Ghid practic de a descoperi oportunistii din politichia cisnadiana – pentru TO(n)TI, evident!


Un mic efort de aducere aminte ne-ar ajuta foarte mult in descoperirea oportunistilor din politichia asta cisnadiana si astfel am putea scapa de ei in maxim 4 ani.

Va amintiti cine era presedinte atunci cand Whoojah si pedelicii lui au prins vant la pupa si s-au aruncat ca vulturii asupra ciolanului?

Da, era Basescu si PDL la putere. La ce partid era Whoojah si pacalicii lui?! la PDL!

Cand s-a imputit treaba si Peneleu’ lui Crin a dat mana cu pesedeu’ lui Ponta si au nascut struto-camila USL, ce a facut Whoojah cu pacalicii lui?! Au sarit la PNL si prin deviere cu manta au acaparat si pesedeu’ deci nu au trebuit sa sara la pesedeu’ pentru ca la Cisnadie este condus tot de Whoojah, acum prin Gabitza cel Florea!

Acum e inca Peneleu’ la putere deci vor mai ramane o tura in acest partid dar au confiscat cu totul acest partid de la penelistii traditionali cisnadieni. Daca ma uit pe liste nu mai gasesc niciun penelist sadea, pe locuri eligibile. Ba mai mult decat atat, pe Dietrich – imaginea peneleului cisnadian, l-au scos de tot din peisaj. Nu s- au dat inapoi in a aduce alti oportunisti saritori si coloana vertebrala flexibila, de la alte partide, promovandu-i direct in pozitii eligibile pe listele PNL. Iar ei, ca niste, contorsionisti veritabili ce sunt, isi unduiesc trupurile si limbuta pe langa sistemul de operare DOS al stapanului!

Ma tem ca daca USR-ul va lua avant la urmatoarele alegeri locale/parlamentare sa ne trezim peste 4 ani cu Whoojah si pacalicii lui, membrii marcanti ai USR-ului, ca vorba aia si Barna e un negociator bun!

Sa fiti cu minti si sa taxati oportunistii atunci cand ii recunoasteti!

2 gânduri despre „Ghid practic de a descoperi oportunistii din politichia cisnadiana – pentru TO(n)TI, evident!

  1. Citesc entuziasmat articolele Dvs. Îmi place f. mult ironia și sarcasmul Dvs, privind situația cu politicieni corupți, lacomi și ineficienți, ce privește realizări ptr. populația Cisnădiei. Ce mă miră: nu dispuneți de o tastatură virtuală cu diacriticile românești ? Sub Windows 10 aceasta e foarte simplu de instalat…

    1. O sa țin cont de sfatul dvs. stimabile domn funny priest! Asta cu lipsa diacriticelor românești, este o formă de a-mi proteja identitatea și care tocmai mi-am distrus-o 😀
      În viața reală scriu doar cu diacritice și chiar mă deranjează lipsa lor în textele românești, dar am zis că acest blog trebuie să de-a impresia că e făcut de un amator în timpul liber. Vezi și layout-ul simplist pe platforma WordPress. Un fel de hobby! Dar o să țin cont de mirarea dvs. și poate mă conformez, dar nu promit nimic! 😁

Comenteeeeezi?!