Smoke on the water!


Fire in the sky!

No ni mă la Vasile cum mere pe apă! Jesus, Vasile!

Mda, trecând peste ironiile Cisnădianului Turmentat pe rit vechi să trecem la chestii serioase de tot râsul.

Atașat la această poză luată de pe FB, era și un text prin care nea Vasile iși strigă frustrarea din alegeri, impachetată frumos sub formă de „mulțumim alegătorilor noștri”

Dar hai să vedem ce zice Vasile printre rânduri.

”Așteptări mari NU AM la Cisnădie……., deoarece cunosc prea bine modul de abordare al politicianului român ( fie el și Sas sau de alte naționalități ) , dar cred că acest lucru îl putem analiza după cei 4 ani .
Cisnădia și Cartierul Arhitectilor au nevoie de multe…chiar de foarte multe….dar așa cum bine știm și se vede cu ochiul liber , la capitolul teorie stăm bineee, …….la chestia cu practica …… mai greu sau deloc . 
Urmează constituirea Consiliului local Cisnădie și alegerea Viceprimarului ,chestiune în care pot să mă pronunț de acum :
1. Majoritățile ,sunt făcute în eprubete de mult , doar unul naiv sau neinteresat politic nu înțelege. ( am trecut in 2012 prin această experiență neplăcută ,la alegerea Viceprimarului la Cisnădie , prin încercarea de cumpărare de influență , dare de mită , oferire de lucruri materiale , ) intr-un cuvânt ,,MIZERII ” , la care nu am pus botul …în cei 8 ani de Consilier local .
2. Dacă ești școlarizat în Germania și de la traiul de mulțumire de acolo cauți să ajungi în Cisnădie , chiar vreau să cred că mai există acel ,,SAS ” , la Cisnădie interesat de traiul și binele românilor .
3 .FDGR -ul revine așa cum este stabilit …… la Cisnădie , iar acest lucru , se poate face cel mai bine cu un Viceprimar , care echilibrează puterea lui Huja , pentru a dezechilibra opoziția , chiar dacă ne lasă impresia că o să fie bine.

În final ??? …...pot spune că am văzut partide parlamentare sub nivelul meu , fost Primar , în funcție, cu aproape jumate din voturile mele …… oameni care încercau să ajungă Consilieri , prin a justifica că le mai trebuia câteva voturi …etc

EU , vă mulțumesc tuturor , încă o dată de susținere , iar pe viitor poate ne mai vedem in altă formulă și cu altă opțiune ,dacă sunt dorit și acceptat de domniile voastre . 

Vasile Lepsa shared a post.

Am extras doar câteva rânduri din postarea lui Vasile mergătorul pe ape tulburi și am bolduit ce a fost mai interesant.

Ce ne spune Vasile – walking on the water, el practic în frustrarea lui dă vina pe FDGR pentru pierzanie.

Se bucură totuși că și-a învins ”propriul ex-partid” adică pe Bitu și că l-a bătut crunt pe „Hans im Glück”! Numai pe el, uită sa dea vina, uită că in cei 8 ani de consilier local nu are nicio realizare notabilă. Nu știu dacă opoziția îndârjită la adresa lui Whoojah mai poate fi contorizată ca și realizare. Nici măcar în campania electorală nu a mai putut promova asta pentru că au apărut useriștii care au preluat rolul de câini de pază a democrației cisnădiene, lăsându-l pe Lepșa gol – de conținut! Zic!

Insinuează la începutul postării, bazându-se pe anii prcedenți, că majoritățile sunt deja făcute și că fraierii noi veniți în politică – nu știu asta! Vasile, eu zic să o lași mai moale cu aerul ăsta superior că nu te prinde! N-or putea merge toți pe apă ca tine, dar sigur știu mai multe decât vei știi tu vreodată!

Hai să-l lăsăm în istoria politichiei cisnădiene pe Vasile acolo lângă Bitu, Crech și alții… și să vedem ce e cu titlul Smoke on the water!

Pentru toți cei care au crezut că poza de început are legătura cu mergătorul pe apă, le spun că s-au inșelat!

Mă refeream la liniștea de pe rețelele sociale ”Smoke on the water” și agitația din spatele telefoanelor și întâlnirilor mai mult sau mai puțin secrete – ”Fire in the Sky”

Cam asta e atitudinea mea la negocierile lor!

