatoriu….avem mentalitatile care le vedem!

Asa ca in aceasta postura de Cisnadian Turmentat trebuie sa fi si un detinator de OO tari, pentru ca aversiunea primariosilor dar si a celorlalti politruci care aspira la rangul de primarios ales sau numit, este in crescendo. Zgomotul de „ascutire a cutitelor” …pregatirea pentru campanie el-rect-orala, te poate inmuia si transforma la loc in oaie ascultatoare sau ignoranta, a turmei.

Unde mai pui ca te lupti si cu mentalitatea celor multi si plafonati la Covtex, care au transmis aceasta plafonare si copiilor lor.

E clar ca nu-i nicio sfaraiala sa faci parte din echipa Cisnadianu’ Turmentat, nu aduce nici macar satisfactia de a spune prietenilor sau familiei, ca ce “smecher cu palarie esti tu” , iar imposibilitatea unor romani de a se lauda la prieteni, ii duce pe acestia la o  frustrare maxima incat ies de sub anonimat doar pentru minutul acela de celebritate!  Sper sa nu fie cazul!

Vom incerca sa pastram cam acelasi format, respectiv expresii deja consacrate aici pe blog cum ar fi „sa fiti cu mintz’ ca tara asta geme de prosht’ ” sau cuvinte cum ar fi „primarios”, „Helltown”, „Campanie El-rect-orala” etc.

Exista deocamdata discutii asupra modificarii design-ului sau sa ne mutam pe www. dar se vor concretiza in timp consultand si parerea cititorilor….din ce in ce mai multi dupa cum se va vedea in statisticile urmatoare!

Faptul ca acum exista din nou o echipa in spatele blogului si a contului de FB s-a simtit in traficul blogului si am sa pun mai jos niste capturi ale statisticilor blogului Cisnadianu’ Turmentat.

Nu ca „voi’ ca sa ma laud nici ca voi’ sa-i ‘nspaimant” … pe primariosi dar chiar s-a simtit aceasta apasare a traficului. S-a simtit cum devine cam grea “palaria” asta si coplesitoare.

Se simtea o anumita plafonare pe blog, chiar afundare in mediocritatea cotidiana.

Mediocritatea este contagioasa, la fel cu Idiocratia!

Blogul Cisnadianu’ Turmentat dintr-o privire:

Dar sa vedem cum a evoluat traficul lunar de la inceputurile acestui blog in Aprilie 2009 pana azi04.11.2011.

Nu luati in seama acele iesiri din grafic ce corespund lui Decembrie2009 Ianuarie 2010, atunci au fost alegerile prezidentiale si unii romani satui de media clasica, voiau sa se informeze din surse lipsite de interese politice.

Tinta de 10.000 vizualizari intr-o luna, de-abea acum este una realizabila si luna trecuta am depasit-o, suntem curiosi luna asta!

Accesari pe saptamana:

Referitor la accesarile saptamanale aici se poate vedea ca avem ca tinta 3000 de accesari. Le-am atins in saptamana 42 dar am scazut in urmatoarea saptamana, probabil au fost slabe postarile. Referitor la raportul intre calitatea postarilor si numarul de accesari este un total paradox din care rezulta clar acel proverb “ca nu-i frumos ce-mi place mie, e frumos ce place celor multi”.

Dar sa vedem si o evolutie a accesarilor zilnice din ultima vreme daca tot suntem la capitolul asta:

Aici se vede clar ca  in momentul in care nu se posteaza nimic pe weekend nici oamenii nu intra pe blog. S-au obisnuit cu asta.

Intr-adevar, in 3 ani de cand exista blogul, sunt doar vreo 4 postari aparute in weekend. In weekend chiar si CT se hodineste!

Asta ne spune inca un lucru, ca oamenii citesc in general de la servici. Primariosii citesc doar de acasa din cauza terorii instaurate in primarie cu privire la citirea blogului Cisnadianului Turmentat.

Practic anagajatii primariei ar fi singurii care ar trebui sa citeasca acest blog ca sarcina de servici, este oarecum in legatura directa cu munca care o fac ei, sau ar trebui sa o faca.

Eu as impune prin ROI, obligativitatea de a se citi blogul in primaria cisnadie, la prima ora, iar apoi verificat printr-o lucrare de control fulger, ce s-a retinut!

Poate asa se gandeste fiecare primarios in parte, ca ar trebui sa-si faca treaba constiincios, pentru ca exista cineva care-l observa si-l trage mereu de maneca.

Eu stiu ca pentru asta exista sefi in primarie ca sa-i puna pe subalterni la treaba.

