Sfaturi Turmentate pentru candidați cotiledonați și candidate decotiledonate! PARTEA I


După ce am făcut prezentarea candidaților am luat o pauză ca să pot urmări în tihnă desfășurarea campaniei elRectOrale și să pot să îmi fac o părere despre ei. Să văd unde am greșit cu prezentarea și eventual să corectez.

Sincer mă așteptam la o alianță sau cel puțin la o înțelegere privind sprijinirea unui singur candidat care să îl poată detrona pe Whooja & Co. Am informații că au fost niște negocieri dar din diverse motive ce țin de orgolii, au picat. Am să vă vorbesc despre asta mai jos la momentul potrivit.

Toți candidații noi o ard cu schimbarea, altfel de politică, nu se mai poate… ei bine ”schimbarea” sau ”altfel de politică”, nu e neapărat de bine. Nimeni nu le-a spus asta alegătorilor că există și posibilitatea schimbării in rău.

Așa că ai grijă ce-ți dorești alegătorule, că s-ar putea să se întâmple! Nu toți cei noi sunt chiar noi și nu sunt neapărat mai buni decât ăștia vechi!

Am observat cum la începutul campaniei s-a început în forță pe online după metoda veche de acum 4 ani – multe conturi neasumate (fake) atât din partea păcălicilor whoojieni dar și din partea așa zisei opoziții din online. Nu mă așteptam ca useriștii să achieseze la ideea de trolli neasumați, dar și asta voi detalia mai jos cănd le vine rândul!

Și luptă și dăi la gioale unul altuia. În prima fază, din partea PNL, doar kieltschbitch și bombeanu erau dezlegați și asumați dar cam haotici. Se băgau în seamă cu toată lumea, postau realizări mărețe la care opreau comentariile și la care dădeau like conturile fake a lui mihăilexu.

Brusc s-au oprit lăsându-i pe ăștia ai mei, din opoziția societății civile, dar și pe trollii userișt’ în offsaid!

Ăștia din păcate nu au prins mișcarea și nu se pot debarasa de conturile fake continuând în același stil din trecut cu prea multă înverșunare și ură, ceea ce îi convine lui Whoojah pentru că de la infarct încoace, a prins-o pe aia cu victimizarea și o stoarce la maxim.

Am indrăznit să numesc „opoziția societății civile” ca fiind ai mei, pentru că unii dintre ei au apărut odată cu Ifrimescu acum vreo 8 ani, iar alții mai noi dar urmând același model de troll care spune lucrurilor pe nume dar fără să fie asumat.

Așa era modelul atunci, cu deosebirea că Ifrimescu o făcea în stil CT cu mult umor și ironie.

 

I-am numit, deunăzi pe FB, pe acești trolli ca fiind epigonii Cisnădianului Turmentat și anume Urmași nedemni ai unui Turmentat ilustru! Da, e o aroganță care a făcut să apară oameni noi pe lista celor acuzați de a fi CT! – vorbim și despre listă intr-o zi!

Tot în aceea vreme au apărut și membrii asumați ai societății civile cisnădiene apolitici care au preluat ideeile blogului CT și fac și acum o treabă faină pentru care îi felicit. E vorba de Dl. Ciucă cu grupul Cisnădia veche și de doamna Elena Cuceu cu Asociația „Noi și Voi”

Ei bine, vremea conturilor fake și neasumate a trecut, nu mai e cazul acum! E vremea oamenilor asumați care spun lucrurilor pe nume. Păcat că nu au prins ideea și Brejna, Cisnădia Adevărată, Liviu Vlad, Teodor Ardelean, etc. – și despre lista asta voi vorbi odată deschis.

Da, pare ipocrizie la prima vedere, atunci cănd vine de la un pseudonim numit Cisnădianu’ Turmentat dar cum am tot repetat – aici e vorba despre o idee, un personaj colectiv, în care mulți se regăsesc – tocmai ce vorbeam de o listă cu CT-ei. Poate avem ocazia să vorbim și despre asta în tihnă, după campanie.

Dar să ne întorcem la sfaturi pentru candidați cotiledonați și la campanie.

Începem cu Bitu, am urmărit campania lui Bitu, am văzut afișele, mesajul lui online – e slăbuț, mediocru aș spune și l-aș sfătui să se lase de politichie pentru că are o meserie faină, bănoasă, mai cumpără două, trei terenuri la ofertă de la primărie…evident la licitație, face un șperț de vreo +20 EUR/m2 și dă lovitura!

S-a gândit bine Bitu că daca ajunge primar nu mai trebuie să le ia la licitație! Deci votați PMP…. pentru că bitu se gâdește la voi și la bunăstarea lui!

La Anjelica cea verde și neprihănită ce naiba de sfat să-i dau, ea săraca crede că s-a înscris la concurs de „Miss Cisnădie over 50” și ne omoară cu Căăăăăăălin Floooooorinexu! Ei i-aș sugera mai întăi niște acțiuni de voluntariat cu toată echipa de hipsteri cu care apare în poze undeva pe Valea Argintului, că tocmai ce am văzut că au apărut peștii, dar ieri erau toți la bronzat cu burta în sus. Vedeți mai jos

Culmea această problemă cu peștii morți au sesizat-o Bitu cu Lepșa! Mă așteptam să vină din partea PER și Verzii! Dar ăștia salvează balene ipotetice eșuate pe Măgură. Dacă nici ăștia care mimează ecologismul nu pot face înțelegere între ei pentru susținerea unui candidat unic, ce să mai vorbim despre USR-FDGR-PRO România-BUN100%….dar am zis că lăsăm la sfârșit surprizele!

