Primaria si scrisoarea turmentata!


Sau altfel spus, pe ce isi mai consuma camatarul nost” spumele.

In ultima vreme, cam de cand Cisnadia electorala a dat semne de trezire si a iesit pe pista la incalzire, au aparut in mediul online tot felul de pagini, personaje, asumate sau nu, reale sau false, clonate sau avortate, cu scopul fatis sau diluat de a-l denigra pe dragul nostru camatar.

Va spuneam noi Turmentatii, pe vremea cand nea Cama a ajuns vice primar, ca Who-Ja e singurul angajat din primarie fara calculator pe birou.  Si asa a ramas pana in ziua de azi. Motivul e lesne de intuit. Habarnare sa-l foloseasca! Parerea mea sincera e ca nu e obligatoriu sa stii sa folosesti tastele si toate prostiile alea de programe sau cum le mai zice. E ca mancarea si somnul din armata, sau din arest, nu-s obligatorii! Se poate fura si fara calculator, ca-n Evul Mediu fara online!

Problema e ca vremurile alea au cam trecut,  mucosii din fata blocului au ajuns majori cu drept de vot si au cam prins spilul online-ului. Doar  camatarul a ramas la carma orasului de data asta din postura de primar, dar tot lemn in materie de IT.

Si cum s-a gandit el sa-i atraga pe tinerii cu drept de vot de partea lui? A gasit doi fosti si mereu actiuali mucosi cu ceva talente la taste, cred ei, i-a angajat prin primarie, si le-a dat girul sa-l reprezinte in online. Si uitati ce a iesit. Toate paginile Hujiene sunt varza, nu mai stiu nici ei care mai sunt paginile pro si care sunt contra. E ca o tocanitza de gazete.cu mult boia de ardei. te pisca si cand o mananci si cand o dat afara!

Singura pagina pe care sunt siguri ca o controleaza, e pagina oficiala a primariei…deocamdata.

Si uitati ce a iesit:

Aveti mai jos o parodie a scrisorii publicate pe site-ul oficial al camatarului, scuzati a contribuabililor.

degetelul din nas

Dragi concetateni,

Sa-i  multumim lui Dumnezeu ca am ajunssi am rezistat si in acest an sa luam Lumina Sfanta, si parandaraturile grase cu pace si liniste in suflet fara deranj prea mare din partea DNA-ului si a DIICOT-ului.

Asa cum era de asteptat, a inceput Campania el-rect-orala…o campanie murdara, bazata pe denigrare si dezinformare asa cum imi place mie si limbricilor mei.

Vreau sa va rog, sa nu luati in considerare paginile de pe retelele de socializare, nici macar pe cele publicate de tudosestii mei personali, care din lipsa de bun simt, au fost clonate/contrafacute, iar continutul acestora este asemeni mie, fals. De asemenea, in aceasta perioada o sa primiti tot felul de pliante si fluturasi, cum ar fi pagina Cisnadie Azi, bagate de agentii mei secreti de la Politia Locala in cutiile postale cu astfel de dezinformari, pe care la fel,  va rog sa nu le luati in seama si sa le ignorati. Singurul lucru ce trebuie luat in serios este ca v-am facut iar de un milion de parai in ultimii patru ani. Amin.

Daca doriti informatii reale, clare si precise, despre modul in care functioneaza suveica hujiana si parandaraturile cu Catalinoiu, Bus, Dancanetz, Jeleriu si altii nestiuti dar bine cunoscuti, va rog sa veniti la Primarie si sa ma intrebati sau sa va informati de pe pagina oficiala a Primariei, unde o sa va dau toate detaliile financiare in modul cel mai real.

Este un lucru cat se poate de josnic, sa vrei sa conduci o comunitate…si tot tu sa o dezinformezi …tocmai pe aceia care doresti sa te voteze… De aceea imi fac un sincer Mea-Culpa aici in fata dumneavoastra. Exact asa au facut rau voitorii, pe acele pagini clonate, informandu-va ca eu as organiza excursii de 1 Mai si ca as oferi …chiar si cazare. Eu vroam sa fie o excursie privata, doar eu cu votantii mei, nu stiu de ce si-au bagat nasul parlitii aia din opozitie. Oricum doresc sa le multumesc celor care au fost prezenti si-i invit si la anul chiar daca va trebui sa-mi iau o permisie de la Rahova.

Pot sa declar cu simt de raspundere,  ca am sprijinit si voi sprijini pe toti aceia care imi solicita in mod civilizat si organizat ajutorul ( elevi, studenti, pensionari, sportivi, hambalizdele, Catalinoii, Tudosestii, batracieni, Bisericologi si alti ologi etc.), iar evenimentele sunt anuntate si oficial la DNA si DIICOT, cred.

Va multumesc tuturor pentru sprijinul acordat in decursul celor 4 ani in care am fost ales sa va conduc destinele si sa va golesc intestinele.

Asa …si cu bune, ma refer aici la hambalizdale mele, cum spun unii, dar si cu rele, ploaia din acoperis la primarie si sala de sport, cum spun altii, am incercat si voi incerca sa va reprezint interesele mele si sa va fak din acest oras Cisnadie si din Cisnadioara ,  locul unde cei care vin in vizita, sa  isi doreasca sa revina DIICOT-ul si DNA -utii!

Imi doresc din sufletul meu de camatar, ca orasul nostru sa se ridice la nivelul prohap-ului meu,  nivelul unui oras cu adevarat European.

Va stau la dispozitie oricand aveti nevoie de ajutor asa cum am facut-o mereu, in campaniile trecute, cu 50 de parai pentru fraieri sau 100 de parai pentru buni negociatori enervanti, per vot,  dar nu aplecati urechea la cei rau voitori si defaimatori. Pretul e co-rect.

Cu un pro fund rect spect,

PRIMAR,

GHEORGHE HUJA

 

 

11 gânduri despre „Primaria si scrisoarea turmentata!

  1. HAIDETI SA FACEM UN SONDAJ, DE CONVINGERE,,
    Cine credeti ca vor fi primi doi in primarie ( primar, vice primar)?
    Ce consilieri noi vom avea ?
    Cine sunt cei care nu vor mai fi …?
    Fiti sincer si spuneti ce credeti.

  2. Sper sa dispara huja cu gasca lui de sifonari si incompetenti…DNA…PE EI …PE MAMA’ LOR!

Comenteeeeezi?!