Dar ce te faci cand subalternii apolitici sunt mai capabili decat sefii lor pusi acolo politic?!

Ce te faci cand un sef incompetent, manjit pana in gaura…aia neagra, de spagi si comisioane vine in fata unui subaltern competent si corect, cu un salar mizer si ii spune acestuia, intr-un limbaj de mitocan cam cum ar trebui sa lucreze corect! Mai are vreo prestanta reala, acel sef manglitor de ban public?!

Trebuie sa ai psihic de fier, pentru a rezista ca si angajat corect si apolitic, intr-un post de subaltern al unui sef din asta pus politic sau prin concurs de incompetenta!

Acum ii inteleg pe ghilobanii de sefi care isi angajeaza rude incompetente doar ca sa parea ei mai destepti!

Ce este si mai deranjant pentru unii dintre noi, ca imbecilii astia au impresia ca noi cetatenii suntem doar pentru a plati taxe si impozite la timp, iar ei sunt acolo pentru a cheltui acesti bani cum cred ei de cuviinta! Nu mai zic de lipsa de transparenta!

Noi Turmentatii nu incercam sa-i schimbam, nici n-avem cum. Noi vrem ca astia sa stie cs cineva va fi de-acum incolo mereu cu ochii pe ei si cea mai mica greseala va fi pamfletata aici pe blog pentru cine are ochi sa citeasca sau urechi sa auda ceea ce se povesteste despre Cisnadianu’ Turmentat!

E drept ca nu o vor vedea decat vreo 500 oameni zilnic, dar ma bazez pe faptul ca cisnadienii comunica intre ei prin viu grai si stiti cum e cu zvonul la cisnadie “ca daca unul trage o besina la lac…pana jos la casa de… incultura, se aude ca s-a cacat pe el!

Deci ATENTIE! Ca daca va luati 2 autocare mici cum v-am invatat eu, cei de la casa aia de incultura de jos vor auzi ca v-ati tras Bentley….4 bucati!

Cam asa functioneaza zvonul la Cisnadie si daca pana nu demult ma deranja spiritul asta de provincie, acum am invatat sa profit de el in favoarea blogului. Eu stiu sa extrag adevarul din exagerarea zvonului…dar sunt multi inca aici la Cisnadie care nu vor sa faca asta, de aceea eu nu trebuie sa exagerez aici pe blog pentru ca exista o „resursa umana naturalizata” care va face asta. Trebuie doar sa te adaptezi!

Cine nu se adapteaza dispare!

Eu nu m-am putut adapta la sistemul vostru mai primariosilor, dar nici n-am disparut. Puteti sa-i spuneti ghinion!

Acum o sa va adaptez eu pe voi la sistemul Cisnadianului Turmentat! E un sistem bazat pe cultura, inteligenta, aptitudini, competenta, morala si etica…si atunci spun si eu „cin’ nu se adapteaza dispare!”

Hai sa fiti cu minti ca poate nici eu n-am pus coada la pruna….dar in mod sigur…voi NU!

6 gânduri despre „Azi CT „da din casa…”!

  1. Sunt un constant cititor al von’Turm’ent’Hat si in general imi plac aceste postari.
    Consider ca astfel de oameni – anonimi – sunt cei care pot si trebuie sa scoata Cisnadia din anonimat si pot reda speranta altor anonimi (!). Chiar si asa suntem suntem o societate si o comunitate puternica ( reala si virtuala) si nu ne-am pierdut credinta, bunul simt si reperele morale intr-o perioada in care e tot mai greu sa-ti mentii echilibrul.