Și totuși trebuie să-i mulțumesc Angelicăi de la verz’ că am râs cu lacrimi. Nu știu dacă ați văzut clipul ăla de prezentare unde niște verzi șelimbăreni, sibieni si Anjelica noastră stau undeva pe lăngă Dedeman, în câmp, unde se oprește drumul de la Avantgarden și zic ei ceva acolo cum ”descongestionează” ei traficul spre DN1 și la sfărșit au un salut din ăla motivant de grup. Inițial am crezut că-i parodie dar m-am înșelat, oamenii erau serioși! Dacă totuși vreți să vedeți clipul, îl aveți aici.

Despre campania lui Lepșa și Vintilă nu prea am ce povesti, sunt prezenți pe stradă cu flyere, vorbesc cu oamenii, ei încearcă săracii dar nu au sclipire și au prea multe înfrăngeri și prea puține realizări. IAr marea greșeală și la ei este lipsa colaborării.

Trebuie să remarc că ambii au în echipă oameni tineri și de calitate dar nu i-au pus în fruntea listei, s-au pus ei primii și asta o să-i coste.

I-aș da un sfat și lui Kreh și alde ăia cu gleznele goale dar mă tem că o să fiu acuzat de vulgaritate, așa că Hansi dragă – ia și sosu G! Asta am învățat-o de curând de la Master Jedi pe care-l salut – mare zbanghiu!

Din păcate Hans im Glueck va lua ceva voturi de la electoratul tradițional FDGR, cei care l-au asociat pe Kreh cu FDGR pe modelul Iliescu PSD. Sper ca nu vor fi îndeajuns incât să-l vedem iarăși pe Kreh în consiliu! Ar fi prea mult!

Ar mai fi ceva sfaturi pentru Gabi Florea de la PSD dar ar fi de prisos pentru că PSD nu e reprezentativ în zona noastră iar de când și-a băgat Whoojah coada, acest partid, atât de toxic la nivel național, a devenit doar o anexă PNL la nivel de Cisnădie.

Urmează păcălicii penelișt’ care numai PNL nu sunt. I-aș întreba câte ceva de doctrina liberală, de Brătieni….dar ce să vorbești cu Druță, Filip, Kieltsch, Bobeanu, etc. despre așa ceva. Campania lor a început tărziu dar și cănd a început s-au umplut vitrinele spațiilor comerciale din Cisnădie cu afișe în care apare nea Păstaie ăla cu implozia.

Credeți că proprietarii spațiilor comerciale l-au afișat în vitrine de frumos ce e sau pentru că au încredere în el?! Nu!

L-au pus pentru că la el trebuie să meargă pentru autorizația de funcționare anual!

Niște fricoși și obedienți care în loc să-și pună la punct dosarele pentru aceea nenorocită aut. de funcționare și să fie în regulă, preferă să pupe poala whoojii…. whooja pupă poala mea – se știe!

Au avut ieri mascarada aia din fața primăriei cu Turcan, Câmpean și nea păstaie și în fața lor s-a strâns parcă, toată echipa de Curling a Cisnădiei.

Probabil că toți ați primit în poștă, cărticica aia cu ”16 ani de sclavie” – aia pe hârtie supercalitativă – păcat de conținut – pozele sunt execrabile, de mesaj nu mai vorbesc – e cu poze vechi și noi, tot pe sistemul de acum 8 ani cu ”n-ați avut acum aveți”. Încă odată demonstrează că această administrație incompetentă a ajuns la capătul puterilor și nici imaginație nu mai au – nu că ar fi avut vreodată!

E greu de schimbat o asemenea administrație putredă deoarece au acces nelimitat la resurse și la tot sistemul administrativ de opresiune a contribuabilului. Aceste siteme vor cădea singure sub propria lor putreziciune.

Și cum ziceam trollilor useriști din online care sunt rămași în urmă cu vremurile, sunt prea înverșunați pe whoojieni incât nu văd întreg tabloul și anume ceea ce vor oamenii de la ei!

Soluția nu e să dați jos o gașcă de nemernici și incompetenți și s-o înlocuiți cu a voastră, tot nemernici – dar mai școliți!

Să fiți cu minți că urmează și partea a II a unde vom prezenta suprizele acestei campanii elrectorale în plină desfășurare!

Iarna încă nu s-a instalat de tot! E doar gerul înainte de ninsoare!

 

 

 

 

3 gânduri despre „Sfaturi Turmentate pentru candidați cotiledonați și candidate decotiledonate! PARTEA I

  1. Sa nu postezi ma comentariul meu ! Ca sunt prea multi membri asumati si apolitici in el ! Sa-ti mai spun inca odata cat de asumati sunt si cum se numeste fiecare ?

  2. Terminator alias Sfarsitorul

    Daca venea un candidat care sa spuna ca desfiinteaza echipa de handbal feminin si redeschide circulatia pe centtru macar pentru autoturisme, pe acela-l votam.

Comenteeeeezi?!