Un infarct la timpul potrivit și nu mai ai afișe de lipit! Zic!


Păi dacă toată presa independentă din Burg începând cu ora(lul) de Sibiu trecând prin dependentu’ Blaga și până la Tribuna lui Slavici și Turnu’ Sfătoșilor format din Bratu, Deleanu, Bucur și Brylinski, au scris despre această tentativă de infarct a unui primar din județ și au făcut accesări, e musai să fac și eu! Zic!

Nu știu dacă acele articole care îndemnau la empatie, au fost făcute la comandă și plătite din bani publici sau din bani privați sau au fost scrise doar din dorința de a face trafic pe net că slavă domnului…. domnului Zuckerberg, zic, avem o grămadă de guguștiuci de net consumatori de asemenea subiecte, dar știu că o astfel de propagandă isterică și insistentă, în campanie elrectorala, te poate scuti, cum ziceam în titlu, de a te mai agita în campanie!

Îți poate aduce voturi, din empatie pentru un suferind, fără sa trebuiască să depui efort prea mult!

Dacă nu aș cunoaște personajele implicate poate că mi-ar da și mie o lacrimă în zonele umede dar fiindcă le cunosc prea bine lacrima mea pentru ei, se scurge încet pe scrot la vale!

Dar să mă pot integra și eu în turma de fraieri, îi urez și eu edilului sănătate multă și virtute!

Bine ca te-ai întors sănătos, că ăștia săracii de n-i i-ai lăsat pe cap, erau ca o curcă fără cap și umblau bezmetici pe net bocindu-te de zici că chiar ai făcut infarct! Plângeau și muscau din dujmani ca niște albinuțe rămase fără matcă – poate ne ajută Bitu ca el e stupidul șef peste stupină!

Serios acum nea Kămă, lor nu le-ai spus că aveai programare la Polisano făcută cu două săptămâni înainte de ” tragicul e eveniment”?! Ce zbanghiu mai ești și mata! Cum ai ai reușit mata să-i păcălești chiar și pe ai tăi!

Pai și cum e acum? Ești bine? Duce stentu’ ăla încă un mandat?!

Păi te rog eu acum, când mai faci o treabă din asta, du-o pana la capăt! Știi că nu îmi plac oamenii care fac treaba doar pe jumătate și nu o pot duce până la capăt!

Să fiți cu minți că nea Kămă, chiar a făcut infarct!

Un gând despre „Un infarct la timpul potrivit și nu mai ai afișe de lipit! Zic!

Comenteeeeezi?!