  2. salut !
    cu părere de rău, dar acest articol îl văd ca pe o continuare a acelui „război”, cu acel armistiţiu încheiat între „voi”…într-o postare anterioară…dintr-o lună anterioară!
    ..atunci, nici prin gând nu mi-a trecut că eu, un simplu cetăţean citeam un blog al unor „pokemoni” că nu este doar un CT, ci sunt mai mulţi CT-işti…
    …mai pe şleau, NU aţi fost „transparenţi” cam ce fac ăştia de prin primărie…
    de atunci am ales doar să te răsfoiesc! ce-i drept mi-a plăcut „aciditatea” ta din postările „arhivate”, mi-a plăcut şi că ai încercat să schimbi „limbajul”, să devenim ceva mai culţi din „incultura noastră”, nu să ne facem că lucrăm, ci să creem o asociaţie…
    Într-un comentariu te criticam că nu ai promovat cv, şi că îl aşteptam pe adevăratu CT, abia acum mi-am dat seama că eu îl doream pe „unul” dintre voi, ăla acid, ăla de le spune drept în faţă…şi eu am început să fac o selecţie între un pokemon şi altu’…de exemplu unu visează femeile din ” 3.14 zdă”-rie, altu DOS-urile, altu scrie poezie, dar numai UNUL scrie despre „pre-privatizarea spitalului”, „trecerea de pietoni desenată de nişte copii”,”despre cocalarii de prin parcuri şi uzine”, „despre cucoanele RERIŞTILOR”, despre „vacanţa primoriashilor”…despre cât de grea e prima zi de lucru, despre asfaltările de prin urbe, despre ecologizarea noastră,despre atâtea lucruri frumoase
    ŞI DACĂ TOT CITESC ĂŞTIA DE PRIN PRIMĂRIE LE ATENŢIONEZ SĂ FAC DE URGENŢĂ ŞI NIŞTE TROTUARE ÎN GRĂDINA MARE, IAR PROŞTII DCL AU LUAT LEGĂNUŞELE DE LA LAC PE VREME AŞA FRUMOASĂ, ei nu se uită la prognoză, BA DIN’PO’TRI’VĂ SE PREGĂTESC DE SĂRBĂTORILE DE IARNĂ…vreau să se facă publică factura de curent, să se publice salariile bugetarilor, să se publice fişa de post a fiecărui funcţionar, respectiv să se dea publicităţii „condica” cu ceec ce au realizat într-o lună, aşa numa să vedem şi noi dacă îşi merită salariul, să se publice contactu’ de concesionare a lacului, mai ales că un „băiat şmecher ” ţipă la tine dacă te apropii de terenu’ lui, să se publice „valoarea” bradului din centru, să se publice „stategia locală” pe termen lung a „primului meu oraş curat”, să se publice tot ceea ce este de publicat mai ales pe banii noştrii…mai ales acuma că ne apropiem vertiginos să devenim „comună”
    ce zici CT-istule îi putem obliga pe ăştia să muncească?

    cu stimă.,
    mihai
    NU un sfânt, CI un „drac împieliţat”

    p.s sunt unul din cei ce te „citesc” de acasă, ce am o gaşcă şi îi împing şi pe ei să se uite pe acest blog fain pentru că merită să fi citit
    ppss. nu am pus coada la prună, dar imi place ce face pruna!-:))

    să auzim numai de bine!

    1. îţi mulţumesc pentru urare! despre bere-fie ea şi online- oricând, oriunde am să-ţi ofer cu mare plăcere, mai nasol e că eu, unul mă „turmentez” de la a doua bere (asta am dat din casă:)) şi prefer vinu’…- dar de când am văzut reportajul de la tv, mă voi lăsa şi de el, că de ţigări am reuşit să mă las…
      …sâmbătă voi bea, totuşi o bere, iar pe-a doua o dau de pomană…sau în cinstea noastră…a voastră…a lor…

      cu stimă.,

  3. dragul meu prieten CT. si cisnadieni. poate am mai multe de pierdut decat credeti. dar… sa nu facemi martiri din anonimitate s-au neanonimitate. u sunt cine sunt sunt cine am fost. jumatate sas se la apoldul de sus jumatate oltean de la glavile. unchiul meu anania bartolomeu etc.
    la o adica ce e mai important sa castig un pamant la judecata cu primaria s-au sa fiu impacat ca fac tot ce pot sa respect radacinile si dorintele stramosilor? ce las in urma un citat pe un blog cu adevaratele mele ganduri sau niste metrii patrati de pamant? nu pot sa va cer voua cea ce nu pot da. dar tu stimate CT esti stanjeneala cisnadiei.atata timp atata munca ptr o cauza. singurul lucr e ce facem noi daca maine te calca o masina? esti singurul punct de reper. as vrea sa pot spune iesi din anonimitate dar stiu ca e utopic. incerci tu sa pui oameni in functiune ptr a-ti lua locul in caz de ceva. nu merge. esti unic. deci singura sansa : iesi la iveala ramanad anonim. am niste idei cum poate functiona. trebuie sa fie tare intuneric in mintea geniului pustiu.

  4. draga c.t.
    recunosc ca a fost un anumit hobby ptr mine pasiunea ta ptr cisnadie. cand insa am vazut ce fac unii cu orasul meu natal a trecut de la curiozitate la dorinta de a face ceva. sper sa pot face ceva si sper ca renuntand la anonimitate sa dau un exemplu altora. cisnadieni din toata lumea unitiva

Comenteeeeezi?!