E clar că rezultatele alegerilor au creat o problemă în tabăra whoojiană, mă rog cu PSD împreună care au exact 9 voturi – na belea, că Bitu n-a intrat, nici Crech….cum fac ei rost de un vot fără să cedeze postul de viceprimar și fără să încerce cu șpagă?!

E greu pentru că sunt mulți noi veniți și mereu ăștia noii veniți sunt scrupuloși și extrem de reținuți la înțelegeri! Își dau ei drumul pe parcurs!

Singurul care e vechi și abordabil ar fi Vintilă dar acolo sunt meciuri personale și e greu de făcut un deal! Așa că o să se recurgă la măsuri de panică și anume intervenții la județ sau mai sus, unde e cazul, pentru a veni pe linie de partid o directivă de colaborare politică, care să genereze o majoritate și un viceprimar agreat.

Nu mai punem la socoteală ciondăneala internă in fiecare partid unde cei frustrați că nu au prins loc de consilier se împart în tabere susținând separat pe cei care au intrat respectiv au păreri diferite despre cine ar fi mai potrivit ca viceprimar.

Sigur acest caz este la USR unde se discută calitatea morală a liderului și dacă ar fi oportun să rămână în față atâta timp cât procesul soțului la DNA nu e încheiat încă, iar insinousul filmuleț cu partida de poker, la care a făcut referire Mihăilexu la începutul campaniei, nu a rulat încă pe marile ecrane, ci doar in circuit închis!

Ei vedeți acum de ce am insistat la prezentarea candidaților pe acest aspect și de ce am recomandat o asociere respectiv am susținut pe față, un candidat fără nicio pată, un om integru, cinstit și harnic cu educație germană care pe model Dominic Fritz ar fi putut fi #primarul iar echipa USR să fi fost #consilierii. Acum doar râdeam!

Dar dee….v-am dat Pink Floyd și voi o ardeț pe manele!

Să fiț cu minț și voi ăia care credeț că sunteț dar aț mușcat-o !

4 gânduri despre „Smoke on the water!

  1. Mam uitat la poză, număr dungile verticale de la cameșe și nu înțeleg nimic. Îmi aprind o țigară și număr iar. Tot nimic. Vin de la un priveghi și sunt plin de compasiune. Și cum compasiunea bate rațiunea mam gândit că e mai bine să dorm. Da în ultimul moment îmi arunc iar ochii pe poză și realizez implantu de ape de la picioarele lui. E ceva ce ne scapă futui. Cred că omu ăsta vrea să transmită ceva. Fac legătura între ape și ape si brusc am un filing. Realizez că e vorba de Spa. Omu ăsta vrea să ne zică ceva de spa-ul idiot.
    Intru pe google și dau după druță, spa, jmen și găsesc că va fi dat cadò spre căpătuire la Aria pentru suma de 1500 euro pe lună. M-apuc de calcul frenetic.
    Iau în calcul valoarea proiectului, devalorizarea euro față de Ron pe perioadă, gradu de ocupare etc. Trec peste complexitatea calculului și dau direct rezultatul: Spa se va amortiza exact in ziua in care huja va împlini vârsta pe care o avea Mihai Viteazu în ziua inaugurării. Credeți că e coincidenta? nu cred…, prea complex calculul și prea dă exact.
    Revedeți poza…, cum se uita el profund cu ochii închiși, decolteul ăla întins și buzunarul de la cămeșe complet gol, pfuai că mie mi-e clar de numa că e un fel de Codul lu Lepșa da cu spa. El sa prins și ne zice cu cod care-i treaba. Mai mi-aprind o țigară.
    Mi-e unpic somn și mă duc să dorm că dimi tre să duc copilu la școală. (Merg pe câmp ca de obicei ca să nu aglomereaz șoseaua de multe benzi pe care se stă. Mi unpic ciudă că aș mai fi zis una alta da imediat tre să trezesc copilu să plecăm, mai sunt exact 2.6h și nu vreau să piardă prima oră că are religie cu mască. Azi le zice despre bunu simț și cred că e cel puțin vital. Noapte bună urbe, ciurbe etc. Noapte bună.

Comenteeeeezi?!